quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet gaat komen. Voorgaande jaren kwam hij wel, waardoor veel mensen al wisten wat de cliffhanger was en dit dan uitgebreid op internet gingen rondbazuinen. Nu zullen de makers de "spanning" (welke spanning???) wel willen behouden, waardoor de shortie dus niet verschijnt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..signatuurloos
En ik ben er morgenochtend niet. Wordt opnemen en later reageren.quote:
Eerlijk is eerlijk, hoe graag we enkele oude tunes ook terug willen, die scène met Bing en Sjors had goede muziek!quote:
Je kunt de uitzending ook los bekijken in fragmenten, dan is het gratisquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Waarom moet je een euro betalen om RTL Boulevard te kijken? Mijn god.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/0458bce0-6cf8-4492-a596-3923ae984e82quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Waarom moet je een euro betalen om RTL Boulevard te kijken? Mijn god.
Oh jee. Dat zou een mooie zijnquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat is dit dan?!http://www.gtstfanclub.nl(...)-geheimen-uitgelekt/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar wordt die aflevering dan uitgezonden? Gewoon op RTL4?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ben benieuwd of er nog een beetje niveau in de cliff zit. Ik zit klaar iig
RTL Loungequote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar wordt die aflevering dan uitgezonden? Gewoon op RTL4?.
Ja, om 20.00 vanavondquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar wordt die aflevering dan uitgezonden? Gewoon op RTL4?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |