ik gun mike wel een hypocriet hoertjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:17 schreef IMShuuul het volgende:
Noud verdient beter dan Nina, maar ik gun het Mike niet...
Gaat ook wel gebeuren denk ik! Nina was maar een tussendoortje toch, volgens mevrouw Wicked.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef MissJ het volgende:
Ik wil dat Mike en Sjors een setje worden.
Setje, wat eenwoord is dat eigenlijk
Bilal vindt Lucas toch interessanterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef Jula123 het volgende:
Had Yvon niet tegen Bilal gezegd dat Nuran en Rik 'iets' hadden? Is daar al een vervolg op geweest? Of gaan ze daar gewoon niet op door?
Met een breekijzerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:33 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Dat had Noud ook bij Mike moeten doen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
met haar bonzo hoofd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
Wat is Nina toch een irritant wijf zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Volgens de acteurs (in RTL Boulevard) wordt dit de spannendste cliff ooit
Nog spannender dan die van seizoen 20?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Dat moeten ze toch zeggen elk jaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Whahahaha, de schrijvers laten de acteurs dat zeggen, want de schrijvers zijn de cliff van vorig jaar alweer vergeten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Whahahaha, de schrijvers laten de acteurs dat zeggen, want de schrijvers zijn de cliff van vorig jaar alweer vergeten.
[ afbeelding ]
"Vorig jaar? Was er toen niet iets met een boot? Oh nee, dat was toen met Daniël op het dak. Wacht, wie was Daniël ook alweer?"
Dat is een goede!quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De cliff is dat GTST een grote mindtrip van Rohan Gottschalk zelf blijkt te zijn. Het laatste shot dit seizoen is Rohan Gottschalk, slapend met een grote zak paddo's naast zijn bed.
Zoals Klipnap al zegt: het is een goede! Alleen een kleine toevoeging: het gaat hier wel om het GTST van de laatste jaren, niet alle 21 jaar GTST. De eerste 15 waren tof, daarna ging het grandioos mis.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De cliff is dat GTST een grote mindtrip van Rohan Gottschalk zelf blijkt te zijn. Het laatste shot dit seizoen is Rohan Gottschalk, slapend met een grote zak paddo's naast zijn bed.
Wie heeft dit geschrevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:03-7-2012 20:17 Nina Sanders
Noud, wanneer kom jij mijn knopje smeren?
E-mail adres: Nina@sanders.nlquote:03-7-2012 22:59 Noud
Nina, bedoelde je de deurknop van kamer 405 in de Rozenboom?
Wanneer ik zin heb, en ik heb even geen zin in je nu, je snapt wel waarom. We praten na de cliffhanger waarbij Bing Jack omver rijdt wel weer verder.
E-mail adres: noud@albert.nl
Website: http://www.nouwbouwt.tk
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:20 schreef cleany het volgende:
[..]
Wie heeft dit geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:20 schreef cleany het volgende:
[..]
Wie heeft dit geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |