1 van de 3 lust ik niet en voor 2 van de 3 ben ik allergischquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:36 schreef cvboer het volgende:
CVboer doet aan zelfbevruchting,
[ afbeelding ]
Nee, geen fruitsalade, ik eet het zo op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
1 van de 3 lust ik niet en voor 2 van de 3 ben ik allergisch
Maar wel lekker! Ga je 'n fruitsalade maken?
en wat wordt het?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:36 schreef cvboer het volgende:
CVboer doet aan zelfbevruchting,
[ afbeelding ]
Oeh aardbeien door de yoghurt, da's ook lekker!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nee, geen fruitsalade, ik eet het zo op.
of op een beschuitje. of zo'n machine regelen om smooty's te maken. Ff zoeken welke het beste is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oeh aardbeien door de yoghurt, da's ook lekker!
Ik vind op brood of beschuit zo zompig.. Een blender is wel heel handig, heb er ook 1 staan. Maak ik ook ijskoffie meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
of op een beschuitje. of zo'n machine regelen om smooty's te maken. Ff zoeken welke het beste is.
Welk merk heb jij? Ik wil ook eentje kopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vind op brood of beschuit zo zompig.. Een blender is wel heel handig, heb er ook 1 staan. Maak ik ook ijskoffie mee
Een jongetje.quote:
quote:
Deurbel ging.quote:
Dus nu heb je hem!!quote:
quote:
ja, daarom ook dubbele dosis antibiotica...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:09 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dus nu heb je hem!!
@Dolfina, hmmm apart!! Waar denken ze nu aan of hebben ze geen vermoedens uitgesproken?
Ja, da's best domquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, daarom ook dubbele dosis antibiotica...
zowel voor een infectie aan/in baarmoeder als een soa
oja... ook leuk... ik denk ik waarschuw mijn scharrel... voorlopig geen sex te hebben...
krijg ik als reactie:
ik: want de symptonen zijn als een soa die trichomonas heet
hij: maar wou je nou zeggen dat het van mij af kwam ??
hij: of je denkt
hij: dat het van mij af komt ?
ik: daar gaat het niet om geloof ik....
echt... he... sommige mensen!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef Rucky het volgende:
[..]Nou nog even tijd vinden om hem in te bouwen en mijn pc opnieuw installeren.
sommige mannen.......quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef dolfina-chica het volgende:
Mannen merken meestal niets - of heel weinig - van trichomoniasis. Bij hen gaat de infectie in het algemeen spontaan over. Soms leidt de infectie tot een ontsteking van de plasbuis. Deze ontsteking gaat gepaard met een branderig gevoel bij het plassen en soms afscheiding uit de plasbuis. Ook kan de eikel rond de uitgang van de plasbuis rood en geïrriteerd zijn.
zijn reactie: ooow gaat vanzelf over bij mannen...
met andere woorden die laat zich niet nakijken....
deze scharrel heb ik vaarwel gezwaaid...
Ik las ook dat je schuimende, groengele urine kan krijgenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef dolfina-chica het volgende:
Mannen merken meestal niets - of heel weinig - van trichomoniasis. Bij hen gaat de infectie in het algemeen spontaan over. Soms leidt de infectie tot een ontsteking van de plasbuis. Deze ontsteking gaat gepaard met een branderig gevoel bij het plassen en soms afscheiding uit de plasbuis. Ook kan de eikel rond de uitgang van de plasbuis rood en geïrriteerd zijn.
zijn reactie: ooow gaat vanzelf over bij mannen...
met andere woorden die laat zich niet nakijken....
deze scharrel heb ik vaarwel gezwaaid...
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef Pulver het volgende:
Toch kan je lullen wat je wil.
Soa's geven ze wel altijd de mooiste namen
Inbouwen kost niet veel tijd maar ik moet ook alle software weer installeren.quote:
Idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |