Hij heeft een punt hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat jij Feyenoorder was, en zo blijf ik je ook zien
Je hebt Feyenoord en PSV verkeerd omgezet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft een punt hoor
Waarom is in jouw ogen Twente een topclub??
Het is nog altijd: Ajax,Psv en Feyenoord
Srryquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt Feyenoord en PSV verkeerd omgezet.
Geeft nietquote:
Feyenoord had een leuk jaartje, daar blijft het bijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft een punt hoor
Het is nog altijd: Ajax,Feyenoord en Psv
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Al die Ajacieden hier met hun Feyenoord gelik
Ik zie Twente helemaal niet als topclub, maar als topclub in wordingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft een punt hoor
Het is nog altijd: Ajax,Psv en Feyenoord
Dat gehuil toen van O wat erg voor Feyenoord, leef met ze meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Oplossing, fuck Twentequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie Twente helemaal niet als topclub, maar als topclub in wording
Het stomme is dat:
- als je als Tukker zegt dat Twente géén topclub is, je je aan het indekken bent tegen een plaats buiten de top 3.
- als je als Tukker zegt dat Twente wél een topclub is, je arrogant bent en dan komt de rest met een geschiedenislesje qua aantal kampioenschappen aanzetten.
terechtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het stomme is dat:
- als je als Tukker zegt dat Twente géén topclub is, je je aan het indekken bent tegen een plaats buiten de top 3.
- als je als Tukker zegt dat Twente wél een topclub is, je arrogant bent en dan komt de rest met een geschiedenislesje qua aantal kampioenschappen aanzetten.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het stomme is dat:
Haal eerst eens een ster wat prijzen in Europa..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het stomme is dat:
Het is geen topclub in wording.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het stomme is dat:
Conclusie: Niemand geeft om jou mening en ze nemen je nooit serieus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het stomme is dat:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen kunnen Twente gewoon niet handelen
We komen eraan!
Ik blijf het verwarrend vinden: een schoenenzwaaier met een BMI user-icon. Maar ik ben dan ook wel vrij snel verward (ik zal hem zelf maar inkoppen konijn...)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord had een leuk jaartje, daar blijft het bij
Topclub heeft niet alleen met prestaties te maken, ook met fans bijvoorbeeld, die hebben ze zat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord had een leuk jaartje, daar blijft het bij
En dat is 1quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haal eerst eens een ster wat prijzen in Europa..
Dat was juist leuk omdat het Feyenoorders juist weer ergerde dat ze zover waren weggezakt dat zelfs Ajacieden medelijden kregen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat gehuil toen van O wat erg voor Feyenoord, leef met ze mee
Opkankeren inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |