SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met de flexwet gaan?
Jack niet neem ik aan, die heeft net z'n boottochtje gehad
En Marcus dan? Er zijn nog steeds geen foto's of video's gelekt..quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens wikipedia komt ook Martine Hafkamp terug vrijdag
Ja, ook... maaar Martine moet al 30454 keer zijn teruggekomen als je wikipedia moet gelovenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En Marcus dan? Er zijn nog steeds geen foto's of video's gelekt..
Ergens is het toch behoorlijk jammer dat wikipedia zo vrij te bewerken is, er komt de grootste onzin in voor. Bijvoorbeeld het artikel over Peter Kelder, dat doorspekt staat met quotes her en der, het moet toch wel een encyclopedisch niveau hebben en niet het niveau van een klasgenotenboekje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens wikipedia komt ook Martine Hafkamp terug vrijdag
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:20 schreef cleany het volgende:
[..]
Wie heeft dit geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Och, die quotes vind ik nog wel leuk om te lezen. Ik stoor me er meer aan de pagina van bijv. Robert, waarin eerst diep wordt ingegaan op zijn verhalen rond het eerste seizoen en de rest er een beetje afgeraffeld bij staat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ergens is het toch behoorlijk jammer dat wikipedia zo vrij te bewerken is, er komt de grootste onzin in voor. Bijvoorbeeld het artikel over Peter Kelder, dat doorspekt staat met quotes her en der, het moet toch wel een encyclopedisch niveau hebben en niet het niveau van een klasgenotenboekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is helemaal niks gebeurd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb GTST gemist al vanaf dat Nina betrapt werd door Noud,
Wie kan mij een PM sturen wat er tussentijds is gebeurd ?
Dr Mikey misschien ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |