SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Miniem op 06-07-2012 15:00:18 ]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:58 schreef Miniem het volgende:
Iemand zwemmen?
Niet quoten s.v.p.Wrom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje nat daar.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
Lekker onbevangen, kun jij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:48 schreef Miniem het volgende:
Ik ga straks naar een feest, maar ken ik 90% niet, ik schijt hem best
Ik luister nu, Vaduzna! De eerste kende ik van de radio. Ik krijg een beetje Katy Perry rillingen bij Lies, maar die vind jij wel leuk, toch? De laatste klinkt al leukerquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Primadonna Girl en Lies. (en Bubblegum Bitch en en, topplaat)
WAAR IS DIE KLASSEN FOTO???quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik luister nu, Vaduzna! De eerste kende ik van de radio. Ik krijg een beetje Katy Perry rillingen bij Lies, maar die vind jij wel leuk, toch? De laatste klinkt al leuker
lui wijfquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die moet ik nog zoeken, ik denk dat hij op zolder in een verhuisdoos ligt
Als ik lui ben, wat ben jij dan?quote:
Kun je daar ook kruiden in drogen Oh-Oh?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja psies en die snacks kosten best wat als je die zo koopt.
Verkeerde inschatting. Ik verdraag haar stem niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:39 schreef Lutte het volgende:
Een leuke chick voor Vaduz op Één, Alica Avery of zo
Neh, allemaal modern.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, dan was ie toch vrij aardig, dat feestje. Goede 90s muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |