jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:14 schreef Smoofie het volgende:
De dochter van yvonne was brechje ofzo toch?>
Godverquote:
x2, ga je je ff met andere dingen bemoeien oké?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:14 schreef Smoofie het volgende:
quote:
Ik wist het welquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:14 schreef Smoofie het volgende:
ik zie mod kwaliteiten in je. Je moet er wat meedoenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei nog dat het niet zo heel slim was
Maar goed, toen was het kwaad al geschied
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
x2, ga je je ff met andere dingen bemoeien oké?
En ik heb geen leven, ik snap het niet hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik zie mod kwaliteiten in je. Je moet er wat meedoen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is slowchat oké?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoorde bliksems buiten.quote:
Guus is zeker weer bezigquote:
Woon in Utrecht jongen.quote:
Waarom dan niet fc utrecht?quote:
No shitquote:
Ik doe nooit mee, ik ben het braafste jongetje van de klas.quote:
Nee, stel een serieuze vraagquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moest je niet zelf lachen toen je dit vroeg?
Uitstraling van PSV was te sterk.quote:
Ja maar wanneer je onschuldige jongens aan mannen kan uithuwelijken zit je vooraan hequote:Op woensdag 4 juli 2012 02:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik doe nooit mee, ik ben het braafste jongetje van de klas.
Je bent gewoon een afellay biatchquote:
Ik zag hem wel altijd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een afellay biatch
Woon je nog kanaleneiland ook of hoe die pauperbuurt ook heetquote:
Ben alweer weg, geen zin om met jou te praten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey WhatsTheSecret kom je weer over voetbal discussieren?
Niet piepen, het was een goede catch!quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar wanneer je onschuldige jongens aan mannen kan uithuwelijken zit je vooraan he
Vind je het erg als ik dit enigszins beledigend vind?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ben alweer weg, geen zin om met jou te praten.
Hoe oud ben jij?quote:
Nooit gewoond.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Woon je nog kanaleneiland ook of hoe die pauperbuurt ook heet
WIE IS ZIJ LRquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dit enigszins beledigend vind?
Die gast had mij pijn gedaan, hij was vet grootquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg net een brief van de gemeente, ik moet dus 10 euro dokken omdat ze Narsingh willen halen. Een koopje dit..
Godver, ik moest lachenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg net een brief van de gemeente, ik moet dus 10 euro dokken omdat ze Narsingh willen halen. Een koopje dit..
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef Doublepain het volgende:
overvecht ftwquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Woon je nog kanaleneiland ook of hoe die pauperbuurt ook heet
dat is toch een tuincentrum?quote:
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef Doublepain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |