Dat heet een centaur, m'n jong.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf ik zie pas dat er een manpaard zit in dat hoedje van hem![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Griekse Mythologiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker zo heeft Smoofie aan mij al lang en breed bewezen een man te zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wtf, je komt echt over als een troll, je kunt toch je gezicht weg censoren ofzo, bewijs gwn dat je een vrouw bent, klaar.
Tempelpriesteressenquote:
Nadeel van elke kast in Amsterdam is dat je er eerst 20 latente homo's uit moet jagen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou mooi staan tussen de gokkast en flipperkast.
Smoofie heeft mij klappen gegeven omdat ik te stoer deed, ik weet ook dat het een man isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker zo heeft Smoofie aan mij al lang en breed bewezen een man te zijn.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nadeel van elke kast in Amsterdam is dat je er eerst 20 latente homo's uit moet jagen...
Dat is wel des Smoofie ja altijd het alphamannetje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Smoofie heeft mij klappen gegeven omdat ik te stoer deed, ik weet ook dat het een man is
quote:
Ontopic graag.quote:
Doe ik toch? Ik post geen PSV'ers.quote:
Je denkt toch niet dat dat je die pauper kunt vergelijken met de spelers die wij linkenquote:
Oh shit dikke flashquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe ik toch? Ik post geen PSV'ers.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel des Smoofie ja altijd het alphamannetje.
[..]Sprak na 12 jaar nog steeds geen Engels laat staan het verstaan van Nederlands.
"The only liquor so good they named a color after it"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die aandoening ken ik niet, vertel wat is het?
Hij werkt zelfs voor zequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
NKufo die niks met Twente heeft, kan het niet eens zeggen gok ik. Bezoekt Enschede nooit meer, mooi man
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat dat je die pauper kunt vergelijken met de spelers die wij linken
Ja, dat is wel zonde dat zo'n figuur dan topscoorder alle tijden is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
NKufo die niks met Twente heeft, kan het niet eens zeggen gok ik. Bezoekt Enschede nooit meer, mooi man
Is het net zo zoet als andere likeuren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef Saind het volgende:
[..]
"The only liquor so good they named a color after it"
Jammer dat het in Engeland zo kut gaat.quote:
55%, valt wel meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het net zo zoet als andere likeuren?
Theo Janssen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jammer dat het in Engeland zo kut gaat.
Serieus, noem 1 voetballer die bij Twente heeft gespeeld de afgelopen 10 jaar die het echt heeft gemaakt bij een topclub?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef Saind het volgende:
[..]
"The only liquor so good they named a color after it"
Engelaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jammer dat het in Engeland zo kut gaat.
Serieus, noem 1 voetballer die bij Twente heeft gespeeld de afgelopen 10 jaar die het echt heeft gemaakt bij een topclub?
Bende gij dien dikke met dat fototoestel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwee nie mang, ik whatsapp hem zo wel ff
Ah 55% zal wel prijzig zijn dan. Ik laat de likeur alsnog maar gewoon links liggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
55%, valt wel mee
-edit met zoetheid dan hea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |