Het scheurt niet zo snel hoor, en trouwens, ik ben verpleegster, wat kon er nou gebeurenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast had mij pijn gedaan, hij was vet groot
Nog altijd beter dan Ajax. Die vroegen in een brief of ik als Ajacied mijn geaardheid niet kon veranderen wegens een Amsterdams wethouderquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg net een brief van de gemeente, ik moet dus 10 euro dokken omdat ze Narsingh willen halen. Een koopje dit..
Je bent een Admin.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het scheurt niet zo snel hoor, en trouwens, ik ben verpleegster, wat kon er nou gebeuren
Ik had verkracht kunnen zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het scheurt niet zo snel hoor, en trouwens, ik ben verpleegster, wat kon er nou gebeuren
Steven heeft mee gedaan:quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Ajax. Die vroegen in een brief of ik als Ajacied mijn geaardheid niet kon veranderen wegens een Amsterdams.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast had mij pijn gedaan, hij was vet groot
Nee niet dusquote:
Ik ben verpleegsterquote:
En jij slaat zoiets af?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee niet dus
Ik stond gewoon rustig te roken buiten en mevrouw was mij aan het uithuwelijken aan 1 of andere engelse gast
Dan had ik je naar zo'n Blijf van m'n lijf-huis gebracht. Echt.quote:
Ik heb niet zoveel met Engeland manquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij slaat zoiets af?en maar klagen dat je niks kunt vinden qua sollicitaties en de liefde.
LR, wie was datquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij slaat zoiets af?en maar klagen dat je niks kunt vinden qua sollicitaties en de liefde.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Graag 1 minuut stilte voor onze gevallen soldaten.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
waarom vergeet je mij, ik ben al jaren je FOK! vriendjequote:Op woensdag 4 juli 2012 02:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zet hem erbijquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Engeland man
Uhuh Yvonne kwam de Engelsman in kwestie toevallig uit Manchester?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso wel ja
Hoop op mooie loting en wat mooie tripjes
Wil wel weer terug naar Manchester
Naja... ik gaf het een poging maar zoals je ziet liep het binnen een middag stukquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LR, wie was datJe gaat toch niet vreemd
Die whatsthesecret is wel érg lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Uhuh Yvonne kwam de Engelsman in kwestie toevallig uit Manchester?
[..]
Naja... ik gaf het een poging maar zoals je ziet liep het binnen een middag stukMaar jij flirt ook openlijk met Jojoortje o.a.
Vertel je probleem.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Damn, ik weet niet goed wat ik van dat plaatje vind
Manchester ja, om voetbal te kijken lul niet om mij te laten uitwonenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Uhuh Yvonne kwam de Engelsman in kwestie toevallig uit Manchester?
[..]
Naja... ik gaf het een poging maar zoals je ziet liep het binnen een middag stukMaar jij flirt ook openlijk met Jojoortje o.a.
Idd kies een andere, beetje respectloos dit. Ik als mod zie dat meteenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Damn, ik weet niet goed wat ik van dat plaatje vind
Gast, jij bent geen mod. Doe ook niet alsofquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd kies een andere, beetje respectloos dit. Ik als mod zie dat meteen
Hoezo kan dat niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest er hard om lachen, maar vraag me af of je zoiets kunt maken
Humor is goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest er hard om lachen, maar vraag me af of je zoiets kunt maken
Tja... soms botsen persoonlijkheden te erg maar laten we dit hoofdstuk achter ons laten.quote:
Tuurluuuk ik geloof je.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Manchester ja, om voetbal te kijken lul niet om mij te laten uitwonen
Tsja, vind het een beetje spottend.quote:
Mwah, ik zie er de humor nog best wel van inquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, vind het een beetje spottend.
Ach, fuck die shit, ik vind het helemaal goed
Als je mij introduceert vergeef ik het jequote:Op woensdag 4 juli 2012 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... soms botsen persoonlijkheden te erg maar laten we dit hoofdstuk achter ons laten.
In het voetbal heb je geboren leiders die geen aanvoerder zijn. Zo'n ben ik op FOK! You know what i'm saying?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, jij bent geen mod. Doe ook niet alsof
Oude man, de keuze was makkelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet de ehm toezichthouder geen Yvonne zijn ipv Tong?
Je ziet toch hoe het is misgegaan ze ontvlucht dit topic zelfs bij het zien van mijn aanwezigheidquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je mij introduceert vergeef ik het je
Ja, ik zeker ook welquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah, ik zie er de humor nog best wel van in
Jij bent de van Bommel van FOK! ,net niet gewoon en je komt te kort voor het top niveauquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In het voetbal heb je geboren leiders die geen aanvoerder zijn. Zo'n ben ik op FOK! You know what i'm saying?
Ik maak geen grappen over een begrafenis.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik zeker ook wel
Maar een begrafenis, weet niet of je daar echt grappen over moet maken
Anyway, tof bedacht
Ik wil het wel oppikken voor jequote:Op woensdag 4 juli 2012 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe het is misgegaan ze ontvlucht dit topic zelfs bij het zien van mijn aanwezigheid
Grappen in welke zin? Ze zijn toch ook tijdelijk doodverklaard door de uitvoerende FA?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik zeker ook wel
Maar een begrafenis, weet niet of je daar echt grappen over moet maken
Anyway, tof bedacht
Ja en ze staat open om over persoonlijke zaken te praten op Fok! Sterker nog ze waardeert je oprechte mening.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil het wel oppikken voor je. Hoe oud is ze
? Onze leeftijd
?
Top niveau = adminquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent de van Bommel van FOK! net niet gewoon en je komt te kort voor het top niveau
Ik zal het even doorgeven want ze is nu even druk bezigquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Yvonne, wil je even het FA-topic bekijken?
Thanks, Yvonne's secretaressequote:Op woensdag 4 juli 2012 02:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven want ze is nu even druk bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |