Schwanz?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh hai.
Kon ik eindelijk een keer ongelimiteerd uitslapen deze vakantie ( echt alle andere dagen zelfs het weekend was ik al om acht uur of eerder op ) is die post bij Q es op tijd en vroeg en gaat ze me smssen.
KutPost.Anaal.....
Ik ga dr nog twee kilozakken kip inmikken voor de vakantie om is, chico is er ook wild van. De rest ook maar die zijn niet zo kieskeurigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik ga zo'n droger kopen. Baloe is kei leip van je dingen
Handige is, dat het pure kip is. Dus geen vage bijzooiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga dr nog twee kilozakken kip inmikken voor de vakantie om is, chico is er ook wild van. De rest ook maar die zijn niet zo kieskeurig
Ja psies en die snacks kosten best wat als je die zo koopt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Handige is, dat het pure kip is. Dus geen vage bijzooi
Yups en daar heb ik m ook vandaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef Qwea het volgende:
http://www.aximax.nl/cata(...)maat-p-70482562.html
Die?
Geen regen verwacht in Maastricht tot iig 14.30quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh Q check buienradar s voor me hier wil je?
Hij laadt nie op mn mobiel en ik wil weten of ik mn wandeldate om een uur door zal laten gaan
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh hai.
Kon ik eindelijk een keer ongelimiteerd uitslapen deze vakantie ( echt alle andere dagen zelfs het weekend was ik al om acht uur of eerder op ) is die post bij Q es op tijd en vroeg en gaat ze me smssen.
KutPost.Anaal.....
Whehequote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh mooi, thnx Muis
Q dr service sucks vandaag
Oeh, zeker ook 1001 Amazin' Mike Tell-sell productenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef Qwea het volgende:
http://www.aximax.nl/cata(...)maat-p-70482562.html
Die?
Zo 1 2 3 niet volgens mij! Ik vraag het straks even aan dien ander.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh Muis, 22 juli, heb je dan wat?
We organiseren een benefiet in Eindhoven, allemaal leuke hondendingen en zo, voor die terminale mevrouw...
Oh leukquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Huuuu kant en klare groentensoep
Zou leuk zijn als je kon komen Muisje, met den hond natuurlijk! Je kan hem ook laten keuren dan daar. Ik zal maandag de flyer ook ff op fok gaan spammen.
Er komen ook heel veel standjes met hondenspullen en een doggydanceworkshop en zo, en een loterij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |