Kijkduin doen wij altijd en een rondje Wassenaarrrrrrrrquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja joh, Delft, Scheveningen, Den Haag, je zit ook zo in Rotterdam bv.
Pampus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:38 schreef Lutte het volgende:
Rotterdam! Mogen ze mee naar de Primark
En Texel staat met caps op de lijst, mama wil ook maar papa sputtert nogMama wil ook naar zo'n eilandje, Pampes of zo
De Binnendieze zeker. Dat is ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:40 schreef Lutte het volgende:
Goede Bos! Vorig jaar in Den Bosch gedaan, was heel leuk
Sure thingquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
En als je gekke mensen wil kieken, dan kom je in Scheveningen en Den Haag genoeg tegen, win-win!
Die mag ze ook in Eindhoven spotten hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
En als je te gekke mensen wil kieken, dan kom je in Scheveningen en Den Haag genoeg tegen, win-win!
Ik ga er woensdag heen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
En als je gekke mensen wil kieken, dan kom je in Scheveningen en Den Haag genoeg tegen, win-win!
Wheheh.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die mag ze ook in Eindhoven spotten hoor
Goed zo Lutje!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Lutte het volgende:
Pisc dit jaar gaat mn camera mee dus dan komen er pics van typetjes heurr
Opgelost, slotje !quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wheheh.
Mooi, dan kan Beverwijk nu echt van de lijst
Ja wie weet. Maar goed ik spreek over 1997 of 1998. Ook stom. Daarna gingen we een Bossche Bol halen. Had er een jongen nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Lutte het volgende:
Oei oh-oh, das een goede! Pisc dit jaar gaat mn camera mee dus dan komen er pics van typetjes heurr
En das jammer Bos.. Misschien een keer in de herhaling?
Ja redelijk. Scheveningen heeft de Palace Promenade, maar ik vind Den Haag/Scheveningen niet de leukste plekken om te winkelen (voor kleding bv). Maar Scheveningen is gewoon leuk voor een dagje op stap.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ga er woensdag heen.
Kun je daar leuk shoppen?
Eindhoven heeft Arnol Koxquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wheheh.
Mooi, dan kan Beverwijk nu echt van de lijst
Shoppen kan beter in Rotjeknor, maar den Haag is best prima toch? Als je in een durpke woont.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja redelijk. Scheveningen heeft de Palace Promenade, maar ik vind Den Haag/Scheveningen niet de leukste plekken om te winkelen (voor kleding bv). Maar Scheveningen is gewoon leuk voor een dagje op stap.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe laatste dagtocht die ik met mn ouders deed was een dagje Volendam. Want mn broertje moest dr heen voor een uitwedstrijd van Fortuna....
Uiteindelijk hadden we dat hele durp in een uur gezien en hebben we ergens een uur staan wachten op mn broertje na de wedstrijd en ben ik hem uiteindelijk gaan zoeken. Kwam ik mn neefje tegen die me aanwees waar ie stond te hoooligannen, heb ik hem daar aan zn oor weggesleurd en hem er nog jaren mee kunnen chanteren.
That was a blast
Ik vind R'dam ook beter om te shoppen. Eindhoven en Breda ook, maar dat kent miniem al natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shoppen kan beter in Rotjeknor, maar den Haag is best prima toch? Als je in een durpke woont.
Haha, ja als je helemaal uit jouw hoek komt, dan moet je het wel combineren met wat andere dingenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef Lutte het volgende:
Volendam.. Het was dat ik vantevoren een alternatieve route had uitgestippeld met adressen van BV'ers (dagen werk ingezeten, was toen dertien of zo en helemaal gek van Volendam) en na een uur naar Edam gevlucht. Wat een ellende was dat, echt geen flikker aan, ik voel je oh-oh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |