Mijn laptop loopt vast van 't filmpjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:20 schreef dolfina-chica het volgende:
pssst....
zoek mij![]()
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)T_G4HU4SY-d.facebook
Ik kan hem ook nu niet zien. Vanmidag als ik weer thuis ben maar eens kijken of ik haar kan vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mijn laptop loopt vast van 't filmpjeKan je niet zoeken dus!
Own bah klinkt niet ok inderdaad! Zumba is leuk!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef Ehhe het volgende:
Nee, niet lekker. Ik ben onder behandeling bij een fysiotherapeut en ik word helemaal afgebeuld
. Arme buikspieren! 2 keer per week is dat, een halfuurtje.
Gisteravond zou ik zumba gaan doen, maar diegene waar ik er naar toe zou gaan kon niet... Dus nu zaterdagochtend proberen
Op zich is het wel ok natuurlijk, ik moet behoorlijk wat afvallen...En ja, dat gebeurt alleen met sporten en n dieetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Own bah klinkt niet ok inderdaad! Zumba is leuk!!!
Spot de dolfiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan hem ook nu niet zien. Vanmidag als ik weer thuis ben maar eens kijken of ik haar kan vinden.
Ah ok dat wist ik nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Op zich is het wel ok natuurlijk, ik moet behoorlijk wat afvallen...En ja, dat gebeurt alleen met sporten en n dieetZumba lijkt mij echt tof ja!
Alle visjes zwemmen in het water.....quote:
Ontspannen is ook belangrijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:40 schreef Ehhe het volgende:
Bij de fysio ook, als ik bepaalde oefeningen moet doen en het lukt niet helemaal lig ik helemaal in 'n deuk xD
Is ook zeker zoquote:
Woensdag en donderdag werken en vrijdag opruimen en dan vakantie!! Klussen bij vannelle en naar de kleine zeemeermin zaterdagavondquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Is ook zeker zo. Heb jij al vakantie trouwens of moet je nog ff?
Oh leuk zeg!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag werken en vrijdag opruimen en dan vakantie!! Klussen bij vannelle en naar de kleine zeemeermin zaterdagavond
Leuk, ik moet ook maar eens bedenken wat ik van de zomer ga doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag werken en vrijdag opruimen en dan vakantie!! Klussen bij vannelle en naar de kleine zeemeermin zaterdagavond
Ja maar niet samen, zijn vakantie stond al gepland. Nu ga k met een vriendin een weekje naar tenerifequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh leuk zeg!Gaan jullie ook nog weg?
Ik wil wel graag ff een midweekje of een weekje er tussenuit, maar denk niet dat dat wat gaat worden... Helaas
Hoe veel vakantie heb je deze zomer?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Leuk, ik moet ook maar eens bedenken wat ik van de zomer ga doen.
Ohja dat had je wel eens verteld. Heerlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja maar niet samen, zijn vakantie stond al gepland. Nu ga k met een vriendin een weekje naar tenerife
Ik weet niet maar de dagen kan ik vrij plannen. Vandaag heb ik lekker vrij genomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hoe veel vakantie heb je deze zomer?
Gevind!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:20 schreef dolfina-chica het volgende:
pssst....
zoek mij![]()
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gevind!
Die ene die daar een paar meiden in elkaar staat te timmeren?
Volg het spoor van blauwe ogen en je vindt haar vanzelf.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gevind!
Die ene die daar een paar meiden in elkaar staat te timmeren?
Lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet niet maar de dagen kan ik vrij plannen. Vandaag heb ik lekker vrij genomen.![]()
Da's wel fijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet niet maar de dagen kan ik vrij plannen. Vandaag heb ik lekker vrij genomen.![]()
Tyler herkende je nog!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:20 schreef dolfina-chica het volgende:
pssst....
zoek mij![]()
Ik heb je niet gevonden Dolfina, maar wel onwijs leuk filmpje!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tyler herkende je nog!
Leuk filmpje hebben ze gemaakt!
vanaf 11.54 ben ik 3 of 4 keer te zien... wit shirt 2 staartjes in...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik heb je niet gevonden Dolfina, maar wel onwijs leuk filmpje!!
*Nog een keertje gaat kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vanaf 11.54 ben ik 3 of 4 keer te zien... wit shirt 2 staartjes in...
in onze stamkroeg die as zaterdag voor het laatst draait
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Nog een keertje gaat kijken*
Oo jij werd de polonaise in getrokkentoch?
Pff gaat wel snel hoor![]()
hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]ja ging heel snel..
terwijl die nacht die camera zovaak op mijn smoel heeft gestaan
Mogen wij dan ook een beetje meeliften op de roem? Jawel tochquote:
Zo is dolfina-chica wel!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mogen wij dan ook een beetje meeliften op de roem? Jawel toch
Zoals je merkt wordt er vlak daarna weer gereageerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:11 schreef Ehhe het volgende:
Waarom is het steeds zo belangrijk om een topickill te benoemen? xD
Meestal dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zoals je merkt wordt er vlak daarna weer gereageerd.
Ken er anders zat die zitten te Fokken tijdens hun werk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar ik vind het sowieso geen topickill als er 15 minuten niemand reageert :p de meesten hier hebben een baan en/of kinderen. Daar gaat sowieso tijd in zitten. Laat staan het huishouden en de rest van het levenhet is dinsdagmiddag :p k ga er vanuit dat iedereen hard aan het werk is :p betaald of niet betaald maar de meeste mensen zullen bezig zijn :p
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:42 schreef vannelle het volgende:
Ken er anders zat die zitten te Fokken werken tijdens hun werkhet fokk!en.
Maar je hebt wel gelijk hoor!
Daarbij is het een slowchat en geen chatbox.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar ik vind het sowieso geen topickill als er 15 minuten niemand reageert :p de meesten hier hebben een baan en/of kinderen. Daar gaat sowieso tijd in zitten. Laat staan het huishouden en de rest van het levenhet is dinsdagmiddag :p k ga er vanuit dat iedereen hard aan het werk is :p betaald of niet betaald maar de meeste mensen zullen bezig zijn :p
zal ik de helft van je overnemen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:56 schreef maffemuts het volgende:
Middag lieve SC'ers (en ok, als er minder lieve zijn, ook hoi dan)
Heb vandaag helemaal nergens fut voor en zin in... maar heb wel m'n verplichte wandelingetje gemaakt... en eigenlijk was me dat al weer te veel(qua afstand/inspanning/pijn/energie) maar goed... t houd je in beweging.
Morgen de 'hulpmiddelen' halen bij het steunpunt, zou m'n leven ietsje makkelijker moeten maken.
En dan vind ik t wel weer leuk geweest.
Zo dit was mijn dagboekklaagzang van vandaag
Meh, k schijn t plezier er ook van gehad te hebben, dus moet ik (van mezelf) de lasten ook maar dragenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zal ik de helft van je overnemen?
jij gewoon zwanger ik de rest? aangezien ik toch al op apengapen lig in bed.. kan dat er wel bij.
laatste loodjes denk ik of niet?
ik snap het...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Meh, k schijn t plezier er ook van gehad te hebben, dus moet ik (van mezelf) de lasten ook maar dragen
Serieus, zal blij zijn als t straks tot een goed einde is gekomen... daarna definitief de knip er in, stempeltje 'onvruchtbaar' geloof ik nu net zo hard in als in 5 dec en 25/26 dec etc...
En natuurlijk is het het allemaal waard etc, maar dit is lichamelijk ff zo'n strijd en klap. Voordeel: kom er lichter uit dan ik er in ging... maar of ik daar nou blij mee moet zijn ?
Komt goed, moet alleen weer aan m'n beperkingen her-wennen... soort van rouwprocesje zeg maar
haha succes met de hegquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:54 schreef JK1982 het volgende:
Jeeeejjjj, ik mag naar huis!!
Althans, eerst nog eten bij m'n ma, daar 25 meter heg knippen en dan pas naar huis![]()
#ikhebgeenzin!!
Ik had vrij genomen om met DJMO vandaag naar de dierentuin te gaan. We hebben besloten om ondanks alles toch te gaan en we hebben er een leuk dagje van kunnen maken met papabear erbij.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had vrij genomen om met DJMO vandaag naar de dierentuin te gaan. We hebben besloten om ondanks alles toch te gaan en we hebben er een leuk dagje van kunnen maken met papabear erbij.
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had vrij genomen om met DJMO vandaag naar de dierentuin te gaan. We hebben besloten om ondanks alles toch te gaan en we hebben er een leuk dagje van kunnen maken met papabear erbij.
mooi zoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:09 schreef Rucky het volgende:
Was Vicks nog een beetje lief?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar zijn we niet wezen kijken maar die hadden we de vorige keer al gezien.quote:
quote:
En we hebben je tweelingzus in de dierentuin gezien.quote:
foto ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:30 schreef Rucky het volgende:
En we hebben je tweelingzus in de dierentuin gezien.![]()
Juist! Dáár ken ik de naam van!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Baldadig ijsbeertje dat laatst de ruit van z'n bassin aan diggelen heeft gegooid.
Jaja, je weet hoe het met Knut is afgelopen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:41 schreef Inlognaam het volgende:
Ik wil ook wel een ijsbeertje zijn![]()
Baldadig doen, zonder enige vorm van sanctie en ook nog eens door iedereen lief gevonden worden.
6 weken? Had je zoveel dagen over of hebben jullie zo'n goede CAO?quote:
Enkel dat ie overleden is en verstoten is door zn moeder. Wat precies de doodsoorzaak was, weet ik niet meer. Als die al bekend was.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jaja, je weet hoe het met Knut is afgelopen?
Had nog behoorlijk wat dagen staan, ook van vorig jaar nog.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
6 weken? Had je zoveel dagen over of hebben jullie zo'n goede CAO?
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Had nog behoorlijk wat dagen staan, ook van vorig jaar nog.
Ik heb mijn chef wel eens aan mijn bureau gehad met de vraag wat hij met al mijn vrije dagen moest.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Had nog behoorlijk wat dagen staan, ook van vorig jaar nog.
Kwam een beetje out of the blue aangezien het al best een bekende term is en ik niet de 1e en enige ben die het zegt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:12 schreef Ehhe het volgende:
Vannelle, het was van mij niet naar bedoeld, over die topickill. Was gewoon benieuwd wat de reden ervan is dat men dat zegt. Jaja, beetje spuit elf maar wilde het toch ff gezegd hebben
* Rucky stoel aanschuift.quote:
dat doe ik ook hoor... ben geen ijsbeertjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:41 schreef Inlognaam het volgende:
Ik wil ook wel een ijsbeertje zijn![]()
Baldadig doen, zonder enige vorm van sanctie en ook nog eens door iedereen lief gevonden worden.
ik gok net zoiets als kwartet ofzo...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:12 schreef Ehhe het volgende:
Zoo, weer klaar met werken voor vandaag. Morgen dagje vrij
.
Vannelle, het was van mij niet naar bedoeld, over die topickill. Was gewoon benieuwd wat de reden ervan is dat men dat zegt. Jaja, beetje spuit elf maar wilde het toch ff gezegd hebben
cvboer, succes met je laatste weekje!
Ja? Gaan we kaarten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik gok net zoiets als kwartet ofzo...
quote:
Alweer?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oe het wordt een andere keer want ik verwacht een pakketje vanavond. Dus ik houd het wel tegoed.![]()
ff idee uitwisselen...quote:
Ik doe maar wat eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ff idee uitwisselen...
hoe maak je die?
Aan één heb ik er genoeg maar ik verwacht een nieuwe harde schijf over een half uur.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Alweer?
Hoeveel telefoons heb je besteld?
klinkt ook goed...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik doe maar wat eigenlijk. Tomaat, komkommer, bruschetta-kruiden of sla-kruiden, olijfolie, olijven, feta, sla en de pasta
. Misschien nog wat tonijn en kappertjes.
Ach, neem je toch gewoon vrij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Aan één heb ik er genoeg maar ik verwacht een nieuwe harde schijf over een half uur.![]()
Geen idee wanneer ik die ga inbouwen want de komende 2 weken heb ik geen tijd.
Hihi ik lust geen erwten, mais en zilveruiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klinkt ook goed...
ik doe: ham, komkommer, erwten, mais, augurk, zilverui, kerriepoeder, knoflook, ui, mayo, macaronie...
en ik vergeet wat.. oja... ketjap
Morgen maar eens vragen hoeveel ik er nog heb.quote:
ssd?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:27 schreef Rucky het volgende:
Aan één heb ik er genoeg maar ik verwacht een nieuwe harde schijf over een half uur.![]()
quote:
1 van de 3 lust ik niet en voor 2 van de 3 ben ik allergischquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:36 schreef cvboer het volgende:
CVboer doet aan zelfbevruchting,
[ afbeelding ]
Nee, geen fruitsalade, ik eet het zo op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
1 van de 3 lust ik niet en voor 2 van de 3 ben ik allergisch
Maar wel lekker! Ga je 'n fruitsalade maken?
en wat wordt het?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:36 schreef cvboer het volgende:
CVboer doet aan zelfbevruchting,
[ afbeelding ]
Oeh aardbeien door de yoghurt, da's ook lekker!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nee, geen fruitsalade, ik eet het zo op.
of op een beschuitje. of zo'n machine regelen om smooty's te maken. Ff zoeken welke het beste is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oeh aardbeien door de yoghurt, da's ook lekker!
Ik vind op brood of beschuit zo zompig.. Een blender is wel heel handig, heb er ook 1 staan. Maak ik ook ijskoffie meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
of op een beschuitje. of zo'n machine regelen om smooty's te maken. Ff zoeken welke het beste is.
Welk merk heb jij? Ik wil ook eentje kopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vind op brood of beschuit zo zompig.. Een blender is wel heel handig, heb er ook 1 staan. Maak ik ook ijskoffie mee
Een jongetje.quote:
quote:
Deurbel ging.quote:
Dus nu heb je hem!!quote:
quote:
ja, daarom ook dubbele dosis antibiotica...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:09 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dus nu heb je hem!!
@Dolfina, hmmm apart!! Waar denken ze nu aan of hebben ze geen vermoedens uitgesproken?
Ja, da's best domquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, daarom ook dubbele dosis antibiotica...
zowel voor een infectie aan/in baarmoeder als een soa
oja... ook leuk... ik denk ik waarschuw mijn scharrel... voorlopig geen sex te hebben...
krijg ik als reactie:
ik: want de symptonen zijn als een soa die trichomonas heet
hij: maar wou je nou zeggen dat het van mij af kwam ??
hij: of je denkt
hij: dat het van mij af komt ?
ik: daar gaat het niet om geloof ik....
echt... he... sommige mensen!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef Rucky het volgende:
[..]Nou nog even tijd vinden om hem in te bouwen en mijn pc opnieuw installeren.
sommige mannen.......quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef dolfina-chica het volgende:
Mannen merken meestal niets - of heel weinig - van trichomoniasis. Bij hen gaat de infectie in het algemeen spontaan over. Soms leidt de infectie tot een ontsteking van de plasbuis. Deze ontsteking gaat gepaard met een branderig gevoel bij het plassen en soms afscheiding uit de plasbuis. Ook kan de eikel rond de uitgang van de plasbuis rood en geïrriteerd zijn.
zijn reactie: ooow gaat vanzelf over bij mannen...
met andere woorden die laat zich niet nakijken....
deze scharrel heb ik vaarwel gezwaaid...
Ik las ook dat je schuimende, groengele urine kan krijgenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef dolfina-chica het volgende:
Mannen merken meestal niets - of heel weinig - van trichomoniasis. Bij hen gaat de infectie in het algemeen spontaan over. Soms leidt de infectie tot een ontsteking van de plasbuis. Deze ontsteking gaat gepaard met een branderig gevoel bij het plassen en soms afscheiding uit de plasbuis. Ook kan de eikel rond de uitgang van de plasbuis rood en geïrriteerd zijn.
zijn reactie: ooow gaat vanzelf over bij mannen...
met andere woorden die laat zich niet nakijken....
deze scharrel heb ik vaarwel gezwaaid...
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef Pulver het volgende:
Toch kan je lullen wat je wil.
Soa's geven ze wel altijd de mooiste namen
Inbouwen kost niet veel tijd maar ik moet ook alle software weer installeren.quote:
Idd.quote:
wat hij niet weet... is als hij zich niet laat testen, dat ik het midden op de chat gooi, waar hij en ik zitten...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Inbouwen kost niet veel tijd maar ik moet ook alle software weer installeren.
[..]
Idd.Je zou ze zo een dreun willen verkopen.
Chlamidia is natuurlijk de mooiste naam.quote:
als hij zich niet laat testen en daardoor niet laat behandelen....quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat hij niet weet... is als hij zich niet laat testen, dat ik het midden op de chat gooi, waar hij en ik zitten...![]()
![]()
![]()
zal zorgen dat ie nooit meer aan de neuk komtquote:
Dan voortaan maar lijn 5 nemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zal zorgen dat ie nooit meer aan de neuk komt![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zal zorgen dat ie nooit meer aan de neuk komt![]()
![]()
Ander woord voor handwerken..quote:
quote:
wel veiliger jaquote:
En een stuk goedkoper ookquote:
zonder nasmakenquote:
Echt wel.quote:
die happen metaal begin ik nu wel flauw van te worden en ik ben niet eens halverwegequote:
Ik zou vragen om RVS dat is in betere smaken te krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die happen metaal begin ik nu wel flauw van te worden en ik ben niet eens halverwege![]()
lolquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou vragen om RVS dat is in betere smaken te krijgen.
ik kom bij jou smoothy drinken....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef cvboer het volgende:
Smootymachine besteld, komt donderdag binnen.
Deze is het geworden.
[ afbeelding ]
Jij hebt echt ook overal verstand van.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nog veiliger en in andere smaken:
[ afbeelding ]
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik kom bij jou smoothy drinken....
ik zal mijn benen bij elkaar houden
Dat wil ik ook wel eens proeven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik kom bij jou smoothy drinken....
ik zal mijn benen bij elkaar houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |