Gaat dit om mij?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Yvonne, wil je even het FA-topic bekijken?
loverboy jaquote:
En dat is jhaar op haar fobo? Omgquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja en ze staat open om over persoonlijke zaken te praten op Fok! Sterker nog ze waardeert je oprechte mening.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
Kijk deze bazen motor bij Mario Kart Wii.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mario Kart 64quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zijn de karts?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja... maar genoeg ik geef je vrij baan het een poging te geven maar het is voor mij te pijnlijk om er nog meer over te zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat is jhaar op haar fobo? Omg![]()
: @:
zorg dat ze weer in dit topic komtquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... maar genoeg ik geef je vrij baan het een poging te geven maar het is voor mij te pijnlijk om er nog meer over te zeggen.
Nee nee nee, samen tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vraag je nu of ik wil vertrekken, lekker danIk voel een eerste ruzie aankomen.
jij bent gevaarlijk wanneer je met iemand samenwerkt manquote:
quote:
Succes...quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ben alweer weg, geen zin om met jou te praten.
Het spijt mequote:
Ik heb ook een arsenal shirt , zou jojoortje er een hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent gevaarlijk wanneer je met iemand samenwerkt man
arsenal shirt dit dat
Normaal zeg je iemand gedag voor de 1e keerquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker ditDan is je eerste move al zo zwak 'hoi'
![]()
en dan ga je het over een andere 'doel' hebben.
Zal toch welquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook een arsenal shirt , zou jojoortje er een hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |