Helaas wel jaquote:
Daar had je me Tuk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zonder PSV'ers, Feyenoorders en Ajacieden... maar mét Tukkers
Dan is het forum.fok.dequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die in fucking Zeeland wonenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Enshede heeft geen strand.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
31x kampioen, u jelly?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan loop jij over Jojoortje te bitchen..
Blijf met je poten van m'n base af.quote:
En je wijf is weg ook nogquote:
En dan over een tijdje zeggen dat het allemaal maar een grapje wasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan loop jij over Jojoortje te bitchen..
Jawel, heel veel zelfs, maar geen enkele betaalde voetbalclubquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeeland heeft niet eens een voetbalclub![]()
Laat het Kapo niet horen. Straks komt hij uitleggen waarom dat isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeeland heeft niet eens een voetbalclub![]()
Jawel he?quote:
O Vlissingen FC?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, heel veel zelfs, maar geen enkele betaalde voetbalclub
Dat nieuwe uit-shirt is ook gewoon het Schalke shirtquote:
quote:
Zou mooi staan tussen de gokkast en flipperkast.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dan ook wel een mooie kast, mahoniehout geloof ik.
wtf ik zie nu pas dat er een manpaard zit in dat hoedje van hemquote:
quote:
Dat heet een centaur, m'n jong.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf ik zie pas dat er een manpaard zit in dat hoedje van hem![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Griekse Mythologiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker zo heeft Smoofie aan mij al lang en breed bewezen een man te zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wtf, je komt echt over als een troll, je kunt toch je gezicht weg censoren ofzo, bewijs gwn dat je een vrouw bent, klaar.
Tempelpriesteressenquote:
Nadeel van elke kast in Amsterdam is dat je er eerst 20 latente homo's uit moet jagen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou mooi staan tussen de gokkast en flipperkast.
Smoofie heeft mij klappen gegeven omdat ik te stoer deed, ik weet ook dat het een man isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker zo heeft Smoofie aan mij al lang en breed bewezen een man te zijn.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nadeel van elke kast in Amsterdam is dat je er eerst 20 latente homo's uit moet jagen...
Dat is wel des Smoofie ja altijd het alphamannetje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Smoofie heeft mij klappen gegeven omdat ik te stoer deed, ik weet ook dat het een man is
quote:
Ontopic graag.quote:
Doe ik toch? Ik post geen PSV'ers.quote:
Je denkt toch niet dat dat je die pauper kunt vergelijken met de spelers die wij linkenquote:
Oh shit dikke flashquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe ik toch? Ik post geen PSV'ers.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel des Smoofie ja altijd het alphamannetje.
[..]Sprak na 12 jaar nog steeds geen Engels laat staan het verstaan van Nederlands.
"The only liquor so good they named a color after it"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die aandoening ken ik niet, vertel wat is het?
Hij werkt zelfs voor zequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
NKufo die niks met Twente heeft, kan het niet eens zeggen gok ik. Bezoekt Enschede nooit meer, mooi man
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat dat je die pauper kunt vergelijken met de spelers die wij linken
Ja, dat is wel zonde dat zo'n figuur dan topscoorder alle tijden is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
NKufo die niks met Twente heeft, kan het niet eens zeggen gok ik. Bezoekt Enschede nooit meer, mooi man
Is het net zo zoet als andere likeuren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef Saind het volgende:
[..]
"The only liquor so good they named a color after it"
Jammer dat het in Engeland zo kut gaat.quote:
55%, valt wel meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het net zo zoet als andere likeuren?
Theo Janssen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jammer dat het in Engeland zo kut gaat.
Serieus, noem 1 voetballer die bij Twente heeft gespeeld de afgelopen 10 jaar die het echt heeft gemaakt bij een topclub?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef Saind het volgende:
[..]
"The only liquor so good they named a color after it"
Engelaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jammer dat het in Engeland zo kut gaat.
Serieus, noem 1 voetballer die bij Twente heeft gespeeld de afgelopen 10 jaar die het echt heeft gemaakt bij een topclub?
Bende gij dien dikke met dat fototoestel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwee nie mang, ik whatsapp hem zo wel ff
Ah 55% zal wel prijzig zijn dan. Ik laat de likeur alsnog maar gewoon links liggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
55%, valt wel mee
-edit met zoetheid dan hea
Je blijft wel lekker allemaal gefaalde spelers posten héquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bende gij dien dikke met dat fototoestel?
Die staat toch rechtsachter?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Interesseert mij het nou hoe ex-Twentespelers het bij hun nieuwe club doen? Ik wil alleen Ruiz terughebben, dus die volg ik wel
Hij stond in de basis bedoel je?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Engelaar was alleen goed bij Twente. Bij Schalke en PSV is ie verkeerd gebruikt
Dat ook, en was goed bezig.quote:
Elia was en is ook goed bezigquote:
Cool text broquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[ http://desmond.imageshack.us/Himg42/scaled.php?server=42&filename=14320703.jpg&res=landing (copy/paste deze link) ]
imageshackquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[ http://desmond.imageshack.us/Himg42/scaled.php?server=42&filename=14320703.jpg&res=landing (copy/paste deze link) ]
Op verzoek:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje vroeg voor die pics diarree niet? En doe dan dames
En toch werden jullie geen kampioenquote:
Als hij niet aangeraakt werd had Stekelenburg hem gehad.quote:
mkayquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch werden jullie geen kampioen
v Nilstelrooy, of is dat alweer langer dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:53 schreef The_Groove het volgende:
Welke PSV'er is er overigens bij een topclub geslaagd de afgelopen 10 jaar?
Godver... duidelijk pure propaganda dus ik blijf het alsnog een kneus vindenquote:De schade in de regio Valencia door de bosbranden betreft zeker 48.500 hectare aan afgebrand bosgebied. Kersvers Europees kampioen Andrés Iniesta heeft besloten om zijn EK-premie van drie ton aan de gedupeerden te schenken.
Je bent de '/' vergeten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:55 schreef The_Groove het volgende:
[img]http://www.degoeieouwetijd.nl/plaatjes/luckyajax/spelers/koeman_ronald.jpg[img]
![]()
![]()
Huntelaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
v Nilstelrooy, of is dat alweer langer dan?
Robbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:53 schreef The_Groove het volgende:
Welke PSV'er is er overigens bij een topclub geslaagd de afgelopen 10 jaar?
Alsof jij dat bepaaltquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:56 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, leuk geweest met die pics wel toch?
15uur 52 belde, ze willen hun tekst terug.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:56 schreef GGMM het volgende:
Kalou?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
15uur 52 belde, ze willen hun tekst terug.
Mvv toch wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:56 schreef Smoofie het volgende:
Er is toch geen enkele club in Nederland die maar in de buurt komt van het succes en de allure van Ajax, realistisch gezien.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:56 schreef GGMM het volgende:
zou ik eigenlijk wel lachen vindenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
FCT mag de schoenen van Ajax niet eens likken
Ik heb altijd gedacht dat jij Feyenoorder was, en zo blijf ik je ook zienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
FCT mag de schoenen van Ajax niet eens likken
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat jij Feyenoorder was, en zo blijf ik je ook zien
Hij heeft een punt hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat jij Feyenoorder was, en zo blijf ik je ook zien
Je hebt Feyenoord en PSV verkeerd omgezet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft een punt hoor
Waarom is in jouw ogen Twente een topclub??
Het is nog altijd: Ajax,Psv en Feyenoord
Srryquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt Feyenoord en PSV verkeerd omgezet.
Geeft nietquote:
Feyenoord had een leuk jaartje, daar blijft het bijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft een punt hoor
Het is nog altijd: Ajax,Feyenoord en Psv
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Al die Ajacieden hier met hun Feyenoord gelik
Ik zie Twente helemaal niet als topclub, maar als topclub in wordingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft een punt hoor
Het is nog altijd: Ajax,Psv en Feyenoord
Dat gehuil toen van O wat erg voor Feyenoord, leef met ze meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Oplossing, fuck Twentequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie Twente helemaal niet als topclub, maar als topclub in wording
Het stomme is dat:
- als je als Tukker zegt dat Twente géén topclub is, je je aan het indekken bent tegen een plaats buiten de top 3.
- als je als Tukker zegt dat Twente wél een topclub is, je arrogant bent en dan komt de rest met een geschiedenislesje qua aantal kampioenschappen aanzetten.
terechtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het stomme is dat:
- als je als Tukker zegt dat Twente géén topclub is, je je aan het indekken bent tegen een plaats buiten de top 3.
- als je als Tukker zegt dat Twente wél een topclub is, je arrogant bent en dan komt de rest met een geschiedenislesje qua aantal kampioenschappen aanzetten.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het stomme is dat:
Haal eerst eens een ster wat prijzen in Europa..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het stomme is dat:
Het is geen topclub in wording.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het stomme is dat:
Conclusie: Niemand geeft om jou mening en ze nemen je nooit serieus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het stomme is dat:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen kunnen Twente gewoon niet handelen
We komen eraan!
Ik blijf het verwarrend vinden: een schoenenzwaaier met een BMI user-icon. Maar ik ben dan ook wel vrij snel verward (ik zal hem zelf maar inkoppen konijn...)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord had een leuk jaartje, daar blijft het bij
Topclub heeft niet alleen met prestaties te maken, ook met fans bijvoorbeeld, die hebben ze zat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord had een leuk jaartje, daar blijft het bij
En dat is 1quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haal eerst eens een ster wat prijzen in Europa..
Dat was juist leuk omdat het Feyenoorders juist weer ergerde dat ze zover waren weggezakt dat zelfs Ajacieden medelijden kregen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat gehuil toen van O wat erg voor Feyenoord, leef met ze mee
Opkankeren inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat moet pijn doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was juist leuk omdat het Feyenoorders juist weer ergerde dat ze zover waren weggezakt dat zelfs Ajacieden medelijden kregen.
Jonguh, ik quote jou toch?quote:
Hallo Happelquote:
Geeft niet, je hebt in elk geval onze schuldenlast verlaagd door een Feyenoordshirt te kopenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef Smoofie het volgende:
Ik gebruik een feyenoord shirt om mijn behoefte op te ruimen
Bij Shirley gekochtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geeft niet, je hebt in elk geval onze schuldenlast verlaagd door een Feyenoordshirt te kopen
Cas is lekker wou je zeggenquote:
mooiste stad ter wereld inderdaad.quote:
Wij hebben ook een website.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft iets wat Feyenoord en Ajax niet hebben:
[ afbeelding ]
Oh come on, ik heb 10 jaar in Rotterdam 'gewoont' en m'n familie komt er al sinds 17nogwat vandaan.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
maastricht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Oh come on, ik heb 10 jaar in Rotterdam 'gewoont' en m'n familie komt er al sinds 17nogwat vandaan.
Grafstad.
Wo ist der altstad?
Ik vind het wel leuk om te horen.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan geen plaatjes zien dus ik gok maar: Pedoseal of approval?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een goed bereikbare stad door de compleet heringerichte infrastructuur na de Duitse bombardementenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Oh come on, ik heb 10 jaar in Rotterdam 'gewoont' en m'n familie komt er al sinds 17nogwat vandaan.
Grafstad.
Wo ist der altstad?
De Altstad zit in Eindhoven op Stratumseindquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Grafstad.
Wo ist der altstad?
Eindhoven is een grafdorp.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Altstad zit in Eindhoven op Stratumseind
Het gaat morgen misschien regenen (als jij willekeurige dingen roept, mag ik dat ook)quote:
wormer is een grafdorp.quote:
Van GiGiMM mogen we geen plaatjes posten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef Tarado het volgende:
Doe dan maar lekkere wijven daar zijn we het hier toch vaker over eens
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
De epische tetten van Christina Hendricks
postbode komt net langs met m'n nieuwe oordopjesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat morgen misschien regenen (als jij willekeurige dingen roept, mag ik dat ook)
De postbode..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef Saind het volgende:
[..]
postbode komt net langs met m'n nieuwe oordopjes
Tis dat je muzieksmaak goed is, anders had ik je nu ter plekken in elkaar getimmerd.quote:
Ik hou niet van BBW/maatje meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tis dat je muzieksmaak goed is, anders had ik je nu ter plekken in elkaar getimmerd.
En ging hij juichen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef Saind het volgende:
[..]
postbode komt net langs met m'n nieuwe oordopjes
DonRanja wat vinden jouw kinderen van Justin Bieber? Wellicht kan je ze meenemen naar de SC VBL meet in Arnhem.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat morgen misschien regenen (als jij willekeurige dingen roept, mag ik dat ook)
alleen heeft ze geen maatje meerquote:
jij had nog nooit een relatie gehad daarom leugens dat jij een ex hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn ex vond het ook niet grappig toen ik zei dat ik haar tieten te groot vond.. dat is dus blijkbaar het zelfde als ze vragen ofz e dik zijn, gewoon liegen en zeggen wat ze willen horen.
Hartstikke aantrekkelijke vrouw zeker voor haar leeftijd maar die tieten vind ik niks, veel te groot manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Christina Hendricks BBW/maatje meer noemen![]()
![]()
Zal z'n internet liefje geweest zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij had nog nooit een relatie gehad daarom leugens dat jij een ex hebt.
Je weet niet wat je mist man! Met grote tieten spelen is echt het leukste wat er is bijna.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hartstikke aantrekkelijke vrouw zeker voor haar leeftijd maar die tieten vind ik niks, veel te groot man
Kennen ze niet. En als er PSV-ers komen zou ik sowieso geen minderjarige kids meenemen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DonRanja wat vinden jouw kinderen van Justin Bieber? Wellicht kan je ze meenemen naar de SC VBL meet in Arnhem.
Net als bier discussies en dan over Heineken > Bavaria en niet over echte bieren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Mensen Geo overtuigen over meisjes enzo.
Hij heeft heel andere smaak.
Geo heeft liever 10-jarige.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Mensen proberen Geo overtuigen over meisjes enzo.
Hij heeft heel andere smaak.
En Davyquote:
Dat is deze stad discussie ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als bier discussies en dan over Heineken > Bavaria en niet over echte bieren.
Want jij bent bekend met veel speciaalbieren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als bier discussies en dan over Heineken > Bavaria en niet over echte bieren.
daar komt het wel op neer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn jullie gewoon een stel teringlijers.
Meeste wijven met dikke tieten zijn mollig/dik, hou ik niet van. Sowieso (te) grote tieten vind ik niks.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist man! Met grote tieten spelen is echt het leukste wat er is bijna.
Waar komt die 'dikke' obsessie toch vandaan Geo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meeste wijven met dikke tieten zijn mollig/dik, hou ik niet van. Sowieso (te) grote tieten vind ik niks.
dressed to undressquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook dat, juist kleding maakt wel degelijk verschil.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
De epische tetten van Christina Hendricks
Hij heeft net als Drizzt een bijna doodervaring achter te rug na het onderop liggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waar komt die 'dikke' obsessie toch vandaan Geo?
Geen idee, dat heb ik met gehandicapte en dikke mensen.. daar hou ik gewoon niet van.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waar komt die 'dikke' obsessie toch vandaan Geo?
Z'n moeder ja?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft net als Drizzt een bijna doodervaring achter te rug na het onderop liggen.
Gastquote:
Dat heb ik je al een keer eerder gemeld, het is bij jou niet gauw goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dressed to impress.
Maar ik ben daar vast een beetje apart en kieskeurig in.
Ik was het net vergetenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft net als Drizzt een bijna doodervaring achter te rug na het onderop liggen.
Big BREASTED woman/Maatje meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GastDie chick is slank met grote tieten
Geen probleem onze avond samen was voor de rest toch wel prima?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was het net vergeten
Bedankt he
Ja maar het gaat nu om met wat dik precies is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik met gehandicapte en dikke mensen.. daar hou ik gewoon niet van.
2/10quote:
Sowieso stel ik andere eisen aan de foto's van real life, in real life komen er chemicalien los en stroomt me bloed naar een ander deel dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik je al een keer eerder gemeld, het is bij jou niet gauw goed
BBW = Big Beautiful Women, gast. Dikke wijven dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Big BREASTED woman/Maatje meer.
Dat maatje meer zet ik erbij dat ik daar ook niet van hou, omdat de meeste wijven met dikke tieten dik zijn.. jeezmoet ik jullie nou alles uitleggen.
Kende mooi op trommelen gekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, leuke vrouw, mooi haar.. maar ik vind der tieten te dik.
Ik ken dat als breasted.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BBW = Big Beautiful Women, gast. Dikke wijven dus.
Dan heeft iemand je het verkeerd uitgelegdquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben deze gespreksonderwerpen best wel zat. Ik ben weg voordat ik genoodzaakt ben een ander plaatje te posten.
steven vroeg al om poan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben deze gespreksonderwerpen best wel zat. Ik ben weg voordat ik genoodzaakt ben een ander plaatje te posten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar Geo, ben jij dan zo'n figuur die liever een A- of (klein) B-cupje ziet?
Nouja ik vind een C ook wel mooier dan die meid hierboven. Maar dit is ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, ik hou wel van een flinke C of D-cupquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Dan ben je echt gek als je dat prefereert.
smaken verschillen smoofie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
Nee absoluut niet, zeker geen A. Het hangt allemaal af per persoon.. het lichaam wat er bij zit etc, de vorm.. Mag best C zijn of D als het maar mooi is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of gewoon homoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
Ok, da's waar. Een superdun vrouwtje van 1.60 met cup D ziet er niet uitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, zeker geen A. Het hangt allemaal af per persoon.. het lichaam wat er bij zit etc, de vorm.. Mag best C zijn of D als het maar mooi is.
Ja mamaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
Jullie moeten minder drugs gebruiken en drinken..
Ja C/D.. maar niet groter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef Smoofie het volgende:
Mag C zijn? C is wel een minimum tbh. B is te klein, C perfect, D mag ook.
Wat wordt er dan godverdomme gejankt op deze blonde stoot?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe vaak heb ik chicks van Davy al voor dubbelrug/plank uitgemaakt, komen ze aan of ik A prefereer
Heb al 2 dagen niks gedronkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
Jullie moeten minder drugs gebruiken en drinken..
Jij bent pas 15, dus nog niet veel gezien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef Smoofie het volgende:
Mwoh, ik heb een slank milfje met cup B gehad, was toch ook wel erg lekker hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef Smoofie het volgende:
Jij mag niet neuken van je geloof en niet eens je eigen wijf uitzoeken, jij mag helemaal niks zeggenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent pas 15, dus nog niet veel gezien.
Je lijkt Spaghettivreter welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb al 2 dagen niks gedronkenBen fucking trots
Had wel wat moeite met slapen en gister beetje trillen maar verder valt het wel mee
Dronk normaal toch wel iedere avond tussen de 5 en 10 bier
grote tieten 50 jaar geledenquote:
Wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |