En links zijn je nagels nu een meter lang?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Jellereppe het volgende:
Rechts, omdat ik rechts schrijf, eet, zwaai, nagelbijt etcetera.
Haha, nee, die heb ik eergisteren geknipt, allebei de handen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En links zijn je nagels nu een meter lang?
Afwisselen kan niet. Dat is namelijk heel vervelend als je je controlerondje langs je zakken doet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben ik de enige die het afwisselt? Hij zit wel vaker links denk ik.
Hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Afwisselen kan niet. Dat is namelijk heel vervelend als je je controlerondje langs je zakken doet.
Dat zegt ie.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Afwisselen kan niet. Dat is namelijk heel vervelend als je je controlerondje langs je zakken doet.
Ik had een keer alles in een andere zak zitten, ik dacht dat ik gek werdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Alles heeft een plek, als iets niet op de juiste plek is dien je z.s.m. in paniek te raken.
Helemaal mee eens. En dan direct op je zakken gaan slaan om te zien of er wat in zitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:17 schreef Murdera het volgende:
Alles heeft een plek, als iets niet op de juiste plek is dien je z.s.m. in paniek te raken.
Maar de hamvraag is: welke is links en welke rechts?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik heb 2 telefoons.
1 werk telefoon (gaat in de zak met sleutels)
eigen telefoon gaat in de zak zonder sleutels of andere meuk.
Precies, dat linkshandigen hem ook links hebben zitten snap ik. Dat een rechtshandig iemand hem links zou hebben kan ik niet begrijpen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef RacerDKB het volgende:
Blij om te lezen dat de meeste mensen hem rechts hebben. Zoals iemand hier boven zei, ik schrijf rechts, eet met rechts, fap met rechts, ik ben rechtshandig. Dus mobiel rechts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |