flikker opquote:
quote:
quote:
Ik gooi even wat sap uit mijn raam voor de gevallen strijders:quote:
quote:'Vrees voor hersenvlies- ontsteking Sturridge'
AMSTERDAM - Chelsea-spits Daniel Sturridge heeft mogelijk hersenvliesontsteking. Dat meldt de BBC dinsdag.
Foto: ANP
De Engelsman werd afgelopen weekeinde ziek en werd in een ziekenhuis onderzocht op die ziekte.
Het is nog niet bekend hoe ernstig de ziekte van de 22-jarige is. Chelsea-manager Roberto di Matteo verschaft daar woensdag meer duidelijkheid over.
Sturridge was opgenomen in de selectie voor de Britse ploeg die op de Olympische Spelen uitkomt. Het is ook nog niet duidelijk of hij daarvoor af moet zeggen.
Er zijn verschillende soorten van hersenvliesontsteking. In het ergste geval kan een besmetting leiden tot blijvende invaliditeit of zelfs de dood.
Van de goedaardigere varianten kan een patiënt volledig herstellen.
Wel allemaal met VBL tatoeages hé.quote:
Ik heb weer wat gemist geloof ik?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gooi even wat sap uit mijn raam voor de gevallen strijders:
Stokstaart
Hmf
Ajacied422
Kapiteintje
Geo
Rensajacied
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist geloof ik?
Kapiteintje, Geo en Rens?
Mee eens al snap ik niet geheel waarom je de post in het Engels eindigt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik als mod had dit allemaal in de hand
Just saying...
Maak een een fotoboek aan joh pauper.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze proberen nachtmensen te doden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kapitein en Geo ook alquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gooi even wat sap uit mijn raam voor de gevallen strijders:
Stokstaart
Hmf
Ajacied422
Kapiteintje
Geo
Rensajacied
Ja net voordat jij kwamquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kapitein en Geo ook al
Wtf mis ik allemaal gvd![]()
Kapiteintje ging oproepen om te trollenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kapitein en Geo ook al
Wtf mis ik allemaal gvd![]()
Het loopt verschrikkelijk uit de hand inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik als mod had dit allemaal in de hand
Just saying...
Nu is SC van 00:00 t/m 06:00 klote.quote:
Voor de bitchezquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens al snap ik niet geheel waarom je de post in het Engels eindigt.
[..]
Maak een een fotoboek aan joh pauper.
Godverdommequote:Op woensdag 4 juli 2012 02:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapiteintje ging oproepen om te trollen
Dit deden we dus in het matlock is dood topic
En tja dat ging niet echt goed
Overigens vond jojo het maar een al te mooi idee en ging ze er als een dief in de nacht vandoorquote:
Idd met mij aan als mod was iedereen er nog. Gaat niet goed hier, ik kan alleen vbl redden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het loopt verschrikkelijk uit de hand inderdaad.
Dit kan echt niet.
Kon je browser het niet aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je nog meer plaatjes of gifs posten joh.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd met mij aan als mod was iedereen er nog. Gaat niet goed hier, ik kan alleen vbl redden.
Niet echt blind paard zonder specifieke kwaliteiten wat dit niet minder vervelend voor hem maakt uiteraard.quote:
Alsjeblieftquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je nog meer plaatjes of gifs posten joh.
Denk het ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd met mij aan als mod was iedereen er nog. Gaat niet goed hier, ik kan alleen vbl redden.
Kut ik wilde wel meedoenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapiteintje ging oproepen om te trollen
Dit deden we dus in het matlock is dood topic
En tja dat ging niet echt goed
Ik zei nog dat het niet zo heel slim wasquote:
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:14 schreef Smoofie het volgende:
De dochter van yvonne was brechje ofzo toch?>
Ja hoi, ik ben er nog.quote:
jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:14 schreef Smoofie het volgende:
Godverquote:
x2, ga je je ff met andere dingen bemoeien oké?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:14 schreef Smoofie het volgende:
quote:
Ik wist het welquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:14 schreef Smoofie het volgende:
ik zie mod kwaliteiten in je. Je moet er wat meedoenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei nog dat het niet zo heel slim was
Maar goed, toen was het kwaad al geschied
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
x2, ga je je ff met andere dingen bemoeien oké?
En ik heb geen leven, ik snap het niet hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik zie mod kwaliteiten in je. Je moet er wat meedoen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is slowchat oké?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoorde bliksems buiten.quote:
Guus is zeker weer bezigquote:
Woon in Utrecht jongen.quote:
Waarom dan niet fc utrecht?quote:
No shitquote:
Ik doe nooit mee, ik ben het braafste jongetje van de klas.quote:
Nee, stel een serieuze vraagquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moest je niet zelf lachen toen je dit vroeg?
Uitstraling van PSV was te sterk.quote:
Ja maar wanneer je onschuldige jongens aan mannen kan uithuwelijken zit je vooraan hequote:Op woensdag 4 juli 2012 02:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik doe nooit mee, ik ben het braafste jongetje van de klas.
Je bent gewoon een afellay biatchquote:
Ik zag hem wel altijd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een afellay biatch
Woon je nog kanaleneiland ook of hoe die pauperbuurt ook heetquote:
Ben alweer weg, geen zin om met jou te praten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey WhatsTheSecret kom je weer over voetbal discussieren?
Niet piepen, het was een goede catch!quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar wanneer je onschuldige jongens aan mannen kan uithuwelijken zit je vooraan he
Vind je het erg als ik dit enigszins beledigend vind?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ben alweer weg, geen zin om met jou te praten.
Hoe oud ben jij?quote:
Nooit gewoond.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Woon je nog kanaleneiland ook of hoe die pauperbuurt ook heet
WIE IS ZIJ LRquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dit enigszins beledigend vind?
Die gast had mij pijn gedaan, hij was vet grootquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg net een brief van de gemeente, ik moet dus 10 euro dokken omdat ze Narsingh willen halen. Een koopje dit..
Godver, ik moest lachenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg net een brief van de gemeente, ik moet dus 10 euro dokken omdat ze Narsingh willen halen. Een koopje dit..
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef Doublepain het volgende:
overvecht ftwquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Woon je nog kanaleneiland ook of hoe die pauperbuurt ook heet
dat is toch een tuincentrum?quote:
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef Doublepain het volgende:
Daar woonde hij.quote:
Het scheurt niet zo snel hoor, en trouwens, ik ben verpleegster, wat kon er nou gebeurenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast had mij pijn gedaan, hij was vet groot
Nog altijd beter dan Ajax. Die vroegen in een brief of ik als Ajacied mijn geaardheid niet kon veranderen wegens een Amsterdams wethouderquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef Doublepain het volgende:
Je bent een Admin.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het scheurt niet zo snel hoor, en trouwens, ik ben verpleegster, wat kon er nou gebeuren
Ik had verkracht kunnen zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het scheurt niet zo snel hoor, en trouwens, ik ben verpleegster, wat kon er nou gebeuren
Steven heeft mee gedaan:quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Ajax. Die vroegen in een brief of ik als Ajacied mijn geaardheid niet kon veranderen wegens een Amsterdams.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast had mij pijn gedaan, hij was vet groot
Nee niet dusquote:
Ik ben verpleegsterquote:
En jij slaat zoiets af?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee niet dus
Ik stond gewoon rustig te roken buiten en mevrouw was mij aan het uithuwelijken aan 1 of andere engelse gast
Dan had ik je naar zo'n Blijf van m'n lijf-huis gebracht. Echt.quote:
Ik heb niet zoveel met Engeland manquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij slaat zoiets af?en maar klagen dat je niks kunt vinden qua sollicitaties en de liefde.
LR, wie was datquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij slaat zoiets af?en maar klagen dat je niks kunt vinden qua sollicitaties en de liefde.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Graag 1 minuut stilte voor onze gevallen soldaten.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
waarom vergeet je mij, ik ben al jaren je FOK! vriendjequote:Op woensdag 4 juli 2012 02:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zet hem erbijquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Engeland man
Uhuh Yvonne kwam de Engelsman in kwestie toevallig uit Manchester?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso wel ja
Hoop op mooie loting en wat mooie tripjes
Wil wel weer terug naar Manchester
Naja... ik gaf het een poging maar zoals je ziet liep het binnen een middag stukquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LR, wie was datJe gaat toch niet vreemd
Die whatsthesecret is wel érg lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Uhuh Yvonne kwam de Engelsman in kwestie toevallig uit Manchester?
[..]
Naja... ik gaf het een poging maar zoals je ziet liep het binnen een middag stukMaar jij flirt ook openlijk met Jojoortje o.a.
Vertel je probleem.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Damn, ik weet niet goed wat ik van dat plaatje vind
Manchester ja, om voetbal te kijken lul niet om mij te laten uitwonenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Naja... ik gaf het een poging maar zoals je ziet liep het binnen een middag stukMaar jij flirt ook openlijk met Jojoortje o.a.
Idd kies een andere, beetje respectloos dit. Ik als mod zie dat meteenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Damn, ik weet niet goed wat ik van dat plaatje vind
Gast, jij bent geen mod. Doe ook niet alsofquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd kies een andere, beetje respectloos dit. Ik als mod zie dat meteen
Hoezo kan dat niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest er hard om lachen, maar vraag me af of je zoiets kunt maken
Humor is goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest er hard om lachen, maar vraag me af of je zoiets kunt maken
Tja... soms botsen persoonlijkheden te erg maar laten we dit hoofdstuk achter ons laten.quote:
Tuurluuuk ik geloof je.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Manchester ja, om voetbal te kijken lul niet om mij te laten uitwonen
Tsja, vind het een beetje spottend.quote:
Mwah, ik zie er de humor nog best wel van inquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, vind het een beetje spottend.
Ach, fuck die shit, ik vind het helemaal goed
Als je mij introduceert vergeef ik het jequote:Op woensdag 4 juli 2012 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... soms botsen persoonlijkheden te erg maar laten we dit hoofdstuk achter ons laten.
In het voetbal heb je geboren leiders die geen aanvoerder zijn. Zo'n ben ik op FOK! You know what i'm saying?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, jij bent geen mod. Doe ook niet alsof
Oude man, de keuze was makkelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet de ehm toezichthouder geen Yvonne zijn ipv Tong?
Je ziet toch hoe het is misgegaan ze ontvlucht dit topic zelfs bij het zien van mijn aanwezigheidquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je mij introduceert vergeef ik het je
Ja, ik zeker ook welquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah, ik zie er de humor nog best wel van in
Jij bent de van Bommel van FOK! ,net niet gewoon en je komt te kort voor het top niveauquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In het voetbal heb je geboren leiders die geen aanvoerder zijn. Zo'n ben ik op FOK! You know what i'm saying?
Ik maak geen grappen over een begrafenis.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik zeker ook wel
Maar een begrafenis, weet niet of je daar echt grappen over moet maken
Anyway, tof bedacht
Ik wil het wel oppikken voor jequote:Op woensdag 4 juli 2012 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe het is misgegaan ze ontvlucht dit topic zelfs bij het zien van mijn aanwezigheid
Grappen in welke zin? Ze zijn toch ook tijdelijk doodverklaard door de uitvoerende FA?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik zeker ook wel
Maar een begrafenis, weet niet of je daar echt grappen over moet maken
Anyway, tof bedacht
Ja en ze staat open om over persoonlijke zaken te praten op Fok! Sterker nog ze waardeert je oprechte mening.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil het wel oppikken voor je. Hoe oud is ze
? Onze leeftijd
?
Top niveau = adminquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent de van Bommel van FOK! net niet gewoon en je komt te kort voor het top niveau
Ik zal het even doorgeven want ze is nu even druk bezigquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Yvonne, wil je even het FA-topic bekijken?
Thanks, Yvonne's secretaressequote:Op woensdag 4 juli 2012 02:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven want ze is nu even druk bezig
Gaat dit om mij?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Yvonne, wil je even het FA-topic bekijken?
loverboy jaquote:
En dat is jhaar op haar fobo? Omgquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja en ze staat open om over persoonlijke zaken te praten op Fok! Sterker nog ze waardeert je oprechte mening.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
Kijk deze bazen motor bij Mario Kart Wii.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mario Kart 64quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zijn de karts?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja... maar genoeg ik geef je vrij baan het een poging te geven maar het is voor mij te pijnlijk om er nog meer over te zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat is jhaar op haar fobo? Omg![]()
: @:
zorg dat ze weer in dit topic komtquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... maar genoeg ik geef je vrij baan het een poging te geven maar het is voor mij te pijnlijk om er nog meer over te zeggen.
Nee nee nee, samen tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vraag je nu of ik wil vertrekken, lekker danIk voel een eerste ruzie aankomen.
jij bent gevaarlijk wanneer je met iemand samenwerkt manquote:
quote:
Succes...quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ben alweer weg, geen zin om met jou te praten.
Het spijt mequote:
Ik heb ook een arsenal shirt , zou jojoortje er een hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent gevaarlijk wanneer je met iemand samenwerkt man
arsenal shirt dit dat
Normaal zeg je iemand gedag voor de 1e keerquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker ditDan is je eerste move al zo zwak 'hoi'
![]()
en dan ga je het over een andere 'doel' hebben.
Zal toch welquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook een arsenal shirt , zou jojoortje er een hebben?
Hij wilt mede ajacied helpen.quote:
Jij bent nu toch enige.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Waarom wordt er in dit topic elke keer gedaan alsof het bijzonder is een vrouw te zijn?
Hallo!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Waarom wordt er in dit topic elke keer gedaan alsof het bijzonder is een vrouw te zijn?
Testosteron heet dat denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
fotoboek is welquote:
Ze lijk echt alsof ze zusje is van DV.quote:
Die is dus echt tyfus dik he dus neem dat terugquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze lijk echt alsof ze zusje is van DV.
Vakkie Z.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:44 schreef Typisch het volgende:
Ze is wel voor Feijenoord, altijd goed.Zelfs seizoenkaart in het zelfde vak als ik, ja dit weet ik. Hosseling 24/7.
Echt? Op haar foto's ziet ze er niet zo uit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is dus echt tyfus dik he dus neem dat terug
Sorry heb haar nooit gezien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is dus echt tyfus dik he dus neem dat terug
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je ziet alleen haar hoofdquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:44 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Vakkie Z.
[..]
Echt? Op haar foto's ziet ze er niet zo uit.
quote:
I'll see what i can doquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is te leeg, als DJ ook nog eens een ban krijgt... Dan is het voorbij
Ah, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je ziet alleen haar hoofd
Zo kan ik het ook spelen ja
Heb andere foto's gezien en daar mogen echt heel wat kilootjes vanaf hoor
Heb jij Man United - Ajax uberhaupt wel in het stadion gezien of wat je met hele andere dingen bezigquote:
Laatste hoop in een levende sc.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is te leeg, als DJ ook nog eens een ban krijgt... Dan is het voorbij
Wij hebben een regel hierquote:
Kroeg gesloopt die net 3 dagen open wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij Man United - Ajax uberhaupt wel in het stadion gezien of wat je met hele andere dingen bezig?
Ik wil nu extra foto's van jou.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben een regel hier
Je moet een foto van jezelf in bikini posten, wanneer gaat dat gebeuren?
Doe eens normaal johquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Morgen oefen wedstrijd PSVquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik baal dat het EK alweer voorbij is
Mis het voetbal op tv
Nadat ik die van jou heb gezien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn stem als nieuwe VBL mod.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En een naakt via dm toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In bikini?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Nadat ik die van jou heb gezien.
Deal.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In bikini?
Kan geregeld worden hoor
Nu pasquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn stem als nieuwe VBL mod.
Oke komt goed, ik neem er een voor het teamquote:
Doe normaal steven.quote:Laatste voyeur(s) Fanta-stick
RensAjacied
RensAjacied
Anonieme_Fokker
RensAjacied
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
Dit zet je zaak geen vriend in Manchester te hebben wel kracht bij ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In bikini?
Kan geregeld worden hoor
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zet je zaak geen vriend in Manchester te hebben wel kracht bij ja.
Met jou deel ik hem al dus niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zet je zaak geen vriend in Manchester te hebben wel kracht bij ja.
Heb ik alle tijd voor haar iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:48 schreef Typisch het volgende:
Steven heeft alle tijd, komend seizoen niet in het stadion te vinden.
Ik heb die van Morph en GGMM alquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn DM staat open vrind, hij is open.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met jou deel ik hem al dus niet meer
idd, Feyenoorder zijn is een NO! om mod te worden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:49 schreef Smoofie het volgende:
Whatsthesecret voor feyenoord?
Dat is wel een afknapper
Weet ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn DM staat open vrind, hij is open.
Morph is 't gelukt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, Feyenoorder zijn is een NO! om mod te worden.
Heeft ie verbod?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:48 schreef Typisch het volgende:
Steven heeft alle tijd, komend seizoen niet in het stadion te vinden.
Nok er een jaar mee manquote:
Als je dit maar onthoudt:quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet ik
Ik offer mijzelf op om een bikini pic te krijgen en dan krijg je zoiets
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij Happel kwamen ze er pas na 2 jaar achter of zo. Het is dat hij verre van een fanatiek fan is.quote:
Hij durft het kampioensjaar van Feijenoord niet in de stadions door te brengen. Geeft verder niks.quote:
Ik zit naast mijn nieuwe vriendin lekker te fokken en naar eredivisie live te kijken danquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij durft het kampioensjaar van Feijenoord niet in de stadions door te brengen. Geeft verder niks.
Godverdommequote:Op woensdag 4 juli 2012 02:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijf kwijt, 3000 euro schuld alles
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Happel kwamen ze er pas na 2 jaar achter of zo. Het is dat hij verre van een fanatiek fan is.
Oke HMF.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit naast mijn nieuwe vriendin lekker te fokken en naar eredivisie live te kijken dan
nee whatssecret ofzoquote:
Ik heb geen stemrecht manquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je echt op Steven stemmen, en niet op mij?
Dat fokken, kan je dat beschrijven?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit naast mijn nieuwe vriendin lekker te fokken en naar eredivisie live te kijken dan
kindjes maken toch, kleine profvoetballersquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat fokken, kan je dat beschrijven?
Van haar werd net duidelijk dat ze een Feyenoord seizoenskaart heeft. Dus eigenlijk zeg je hier bij Ajax niet te verlengen...quote:
Heb je nog niet in haar fobo gekeken danquote:
Vrouwelijk schoon doet veel met je.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van haar werd net duidelijk dat ze een Feyenoord seizoenskaart heeft. Dus eigenlijk zeg je hier bij Ajax niet te verlengen...
ik ben verblind door je schoonheid schatjequote:
Wel hoor. Maar zij geeft geen antwoord terug.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je nog niet in haar fobo gekeken dan
Dit heeft meer met domheid te makenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ben verblind door je schoonheid schatje
Bij mij welquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel hoor. Maar zij geeft geen antwoord terug.
Ach, ik heb vast wel wát te vertellen, maar het hangt echt niet van mij afquote:
Wat kom je nou stoken?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit heeft meer met domheid te maken.
Lijkt me toch handig dat mods die vaak in VBL zijn wat te zeggen hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, ik heb vast wel wát te vertellen, maar het hangt echt niet van mij af
Jij bent ook mr.BIGstar.quote:
Kom danquote:
Daarom heeft hij ook geen stemrecht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt me toch handig dat mods die vaak in VBL zijn wat te zeggen hebben.
quote:
Wat ik al zei, heb vast wel wat te meldenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt me toch handig dat mods die vaak in VBL zijn wat te zeggen hebben.
Eey gappie, ga nou niet stoer doen, je weet dat je geen partij bent.quote:
Denk je niet dat ze verbaast waren dat je een jas aan had in de zomer?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:56 schreef Typisch het volgende:
Ik kreeg vandaag een compliment in de stad voor mijn bazen jas.
xx twitter
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:56 schreef Typisch het volgende:
Wtf doe jij nog hier, jij post alsof dit onzin is met je autistische gedrag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:56 schreef Typisch het volgende:
xx twitter
Lijkt je jas een beetje op die van Demy?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:56 schreef Typisch het volgende:
xx twitter
O, ik zit verkeerd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf doe jij nog hier, jij post alsof dit onzin is met je autistische gedrag.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt je jas een beetje op die van Demy?
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Error.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
O, ik zit verkeerd?
Het is trouwens een Feyenoord bazen jas.
[..]
[ afbeelding ]
Dan zitten wij best goed met Depay denk ik zo.quote:
Ah zo'n zeeman jasquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
O, ik zit verkeerd?
Het is trouwens een Feyenoord bazen jas.
3000euro schuld, wijf weg is een Eindhoven dingquote:
En hij is de enige gay uit dit topic, jammer hequote:Op woensdag 4 juli 2012 02:59 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Is alleen Typisch voor Feyenoord hier?
Sowiesoquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zitten wij best goed met Depay denk ik zo.
Ga je alleen met feyenoorders danquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:59 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Schtone eisland jasquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3000euro schuld, wijf weg is een Eindhoven ding
Dan is er toch iets waar van Rotterdam homo'squote:Op woensdag 4 juli 2012 02:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En hij is de enige gay uit dit topic, jammer he
Is ook niet zo typisch om voor Feyenoord te zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:59 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Oh echt? Maakt toch verder niet uit? Ieder zijn ding toch.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En hij is de enige gay uit dit topic, jammer he
Ik ook, kijk mijn UI dan!quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:59 schreef WhatsTheSecret het volgende:
hij houdt van extreem grote piemels schijnt hetquote:Op woensdag 4 juli 2012 03:00 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Oh echt? Maakt toch verder niet uit? Ieder zijn ding toch.
BBCquote:Op woensdag 4 juli 2012 03:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij houdt van extreem grote piemels schijnt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |