SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat viel me inderdaad ook al op. Die hele ''ik ben homo maar in ontkenningsfase'' act kwam wel natuurlijk over eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Bilal acteert eigenlijk best wel goed.
Ik wil de promo ook kunnen zien.
Wat is dat met die Marokkanen en prachtig haar!!?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Bilal zag er erg smakelijk uit gisteren
Huh?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Om het nog vreemder te maken, zou Tim een kind van Maxime kunnen zijn.
Jaaaa, van Maxime en Frederik! Uit dit samen met het rapid aging soap dingetje, zou een uitstekende verhaallijn kunnen ontkiemen!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Om het nog vreemder te maken, zou Tim een kind van Maxime kunnen zijn.
Ah gadver.quote:
quote:
Waarom gaat dit mij nooit vervelen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Maximiliaan? Is dat niet een neef van Jef? Of was het nu de neef van Noud? Nou ja, het is in elk geval een familielid van de Alberts."
Onder andere deze fans:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie gaat Tim straks volgen via die App van RTL?
Ik! Tot nu toe heb ik het volgende ontdekt:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie gaat Tim straks volgen via die App van RTL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Staat al heel de dag online zie ik nu, maar ik had het in dit deel nog niet langs zien komen.quote:
Over 10 minuten kunnen wij hem ook zien dus doe niet zo speciaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik heb de aflevering van vanavond al vooruit gekeken. Oehh, de spanning..!
Tijd om zo'n hak in Bings neus te steken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:56 schreef alors het volgende:
Ik kijk nu die van gister.. Sjors op hakken nog wel
Ninja editquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
Sjors is ook lekker hypocriet, ze is zelf ook aantal keer vreemd gegaan
das wel waar jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
Sjors is ook lekker hypocriet, ze is zelf ook aantal keer vreemd gegaan
Haar acteerwerk in deze scène.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee. Martine wel. Of bedoelde je haar als persoon
ik gun mike wel een hypocriet hoertjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:17 schreef IMShuuul het volgende:
Noud verdient beter dan Nina, maar ik gun het Mike niet...
Gaat ook wel gebeuren denk ik! Nina was maar een tussendoortje toch, volgens mevrouw Wicked.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef MissJ het volgende:
Ik wil dat Mike en Sjors een setje worden.
Setje, wat eenwoord is dat eigenlijk
Bilal vindt Lucas toch interessanterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef Jula123 het volgende:
Had Yvon niet tegen Bilal gezegd dat Nuran en Rik 'iets' hadden? Is daar al een vervolg op geweest? Of gaan ze daar gewoon niet op door?
Met een breekijzerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:33 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Dat had Noud ook bij Mike moeten doen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
met haar bonzo hoofd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
Wat is Nina toch een irritant wijf zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Volgens de acteurs (in RTL Boulevard) wordt dit de spannendste cliff ooit
Nog spannender dan die van seizoen 20?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Dat moeten ze toch zeggen elk jaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Whahahaha, de schrijvers laten de acteurs dat zeggen, want de schrijvers zijn de cliff van vorig jaar alweer vergeten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Whahahaha, de schrijvers laten de acteurs dat zeggen, want de schrijvers zijn de cliff van vorig jaar alweer vergeten.
[ afbeelding ]
"Vorig jaar? Was er toen niet iets met een boot? Oh nee, dat was toen met Daniël op het dak. Wacht, wie was Daniël ook alweer?"
Dat is een goede!quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De cliff is dat GTST een grote mindtrip van Rohan Gottschalk zelf blijkt te zijn. Het laatste shot dit seizoen is Rohan Gottschalk, slapend met een grote zak paddo's naast zijn bed.
Zoals Klipnap al zegt: het is een goede! Alleen een kleine toevoeging: het gaat hier wel om het GTST van de laatste jaren, niet alle 21 jaar GTST. De eerste 15 waren tof, daarna ging het grandioos mis.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De cliff is dat GTST een grote mindtrip van Rohan Gottschalk zelf blijkt te zijn. Het laatste shot dit seizoen is Rohan Gottschalk, slapend met een grote zak paddo's naast zijn bed.
Wie heeft dit geschrevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:03-7-2012 20:17 Nina Sanders
Noud, wanneer kom jij mijn knopje smeren?
E-mail adres: Nina@sanders.nlquote:03-7-2012 22:59 Noud
Nina, bedoelde je de deurknop van kamer 405 in de Rozenboom?
Wanneer ik zin heb, en ik heb even geen zin in je nu, je snapt wel waarom. We praten na de cliffhanger waarbij Bing Jack omver rijdt wel weer verder.
E-mail adres: noud@albert.nl
Website: http://www.nouwbouwt.tk
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:20 schreef cleany het volgende:
[..]
Wie heeft dit geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
Het is geen Jackquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:56 schreef amaranta het volgende:
Jack is blond toch? Die foto van de cliffhanger doet anders vermooeden hoor...
Waar werkt hij eigenlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:57 schreef amaranta het volgende:
En hoe kan zich Bing zo'n dure auto veroorloven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doodgaat of geheugenverlies krijgt.
Hoe komt danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. boven water/aan het licht?
Het isquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
In die spoiler van Cleany staat van wel
Maargoed, volgens mij is het indd Jack niet.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het isZie spoiler boven jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij loopt rond in de Dansatoria toch?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef amaranta het volgende:
Maar stel datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doodgaat of geheugenverlies krijgt.
Hoe komt danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. boven water/aan het licht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:00 schreef amaranta het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest wel echt lachen om het voorstukje.
''Ik zei net tegen je meisje wat een bofkont jij wel niet bent''.
''BAM!'', kaakstoot.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:00 schreef amaranta het volgende:
[..]Nee die weet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:09 schreef fotostarter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:09 schreef fotostarter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:56 schreef amaranta het volgende:
Jack is blond toch? Die foto van de cliffhanger doet anders vermooeden hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:04 schreef Moofasah het volgende:
Moest wel echt lachen om het voorstukje.
''Ik zei net tegen je meisje wat een bofkont jij wel niet bent''.
''BAM!'', kaakstoot.![]()
![]()
Bing rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan!![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:46 schreef Starlie het volgende:
Bing rijdtGoh, dat wordt de cliffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan!
En dan bij het nieuwe seizoen natuurlijk weer starten in de ziekenhuis scene![]()
![]()
Saai man hopelijk Aysen dood en Bing de bak in maar wat een onzin dat ze die twee de cliff laten doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Of de begravenis-scene (wat we niet hopenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Goh, dat wordt de cliff
En dan bij het nieuwe seizoen natuurlijk weer starten in de ziekenhuis scene![]()
)
![]()
Begrafenisquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:18 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Of de begravenis-scene (wat we niet hopen)
![]()
![]()
Als het die van Bing is maar al te graag. Misschien crashed hij op ongelukkig wijzequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:18 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Of de begravenis-scene (wat we niet hopen)
![]()
![]()
Klopt het datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met de flexwet gaan?
Jack niet neem ik aan, die heeft net z'n boottochtje gehad![]()
En Marcus dan? Er zijn nog steeds geen foto's of video's gelekt..quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens wikipedia komt ook Martine Hafkamp terug vrijdag![]()
Ja, ook... maaar Martine moet al 30454 keer zijn teruggekomen als je wikipedia moet gelovenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En Marcus dan? Er zijn nog steeds geen foto's of video's gelekt..![]()
![]()
Ergens is het toch behoorlijk jammer dat wikipedia zo vrij te bewerken is, er komt de grootste onzin in voor. Bijvoorbeeld het artikel over Peter Kelder, dat doorspekt staat met quotes her en der, het moet toch wel een encyclopedisch niveau hebben en niet het niveau van een klasgenotenboekje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens wikipedia komt ook Martine Hafkamp terug vrijdag
Een heer met stijl![]()
Dinsdag in een notedop
*Sjors is niet van plan om Bing te vergeven, en al helemaal niet wanneer Aysen vertelt dat er spanning was. Bing protesteert maar geeft later toe dat Aysen gelijk had.
*Sjors eist dat Bing het huis uit gaat; als hij dat niet doet pakt ze zelf haar spullen en trekt ze bij Jack in.
*Lorena vindt het niet kunnen wat Jack doet, en helaas voor haar gaat hij niet met haar mee naar Australie; hij moet er voor Sjors zijn.
*Na een mislukte poging tot een verrassingsetentje vertelt Nina dat ze Mike nooit zou hebben gezoend als Noud er voor haar was toen ze hem zo hard nodig had.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ach, weer een aanrijding... Vorig seizoen: Ludo die Noud aanrijdt (Ludo had zo zijn bedenkingen over Noud) en dan nu Bing, die of Aysen, of Jack aanrijdt (aan beiden heeft ie een hekel). Hoe klein is Meerdijk wel niet, dat áls je iemand aanrijdt, het ook nog degene is, met wie je mot hebt?!![]()
Och, die quotes vind ik nog wel leuk om te lezen. Ik stoor me er meer aan de pagina van bijv. Robert, waarin eerst diep wordt ingegaan op zijn verhalen rond het eerste seizoen en de rest er een beetje afgeraffeld bij staat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ergens is het toch behoorlijk jammer dat wikipedia zo vrij te bewerken is, er komt de grootste onzin in voor. Bijvoorbeeld het artikel over Peter Kelder, dat doorspekt staat met quotes her en der, het moet toch wel een encyclopedisch niveau hebben en niet het niveau van een klasgenotenboekje.
Het ergste vond ik nog wel toen er op de pagina van Annette stond dat zij was vermoord door Maurice de Bruin, die haar had neergestoken met een mes met bloederige darmen eraan![]()
![]()
Een ideetje wie Tim nu eigenlijk is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Timberly
Ik heb die app gedownload maar ik snap er eigenlijk geen kloot vannog maar ff wachten tot hij er meer op zet
![]()
![]()
Hebben jullie de "GTST:Wie is Tim?"app al gedownload?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Wat een kutmuziek op de achtergrond.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Nuran![]()
Bilal
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Nee ik moet die spoilers niet lezen![]()
Kost wel moeite, miss moet ik even helemaal niet meer in dit topic kijken![]()
![]()
Ik heb GTST gemist al vanaf dat Nina betrapt werd door Noud,
Wie kan mij een PM sturen wat er tussentijds is gebeurd ?
Dr Mikey misschien ?!![]()
Er is helemaal niks gebeurd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb GTST gemist al vanaf dat Nina betrapt werd door Noud,
Wie kan mij een PM sturen wat er tussentijds is gebeurd ?
Dr Mikey misschien ?!![]()
Sjoerd
Wát wil Nina eigenlijk?
Ze zegt dat ze al tijdens niks voor hem voelt, maar ze wil niet dat hij bij haar weggaat....![]()
Tim zal wel een kind zijn van 1 van de families in Meerdijk en hij probeert nu vast te ontdekken wie zijn ouders zijn...![]()
dit zou wel eens heel goed kunnenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:30 schreef Starlie het volgende:
Tim zal wel een kind zijn van 1 van de families in Meerdijk en hij probeert nu vast te ontdekken wie zijn ouders zijn...![]()
Ben dan benieuwd wie zijn ouders zouden kunnen zijn...The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
van Janine en Anton misschien??! Janine en Anton kennen elkaar immers uit hun studietijd en ze waren naar mijn idee altijd wat geheimzinnig..quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit zou wel eens heel goed kunnen![]()
Ben dan benieuwd wie zijn ouders zouden kunnen zijn...
[ Bericht 0% gewijzigd door Starlie op 04-07-2012 20:50:20 ]![]()
Of het wordt weer zo'n gestoorde stalker. Waar we de laatste seizoenen er meerdere van hebben gehad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:30 schreef Starlie het volgende:
Jammer trouwens dat die Tim niet terug sloeg.
Volgens mij kan die Sjoerd makkelijk aan!![]()
Sjoerd
Zal best kunnen ja dat Tim een verloren zoon is van iemand. Maar van wie? Van Bing misschien?![]()
![]()
Misschien wel een kleinzoon van Jef of zo... zoon van Remco of Dianquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef loezzzje het volgende:
Sjoerd
Zal best kunnen ja dat Tim een verloren zoon is van iemand. Maar van wie? Van Bing misschien?.
![]()
dat zou heel goed kunnen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
van Janine en Anton misschien??! Janine en Anton kennen elkaar immers uit hun studietijd en ze waren naar mijn idee altijd wat geheimzinnig..
Ik zet net ook te denken (toen ik jouw bericht nog niet gelezen had) dat hij vast een zoon van Anton is uit een slippertje ofzo..weet niet hoe oud Tim is en hoe lang hij samen is met Bianca, maar zoiets ofzo.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Misschien is hij als kind wel verwisseld. En is hij eigenlijk Edwin!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel een kleinzoon van Jef of zo... zoon van Remco of Dian.
![]()
Of hij is een zoon van Frits en Dian?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien is hij als kind wel verwisseld. En is hij eigenlijk Edwin!![]()
Een verloren zoon?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef loezzzje het volgende:
Sjoerd
Zal best kunnen ja dat Tim een verloren zoon is van iemand. Maar van wie? Van Bing misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
want? (ik heb denk ik iets gemistquote:?)
Het is de tweelingbroer van Lucas, die ze per ongeluk hebben weggegooid omdat ze dachten dat het de nageboorte was?quote:.
Met deze schrijvers van GTST zou dat nog zomaar kunnen ook.
![]()
Dat kind van Barbara en Jeff .quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is de tweelingbroer van Lucas, die ze per ongeluk hebben weggegooid omdat ze dachten dat het de nageboorte was?.
Met deze schrijvers van GTST zou dat nog zomaar kunnen ook.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat hoeft natuurlijk geen waarheid te zijn. Dat kan ook gewoon Lucas' onderbewustzijn zijn geweest dat hem vertelde wat hij dachtquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zij Eucalypta tegen hem in zijn droom.
![]()
De heks is een Sandersquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk geen waarheid te zijn. Dat kan ook gewoon Lucas' onderbewustzijn zijn geweest dat hem vertelde wat hij dacht.
![]()
![]()
aha oh jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zei Eucalypta tegen hem in zijn droomThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ik zag alleen dat Tim een stamboom iets had van Anton en co. Maar ook een pagina met bovenin Janine... Dus ik ga nog voor de optie dat het een oepsje is van Janine en Anton!![]()
Welnee. Eerst twee afleveringen waarin het moment wordt gezien door verschillende perspectieven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Goh, dat wordt de cliff
En dan bij het nieuwe seizoen natuurlijk weer starten in de ziekenhuis scene
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Hij lijkt wel op Anton qua uiterlijk jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:32 schreef Starlie het volgende:
Ik zag alleen dat Tim een stamboom iets had van Anton en co. Maar ook een pagina met bovenin Janine... Dus ik ga nog voor de optie dat het een oepsje is van Janine en Anton!
Maar als dat zo is, vraag ik me toch af hoe dat dan zit![]()
![]()
Twee??? Vijf zul je bedoelen, en daarin wordt 1 dag uitgesmeerdquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Welnee. Eerst twee afleveringen waarin het moment wordt gezien door verschillende perspectieven.![]()
![]()
Anton studeerde met Janine, van het 1 kwam het ander... tijdens studies wordt er namelijk veel gezopen... En hoppa Janine zwanger... Ze heeft het kind ter adoptie afgestaan en hij gaat nu opzoek naar zijn echte ouders. Zo'n soort verhaallijn is er ook geweest in Gossip Girl dus het zo zomaar kunnen dat dat de GTST schrijvers geïnspireerd heeft bij gebrek aan eigen inspiratie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op Anton qua uiterlijk ja
Maar als dat zo is, vraag ik me toch af hoe dat dan zit![]()
Heb gelachen om Nuran vandaag..Nog steeds in die ontkenningsfase. Rik ook natuurlijk.
Wordt nog leuk als en wanneer Bilal en Lucas zoenend worden aangetroffen!
Sjoerd
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
nou idd. wat een nutteloos gezwam.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:51 schreef alors het volgende:
Dat Rick/Yvon vs Bilan/Nuran is echt zoooo treurig![]()
Ik heb hem gedownload maar ik snap hem nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef bierjoost het volgende:
Heeft iemand die wie is Tim app al geprobeerd uit de AppStore?![]()
![]()
Check! Best leuk overigens. Er is best wat moeite ingestoken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef bierjoost het volgende:
Heeft iemand die wie is Tim app al geprobeerd uit de AppStore?14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Die Bilal kan best acteren en ziet er ineens lekker uit... die mag blijven!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik heb vandaag toch maar weer GTST gekeken, want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prinses Nina noemde vandaag op wie haar allemaal in de steek had gelaten.
Maxime werd ook opgenoemd.
JIJ HEBT MAXIME ZELF IN DE STEEK GELATEN, DOMME MUTS!!!
Ik heb gesolliciteerd bij de set van GTST.
Ik wil graag de haren van Rikki borstelen, voor elke aflevering.
Ben benieuwd of ik wordt aangenomen, ik hoef er niet eens een salaris voor te hebben, dus heb ik een streepje voor op de andere kandidaten.
Robin Martens.
Wat ze nu met Sjoerd doen is zo voorspelbaar.
Hij gedraagt zich nu zo overdreven als een eikel, waardoor Rikki juist in de armen van die Tim wordt gedreven.
Is weer eens tijd dat er iemand vreemdgaat.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
hahah iedereen is om nu hij zijn haar anders heeftquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Die Bilal kan best acteren en ziet er ineens lekker uit... die mag blijven!![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Als die Bilal homo blijkt trouwens zie ik de ophef vanuit de moslimhoek al weer voor me
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload maar ik snap hem nietEr staat wel een filmpje op waar hij bij zijn oma is en tegen haar zegt; oma, ik ben erachter. en dan zegt zijn oma; ach jongen, laat het toch rusten! en dan zegt hij; dat kan ik niet.
Zoiets was het![]()
![]()
Hij ziet er ook gewoon beter uit zo dan met die staart.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
hahah iedereen is om nu hij zijn haar anders heeft![]()
![]()
Dat wordt nog een groter drama dan de "Oreogate" in de VS.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Als die Bilal homo blijkt trouwens zie ik de ophef vanuit de moslimhoek al weer voor meThere's a lesson that you always have to learn
omg dat Oreogate! only in America... ik schat de Nederlandse moslims wel hoger in hoor.
know'm sayin?
word? word.![]()
En iets met Menthol.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ook nietEr staat wel een filmpje op waar hij bij zijn oma is en tegen haar zegt; oma, ik ben erachter. en dan zegt zijn oma; ach jongen, laat het toch rusten! en dan zegt hij; dat kan ik niet.
Zoiets was het![]()
Een beetje uit de oude doos, maar ik zat net wat filmpjes op Youtube te kijken en wat lijkt Nina op Marieke....ja of andersom![]()
![]()
De zus van Janine, Marieke, en Mark de Moor? Als ik me goed herinner rookte de moeder van Mark menthol :")quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit zou wel eens heel goed kunnen![]()
Ben dan benieuwd wie zijn ouders zouden kunnen zijn...![]()
Zouden de schrijvers nog weten wie Marieke en Mark waren dan? Zou wel een schokkende verrassing zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:53 schreef totebel het volgende:
[..]
De zus van Janine, Marieke, en Mark de Moor? Als ik me goed herinner rookte de moeder van Mark menthol :").
![]()
Ze brengen die DVD boxen niet uit voor de fans, maar voor de schrijvers zodat ze kunnen zien wat er de vorige ruim 4500 afleveringen is gebeurd
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
zou toch wel een keer tijd zijn dat daar iets van terugkomt.. de nazaten van Frits hebben tenslotte ook een prominente rol.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden de schrijvers nog weten wie Marieke en Mark waren dan? Zou wel een schokkende verrassing zijn.
Of t kind van Frits en Dian bleek NIET te zijn overleden maar is bij de geboorte gestolen ofzo![]()
![]()
Ja, altijd wel geinig om te zien dat een personage dezelfde kleding heeft.quote:![]()
Ik heb dezelfde leren jas als Sjoerd. Like a boss![]()
![]()
![]()
Wraaaawwwwquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
hahah iedereen is om nu hij zijn haar anders heeft![]()
![]()
![]()
Ik zou graag geloven dat Tim een zoon is van Frits.
Hoewel ik toch bang ben dat de schrijvers Frits niet kennen of gewoon niet interessant genoeg vinden.![]()
![]()
Ik vind Bilal nog steeds niksHeeft hij zijn haar veranderd omdat hij nu ineens gay is?
Nounou wat een spannend vooruitzicht naar morgen zeg![]()
![]()
Ik heb gelukkig niet dezelfde kleding als Ninaquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, altijd wel geinig om te zien dat een personage dezelfde kleding heeft.![]()
Ik heb dezelfde leren jas als Sjoerd. Like a boss![]()
![]()
![]()
![]()
Die zou ik nog niet aantrekken, al kreeg ik er geld voorquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet dezelfde kleding als Nina![]()
![]()
Allemaal lelijk inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet dezelfde kleding als Nina![]()
![]()
Heb die app ook. Best leuk in elkaar gezet.
Maar als jouw link echt is ( ja de link is echt oh...) gooi ik hem er gelijk weer af.![]()
Ik snap alleen niets van die app? Heb de 2 code's al wel, maar ik heb maar 1 'spelletje' gezien om punten mee te scoren?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:32 schreef fotostarter het volgende:
Heb die app ook. Best leuk in elkaar gezet.
Maar als jouw link echt is ( ja de link is echt oh...) gooi ik hem er gelijk weer af.![]()
Die puzzel van noud & nina? Ik snap daar geen kloot van. Wanneer krijg je nou dat filmpje te zien?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:10 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ik snap alleen niets van die app? Heb de 2 code's al wel, maar ik heb maar 1 'spelletje' gezien om punten mee te scoren?![]()
Ik heb de aflevering van vanavond al gezien. Het voelt helemaal niet als de laatste aflevering voor de cliffhanger ...quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet dezelfde kleding als Ninaquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die zou ik nog niet aantrekken, al kreeg ik er geld voorNina heeft ook wel leuke kleding, maar het is vaak lelijk gecombineerd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Allemaal lelijk inderdaad
Kan ik niet zien ...quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:13 schreef ejiraM het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)heimen_op_straat.xml
Wat een grap
Gaat dat over die app die gehackt is?There's a lesson that you always have to learn
Klopt ,heb je die badge al?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:10 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ik snap alleen niets van die app? Heb de 2 code's al wel, maar ik heb maar 1 'spelletje' gezien om punten mee te scoren?![]()
Ik heb nou de liefde badge ofzoiets en ben ook weer wat pagina's verder in het notitieboek. Kan alleen nou weer niet verder![]()
![]()
wat is deze?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb nou de liefde badge ofzoiets en ben ook weer wat pagina's verder in het notitieboek. Kan alleen nou weer niet verder![]()
![]()
Rik en Nuran: zoenuhhh!!!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Tim moet ongeveer 18-20 jaar voorstellen?
Is natuurlijk geen zoon Frits want die is (soaptijd) toch al langer dood. Ook niet van een studentenslippertje van Anton en Janine want die studententijd is ook al veel langer geleden. Zou hij toch niet iets met Rik te maken hebben? Of Danny.![]()
Denk je dat de schrijvers dat nog weten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef vencodark het volgende:
Is natuurlijk geen zoon Frits want die is (soaptijd) toch al langer dood. Ook niet van een studentenslippertje van Anton en Janine want die studententijd is ook al veel langer geleden. Zou hij toch niet iets met Rik te maken hebben? Of Danny.![]()
![]()
De acteurs die Nina en Tim spelen zijn evenoud, dus laten we zeggen dat ze in de serie ook ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Kan dus niet van de studententijd van Janine zijn. Die is ook al ongeveer 50, dus dat zou dan ca 30 jaar geleden zijn geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Anton studeerde met Janine, van het 1 kwam het ander... tijdens studies wordt er namelijk veel gezopen... En hoppa Janine zwanger... Ze heeft het kind ter adoptie afgestaan en hij gaat nu opzoek naar zijn echte ouders. Zo'n soort verhaallijn is er ook geweest in Gossip Girl dus het zo zomaar kunnen dat dat de GTST schrijvers geïnspireerd heeft bij gebrek aan eigen inspiratie.![]()
Alsof GTST zich aan een chronologische volgorde houdtquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef vencodark het volgende:
Is natuurlijk geen zoon Frits want die is (soaptijd) toch al langer dood. Ook niet van een studentenslippertje van Anton en Janine want die studententijd is ook al veel langer geleden. Zou hij toch niet iets met Rik te maken hebben? Of Danny.Wist je nog dat Nina ineens 10 jaar ouder was in de serie en met Ludo een scooter mocht gaan uitzoeken. Seizoen er voor was het nog een kind.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik ga die app ook even downloaden![]()
sweet jesus, 90 mb? dat moet wel heel bijzonder zijn dan..know'm sayin?
word? word.![]()
Oh fuck. Ik was even vergeten dat het over GTST ging en het dus niets uitmaakt dat iets helemaal niet mogelijk is.
Dan weet ik eigenlijk wel zeker wie Tim is:
Tim is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit bedoel ik dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De acteurs die Nina en Tim spelen zijn evenoud, dus laten we zeggen dat ze in de serie ook ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Kan dus niet van de studententijd van Janine zijn. Die is ook al ongeveer 50, dus dat zou dan ca 30 jaar geleden zijn geweest.![]()
![]()
En Sjors paste eerst altijd op Nina, terwijl ze nu maar 2 jaar ouder is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Alsof GTST zich aan een chronologische volgorde houdtWist je nog dat Nina ineens 10 jaar ouder was in de serie en met Ludo een scooter mocht gaan uitzoeken. Seizoen er voor was het nog een kind.
There's a lesson that you always have to learn
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef PicoMMP het volgende:
Oh fuck. Ik was even vergeten dat het over GTST ging en het dus niets uitmaakt dat iets helemaal niet mogelijk is.
Dan weet ik eigenlijk wel zeker wie Tim is:
Tim is:ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En Sjors paste eerst altijd op Nina, terwijl ze nu maar 2 jaar ouder is.Als de schrijvers weer denken dat ze iets "leuks" hebben verzonnen hebben ze er lak aan dat het niet geloofwaardig is.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Dat neem je terug!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
InderdaadAls de schrijvers weer denken dat ze iets "leuks" hebben verzonnen hebben ze er lak aan dat het niet geloofwaardig is.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofOfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat neem je terug!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Benieuwd of Bilal nog voor de bruiloft met Lucas in bed beland.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Echt he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Alsof GTST zich aan een chronologische volgorde houdtWist je nog dat Nina ineens 10 jaar ouder was in de serie en met Ludo een scooter mocht gaan uitzoeken. Seizoen er voor was het nog een kind.
Ik kan me de scene waarin Nina geboren werd nog herinneren. Ik word 21 jaar, Nina is in de serie 24 jaar
![]()
![]()
![]()
komen toch weer terug bij elkaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:31 schreef ZaZoe het volgende:
Relatie Bing-Sjors is ten einde, finito, basta!![]()
Deze keer denk ik niet, Mega Toby gaat haar hartje veroveren volgend seizoenquote:Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Mega Toby moet eerst Nini zwanger makenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:33 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Deze keer denk ik niet, Mega Toby gaat haar hartje veroveren volgend seizoen![]()
Dat valt dan nog mee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:32 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Echt he.Ik kan me de scene waarin Nina geboren werd nog herinneren. Ik word 21 jaar, Nina is in de serie 24 jaar
![]()
Ik was een jaar of 10-12 toen Nina op tv geboren werd, we schelen nu dan nog maar zo'n 3 jaar.
Om over Jack en Sjors nog maar te zwijgen.![]()
![]()
Jack is nu ongeveer even oud als Rik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee.Ik was een jaar of 10-12 toen Nina op tv geboren werd, we schelen nu dan nog maar zo'n 3 jaar.
Om over Jack en Sjors nog maar te zwijgen.En dat Nina en Sjors nog maar 2 jaar schelen slaat natuurlijk sowieso nergens op. Hoe oud is Wiet eigenlijk. Die zou qua leeftijd tussen Sjors en Nina zitten.
signatuurloos![]()
Even van wikipediaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee.Ik was een jaar of 10-12 toen Nina op tv geboren werd, we schelen nu dan nog maar zo'n 3 jaar.
Om over Jack en Sjors nog maar te zwijgen.![]()
Nina was oorspronkelijk geboren op 27 oktober 1997, dat is in 2009 voor het laatst verandert naar 24 april 1988. Vind ik best veel voor een jong personage.![]()
![]()
Jack is volgens Wikipedia oorspronkelijk geboren op 27 oktober 1992, maar in 2005 veranderd in 1977. Rik is volgens Wiki geboren op 8 april 1978.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Even van wikipedia![]()
Nina was oorspronkelijk geboren op 27 oktober 1997, dat is in 2009 voor het laatst verandert naar 24 april 1988. Vind ik best veel voor een jong personage.
Volgens Wiki is Laura van 1960, maar dan had ze al vrij jong een zoon, aangezien ze begonnen in 1989 en Arnie toen toch wel rond de 17 jaar was.signatuurloos![]()
Arnie was in het begin al achttien, aangezien hij al in een auto reed. Laura moest toen ongeveer 38 jaar zijn ofzo (denk ik).quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Jack is volgens Wikipedia oorspronkelijk geboren op 27 oktober 1992, maar in 2005 veranderd in 1977. Rik is volgens Wiki geboren op 8 april 1978.
Volgens Wiki is Laura van 1960, maar dan had ze al vrij jong een zoon, aangezien ze begonnen in 1989 en Arnie toen toch wel rond de 17 jaar was.![]()
Ik wil heel graag de shortie zien, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
"We willen de kijkers in spanning laten afwachten: zal de shortie wel of niet verschijnen?
... Oeps, nu heb ik de cliffhanger van dit seizoen al verklapt..."![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef GTFransST het volgende:
Ik wil heel graag de shortie zien, wantZul je net merken dat ze dat niet in die shortie laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef GTFransST het volgende:
Ik wil heel graag de shortie zien, wantIk ook, en ik ben ook erg benieuwd naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er al een shortie kómtquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zul je net merken dat ze dat niet in die shortie laten zien.![]()
![]()
De aflevering van morgen ter betaling staat ook nog niet online en juist nu kunnen ze er geld mee verdienen. Dus ik snap niet waar die blijft..![]()
![]()
"De aflevering van 6 juli is helaas zoek geraakt. Morgen zal er een herhaling volgen van de zomercliffhanger van 2 jaar geleden en daarna zitten de kijkers de hele zomer extra in spanning omdat ze niet weten wat er nou echt gebeurd is."Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"De aflevering van 6 juli is helaas zoek geraakt. Morgen zal er een herhaling volgen van de zomercliffhanger van 2 jaar geleden en daarna zitten de kijkers de hele zomer extra in spanning omdat ze niet weten wat er nou echt gebeurd is."![]()
Ik denk morgenquote:![]()
![]()
Bilal legt het er wel erg dik bovenop zo
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Ik denk dat die niet gaat komen. Voorgaande jaren kwam hij wel, waardoor veel mensen al wisten wat de cliffhanger was en dit dan uitgebreid op internet gingen rondbazuinen. Nu zullen de makers de "spanning" (welke spanning???) wel willen behouden, waardoor de shortie dus niet verschijnt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Godsamme, waar is die pokkeshortie?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet gaat komen. Voorgaande jaren kwam hij wel, waardoor veel mensen al wisten wat de cliffhanger was en dit dan uitgebreid op internet gingen rondbazuinen. Nu zullen de makers de "spanning" (welke spanning???) wel willen behouden, waardoor de shortie dus niet verschijnt.![]()
![]()
Sowieso heb ik helemaal niet het gevoel dat morgen de zomercliff komt. Er is op dit moment zo weinig spanning. De enige reden waarom ik ga kijken is vanwegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..signatuurloos![]()
En ik ben er morgenochtend niet. Wordt opnemen en later reageren.quote:
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Eerlijk is eerlijk, hoe graag we enkele oude tunes ook terug willen, die scène met Bing en Sjors had goede muziek!quote:Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Je kunt de uitzending ook los bekijken in fragmenten, dan is het gratisquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Waarom moet je een euro betalen om RTL Boulevard te kijken? Mijn god.![]()
![]()
http://www.rtl.nl/xl/#/u/0458bce0-6cf8-4492-a596-3923ae984e82quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Waarom moet je een euro betalen om RTL Boulevard te kijken? Mijn god.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Oh jee. Dat zou een mooie zijnquote:Kan me herinneren dat ik hem vorig jaar ook 's ochtends heb gezien maar toen zat ik toch wel heel wat meer in spanning
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat is dit dan?!http://www.gtstfanclub.nl(...)-geheimen-uitgelekt/
zat net even naar die cliffhangerfoto te kijken en..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben wel benieuwd naar de laatste aflevering![]()
Of hij spannend is enzo..... wat de afevering van gisteren was saai![]()
![]()
Waar wordt die aflevering dan uitgezonden? Gewoon op RTL4?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ben benieuwd of er nog een beetje niveau in de cliff zit. Ik zit klaar iig.
![]()
RTL Loungequote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar wordt die aflevering dan uitgezonden? Gewoon op RTL4?.
![]()
Ja, om 20.00 vanavondquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar wordt die aflevering dan uitgezonden? Gewoon op RTL4?.
Hehe, maar zometeen op RTL Lounge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: