Heb je nog niet in haar fobo gekeken danquote:
Vrouwelijk schoon doet veel met je.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van haar werd net duidelijk dat ze een Feyenoord seizoenskaart heeft. Dus eigenlijk zeg je hier bij Ajax niet te verlengen...
ik ben verblind door je schoonheid schatjequote:
Wel hoor. Maar zij geeft geen antwoord terug.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je nog niet in haar fobo gekeken dan
Dit heeft meer met domheid te makenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ben verblind door je schoonheid schatje
Bij mij welquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel hoor. Maar zij geeft geen antwoord terug.
Ach, ik heb vast wel wát te vertellen, maar het hangt echt niet van mij afquote:
Wat kom je nou stoken?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit heeft meer met domheid te maken.
Lijkt me toch handig dat mods die vaak in VBL zijn wat te zeggen hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, ik heb vast wel wát te vertellen, maar het hangt echt niet van mij af
Jij bent ook mr.BIGstar.quote:
Kom danquote:
Daarom heeft hij ook geen stemrecht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt me toch handig dat mods die vaak in VBL zijn wat te zeggen hebben.
quote:
Wat ik al zei, heb vast wel wat te meldenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt me toch handig dat mods die vaak in VBL zijn wat te zeggen hebben.
Eey gappie, ga nou niet stoer doen, je weet dat je geen partij bent.quote:
Denk je niet dat ze verbaast waren dat je een jas aan had in de zomer?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:56 schreef Typisch het volgende:
Ik kreeg vandaag een compliment in de stad voor mijn bazen jas.
xx twitter
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:56 schreef Typisch het volgende:
Ik kreeg vandaag een compliment in de stad voor mijn bazen jas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |