Wij hebben een regel hierquote:
Kroeg gesloopt die net 3 dagen open wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij Man United - Ajax uberhaupt wel in het stadion gezien of wat je met hele andere dingen bezig?
Ik wil nu extra foto's van jou.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben een regel hier
Je moet een foto van jezelf in bikini posten, wanneer gaat dat gebeuren?
Doe eens normaal johquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Waarom wordt er in dit topic elke keer gedaan alsof het bijzonder is een vrouw te zijn?
Morgen oefen wedstrijd PSVquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik baal dat het EK alweer voorbij is
Mis het voetbal op tv
Nadat ik die van jou heb gezien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn stem als nieuwe VBL mod.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En een naakt via dm toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In bikini?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Nadat ik die van jou heb gezien.
Deal.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In bikini?
Kan geregeld worden hoor
Nu pasquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn stem als nieuwe VBL mod.
Oke komt goed, ik neem er een voor het teamquote:
Doe normaal steven.quote:Laatste voyeur(s) Fanta-stick
RensAjacied
RensAjacied
Anonieme_Fokker
RensAjacied
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
Dit zet je zaak geen vriend in Manchester te hebben wel kracht bij ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In bikini?
Kan geregeld worden hoor
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zet je zaak geen vriend in Manchester te hebben wel kracht bij ja.
Met jou deel ik hem al dus niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zet je zaak geen vriend in Manchester te hebben wel kracht bij ja.
Heb ik alle tijd voor haar iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:48 schreef Typisch het volgende:
Steven heeft alle tijd, komend seizoen niet in het stadion te vinden.
Ik heb die van Morph en GGMM alquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn DM staat open vrind, hij is open.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met jou deel ik hem al dus niet meer
idd, Feyenoorder zijn is een NO! om mod te worden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:49 schreef Smoofie het volgende:
Whatsthesecret voor feyenoord?
Dat is wel een afknapper
Weet ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn DM staat open vrind, hij is open.
Morph is 't gelukt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, Feyenoorder zijn is een NO! om mod te worden.
Heeft ie verbod?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:48 schreef Typisch het volgende:
Steven heeft alle tijd, komend seizoen niet in het stadion te vinden.
Nok er een jaar mee manquote:
Als je dit maar onthoudt:quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet ik
Ik offer mijzelf op om een bikini pic te krijgen en dan krijg je zoiets
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij Happel kwamen ze er pas na 2 jaar achter of zo. Het is dat hij verre van een fanatiek fan is.quote:
Hij durft het kampioensjaar van Feijenoord niet in de stadions door te brengen. Geeft verder niks.quote:
Ik zit naast mijn nieuwe vriendin lekker te fokken en naar eredivisie live te kijken danquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij durft het kampioensjaar van Feijenoord niet in de stadions door te brengen. Geeft verder niks.
Godverdommequote:Op woensdag 4 juli 2012 02:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijf kwijt, 3000 euro schuld alles
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Happel kwamen ze er pas na 2 jaar achter of zo. Het is dat hij verre van een fanatiek fan is.
Oke HMF.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit naast mijn nieuwe vriendin lekker te fokken en naar eredivisie live te kijken dan
nee whatssecret ofzoquote:
Ik heb geen stemrecht manquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je echt op Steven stemmen, en niet op mij?
Dat fokken, kan je dat beschrijven?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit naast mijn nieuwe vriendin lekker te fokken en naar eredivisie live te kijken dan
kindjes maken toch, kleine profvoetballersquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat fokken, kan je dat beschrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |