En links zijn je nagels nu een meter lang?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Jellereppe het volgende:
Rechts, omdat ik rechts schrijf, eet, zwaai, nagelbijt etcetera.
Haha, nee, die heb ik eergisteren geknipt, allebei de handen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En links zijn je nagels nu een meter lang?
Afwisselen kan niet. Dat is namelijk heel vervelend als je je controlerondje langs je zakken doet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben ik de enige die het afwisselt? Hij zit wel vaker links denk ik.
Hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Afwisselen kan niet. Dat is namelijk heel vervelend als je je controlerondje langs je zakken doet.
Dat zegt ie.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Afwisselen kan niet. Dat is namelijk heel vervelend als je je controlerondje langs je zakken doet.
Ik had een keer alles in een andere zak zitten, ik dacht dat ik gek werdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Alles heeft een plek, als iets niet op de juiste plek is dien je z.s.m. in paniek te raken.
Helemaal mee eens. En dan direct op je zakken gaan slaan om te zien of er wat in zitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:17 schreef Murdera het volgende:
Alles heeft een plek, als iets niet op de juiste plek is dien je z.s.m. in paniek te raken.
Maar de hamvraag is: welke is links en welke rechts?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik heb 2 telefoons.
1 werk telefoon (gaat in de zak met sleutels)
eigen telefoon gaat in de zak zonder sleutels of andere meuk.
Precies, dat linkshandigen hem ook links hebben zitten snap ik. Dat een rechtshandig iemand hem links zou hebben kan ik niet begrijpen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef RacerDKB het volgende:
Blij om te lezen dat de meeste mensen hem rechts hebben. Zoals iemand hier boven zei, ik schrijf rechts, eet met rechts, fap met rechts, ik ben rechtshandig. Dus mobiel rechts.
ik ook, maar toch zit ie in mijn linkerzak. Ik kijk toch niet om de 2 minuten op mijn mobiel, dus zo belangrijk is het niet voor mij om hem in de 'ideale locatie' te hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef RacerDKB het volgende:
Blij om te lezen dat de meeste mensen hem rechts hebben. Zoals iemand hier boven zei, ik schrijf rechts, eet met rechts, fap met rechts, ik ben rechtshandig. Dus mobiel rechts.
Afhankelijk van de locatie van de sleutelsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: welke is links en welke rechts?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik had een keer alles in een andere zak zitten, ik dacht dat ik gek werd
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En dan direct op je zakken gaan slaan om te zien of er wat in zit
Heb ik ook een keer gehad, was aan het stappen en had met mijn dronken kop mijn mobiel in mijn andere zak gestopt, en net op het moment dat ik mijn mobiel wou pakken liep er een hoerige oostblokvrouw langs, dus ik er achteraangerend en bevelen dat ik mijn mobiel terug wildequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]Ik heb een keer ruzie gemaakt met een gast die al de hele avond raar zat te doen, hem beschuldigd van diefstal enzo.
Maar vond hem terug in mijn andere zak.
Je pakt vaker kleingeld en shit, dan je telefoon?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef TonyVermicelli het volgende:
Links. Rechts sleutels en kleingeld en shit. En aangezien ik rechts ben is dat makkelijker.
Nee, maar een telefoon pakken is makkelijker dan sleutels of kleingeld. Helemaal omdat het bij elkaar in zit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je pakt vaker kleingeld en shit, dan je telefoon?
Gaat je scherm dan niet kapot?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
Links portomonee, rechts mobiel+sleutels.
Hm ja resultaten zijn aardig de andere kant op aan het verschuivenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Poll was toe ik hem invulde nog 75/25, nu al 55/45. Lijkt erop dat al die 'mobiel in rechterzakdragende' mensen nogal fanatiek zijn met dit onderwerp.
Ik pak m'n telefoon met links en dan kan ik met rechts evt nog wat schrijven. Das toch alleen maar handiger?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Precies, dat linkshandigen hem ook links hebben zitten snap ik. Dat een rechtshandig iemand hem links zou hebben kan ik niet begrijpen.
Dat doe ik ook wel eens, maar mijn telefoon met mijn linkerhand uit mijn linkerbroekzak halen vind ik niet zo prettig/handig, dat doe ik liever met rechts.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Ik pak m'n telefoon met links en dan kan ik met rechts evt nog wat schrijven. Das toch alleen maar handiger?
quote:
Dus jij haalt liever de telefoon met de rechterhand uit de linkerbroekzakquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens, maar mijn telefoon met mijn linkerhand uit mijn linkerbroekzak halen vind ik niet zo prettig/handig, dat doe ik liever met rechts.
Dit, en al zit het anders kan ik niet lekker zitten..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Dennis101 het volgende:
Rechts natuurlijk. Links sleutels, rechtsachter portemonnee. De enige juist manier.
Aye, dit. Misschien dat het omgekeerd is wanneer je linkshandig bent.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Dennis101 het volgende:
Rechts natuurlijk. Links sleutels, rechtsachter portemonnee. De enige juist manier.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Dennis101 het volgende:
Vind je dat lekker zitten dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:14 schreef Marsenal het volgende:
Grappig om te zien dat zo veel mensen hun portemonnee in hun broekzak doen. Ik vind mijn portemonnee altijd in mijn achterzak. Voorin word ik knettergek van dat ding.
Overigens. Links sleutels, rechts telefoon, rechtsachter portemonnee. Da's al sinds 1999.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Dennis101 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |