Denk je dat de schrijvers dat nog weten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef vencodark het volgende:
Tim moet ongeveer 18-20 jaar voorstellen?
Is natuurlijk geen zoon Frits want die is (soaptijd) toch al langer dood. Ook niet van een studentenslippertje van Anton en Janine want die studententijd is ook al veel langer geleden. Zou hij toch niet iets met Rik te maken hebben? Of Danny.
De acteurs die Nina en Tim spelen zijn evenoud, dus laten we zeggen dat ze in de serie ook ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Kan dus niet van de studententijd van Janine zijn. Die is ook al ongeveer 50, dus dat zou dan ca 30 jaar geleden zijn geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Anton studeerde met Janine, van het 1 kwam het ander... tijdens studies wordt er namelijk veel gezopen... En hoppa Janine zwanger... Ze heeft het kind ter adoptie afgestaan en hij gaat nu opzoek naar zijn echte ouders. Zo'n soort verhaallijn is er ook geweest in Gossip Girl dus het zo zomaar kunnen dat dat de GTST schrijvers geïnspireerd heeft bij gebrek aan eigen inspiratie.
Alsof GTST zich aan een chronologische volgorde houdtquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef vencodark het volgende:
Tim moet ongeveer 18-20 jaar voorstellen?
Is natuurlijk geen zoon Frits want die is (soaptijd) toch al langer dood. Ook niet van een studentenslippertje van Anton en Janine want die studententijd is ook al veel langer geleden. Zou hij toch niet iets met Rik te maken hebben? Of Danny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bedoel ik dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De acteurs die Nina en Tim spelen zijn evenoud, dus laten we zeggen dat ze in de serie ook ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Kan dus niet van de studententijd van Janine zijn. Die is ook al ongeveer 50, dus dat zou dan ca 30 jaar geleden zijn geweest.
En Sjors paste eerst altijd op Nina, terwijl ze nu maar 2 jaar ouder is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Alsof GTST zich aan een chronologische volgorde houdtWist je nog dat Nina ineens 10 jaar ouder was in de serie en met Ludo een scooter mocht gaan uitzoeken. Seizoen er voor was het nog een kind.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef PicoMMP het volgende:
Oh fuck. Ik was even vergeten dat het over GTST ging en het dus niets uitmaakt dat iets helemaal niet mogelijk is.
Dan weet ik eigenlijk wel zeker wie Tim is:
Tim is:ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En Sjors paste eerst altijd op Nina, terwijl ze nu maar 2 jaar ouder is.Als de schrijvers weer denken dat ze iets "leuks" hebben verzonnen hebben ze er lak aan dat het niet geloofwaardig is.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Dat neem je terug!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
InderdaadAls de schrijvers weer denken dat ze iets "leuks" hebben verzonnen hebben ze er lak aan dat het niet geloofwaardig is.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofOfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat neem je terug!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Benieuwd of Bilal nog voor de bruiloft met Lucas in bed beland.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Echt he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Alsof GTST zich aan een chronologische volgorde houdtWist je nog dat Nina ineens 10 jaar ouder was in de serie en met Ludo een scooter mocht gaan uitzoeken. Seizoen er voor was het nog een kind.
Ik kan me de scene waarin Nina geboren werd nog herinneren. Ik word 21 jaar, Nina is in de serie 24 jaar
![]()
![]()
![]()
komen toch weer terug bij elkaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:31 schreef ZaZoe het volgende:
Relatie Bing-Sjors is ten einde, finito, basta!![]()
Deze keer denk ik niet, Mega Toby gaat haar hartje veroveren volgend seizoenquote:Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Mega Toby moet eerst Nini zwanger makenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:33 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Deze keer denk ik niet, Mega Toby gaat haar hartje veroveren volgend seizoen![]()
Dat valt dan nog mee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:32 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Echt he.Ik kan me de scene waarin Nina geboren werd nog herinneren. Ik word 21 jaar, Nina is in de serie 24 jaar
![]()
Ik was een jaar of 10-12 toen Nina op tv geboren werd, we schelen nu dan nog maar zo'n 3 jaar.
Om over Jack en Sjors nog maar te zwijgen.![]()
![]()
Jack is nu ongeveer even oud als Rik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee.Ik was een jaar of 10-12 toen Nina op tv geboren werd, we schelen nu dan nog maar zo'n 3 jaar.
Om over Jack en Sjors nog maar te zwijgen.En dat Nina en Sjors nog maar 2 jaar schelen slaat natuurlijk sowieso nergens op. Hoe oud is Wiet eigenlijk. Die zou qua leeftijd tussen Sjors en Nina zitten.
signatuurloos![]()
Even van wikipediaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee.Ik was een jaar of 10-12 toen Nina op tv geboren werd, we schelen nu dan nog maar zo'n 3 jaar.
Om over Jack en Sjors nog maar te zwijgen.![]()
Nina was oorspronkelijk geboren op 27 oktober 1997, dat is in 2009 voor het laatst verandert naar 24 april 1988. Vind ik best veel voor een jong personage.![]()
![]()
Jack is volgens Wikipedia oorspronkelijk geboren op 27 oktober 1992, maar in 2005 veranderd in 1977. Rik is volgens Wiki geboren op 8 april 1978.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Even van wikipedia![]()
Nina was oorspronkelijk geboren op 27 oktober 1997, dat is in 2009 voor het laatst verandert naar 24 april 1988. Vind ik best veel voor een jong personage.
Volgens Wiki is Laura van 1960, maar dan had ze al vrij jong een zoon, aangezien ze begonnen in 1989 en Arnie toen toch wel rond de 17 jaar was.signatuurloos![]()
Arnie was in het begin al achttien, aangezien hij al in een auto reed. Laura moest toen ongeveer 38 jaar zijn ofzo (denk ik).quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Jack is volgens Wikipedia oorspronkelijk geboren op 27 oktober 1992, maar in 2005 veranderd in 1977. Rik is volgens Wiki geboren op 8 april 1978.
Volgens Wiki is Laura van 1960, maar dan had ze al vrij jong een zoon, aangezien ze begonnen in 1989 en Arnie toen toch wel rond de 17 jaar was.![]()
Ik wil heel graag de shortie zien, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
"We willen de kijkers in spanning laten afwachten: zal de shortie wel of niet verschijnen?
... Oeps, nu heb ik de cliffhanger van dit seizoen al verklapt..."![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef GTFransST het volgende:
Ik wil heel graag de shortie zien, wantZul je net merken dat ze dat niet in die shortie laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef GTFransST het volgende:
Ik wil heel graag de shortie zien, wantIk ook, en ik ben ook erg benieuwd naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er al een shortie kómtquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zul je net merken dat ze dat niet in die shortie laten zien.![]()
![]()
De aflevering van morgen ter betaling staat ook nog niet online en juist nu kunnen ze er geld mee verdienen. Dus ik snap niet waar die blijft..![]()
![]()
"De aflevering van 6 juli is helaas zoek geraakt. Morgen zal er een herhaling volgen van de zomercliffhanger van 2 jaar geleden en daarna zitten de kijkers de hele zomer extra in spanning omdat ze niet weten wat er nou echt gebeurd is."Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"De aflevering van 6 juli is helaas zoek geraakt. Morgen zal er een herhaling volgen van de zomercliffhanger van 2 jaar geleden en daarna zitten de kijkers de hele zomer extra in spanning omdat ze niet weten wat er nou echt gebeurd is."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk morgenquote:![]()
![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Bilal legt het er wel erg dik bovenop zo
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Ik denk dat die niet gaat komen. Voorgaande jaren kwam hij wel, waardoor veel mensen al wisten wat de cliffhanger was en dit dan uitgebreid op internet gingen rondbazuinen. Nu zullen de makers de "spanning" (welke spanning???) wel willen behouden, waardoor de shortie dus niet verschijnt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Godsamme, waar is die pokkeshortie?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet gaat komen. Voorgaande jaren kwam hij wel, waardoor veel mensen al wisten wat de cliffhanger was en dit dan uitgebreid op internet gingen rondbazuinen. Nu zullen de makers de "spanning" (welke spanning???) wel willen behouden, waardoor de shortie dus niet verschijnt.![]()
![]()
Sowieso heb ik helemaal niet het gevoel dat morgen de zomercliff komt. Er is op dit moment zo weinig spanning. De enige reden waarom ik ga kijken is vanwegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..signatuurloos![]()
En ik ben er morgenochtend niet. Wordt opnemen en later reageren.quote:
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Eerlijk is eerlijk, hoe graag we enkele oude tunes ook terug willen, die scène met Bing en Sjors had goede muziek!quote:Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Je kunt de uitzending ook los bekijken in fragmenten, dan is het gratisquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Waarom moet je een euro betalen om RTL Boulevard te kijken? Mijn god.![]()
![]()
http://www.rtl.nl/xl/#/u/0458bce0-6cf8-4492-a596-3923ae984e82quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Waarom moet je een euro betalen om RTL Boulevard te kijken? Mijn god.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Oh jee. Dat zou een mooie zijnquote:Kan me herinneren dat ik hem vorig jaar ook 's ochtends heb gezien maar toen zat ik toch wel heel wat meer in spanning
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat is dit dan?!http://www.gtstfanclub.nl(...)-geheimen-uitgelekt/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zat net even naar die cliffhangerfoto te kijken en..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben wel benieuwd naar de laatste aflevering![]()
Of hij spannend is enzo..... wat de afevering van gisteren was saai![]()
![]()
Waar wordt die aflevering dan uitgezonden? Gewoon op RTL4?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ben benieuwd of er nog een beetje niveau in de cliff zit. Ik zit klaar iig.
![]()
RTL Loungequote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar wordt die aflevering dan uitgezonden? Gewoon op RTL4?.
![]()
Ja, om 20.00 vanavondquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar wordt die aflevering dan uitgezonden? Gewoon op RTL4?.
Hehe, maar zometeen op RTL Lounge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: