hij welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
kom je dan ook die smerige zak chips opeten waar ik helemaal geen voldoening uit haal? :p
Hmmz.. welke smaak?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
kom je dan ook die smerige zak chips opeten waar ik helemaal geen voldoening uit haal? :p
Ken ik ook wel een beetje hoor, vooral bij aanbiedingen. Dan slaan we gewoon massaal in maar dat zijn dan wel dingen die lang houdbaar zijn. Nog vele tientallen doosjes thee, paar jaar voorraad nasi/bami kruiden, kilo's frituurvet.. dat soort dingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb beide!
Maar ik ben ook gewoon een Amazing Oriental hamsteraar.. Ooeee spannend dit ken ik niet.. Kopen kopen kopen en dan belandt het in de kast en kruipt het steeds verder weg in de kast :p
Lays oven chips roasted paprikaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. welke smaak?
Alleen als je ook iets hebt om het mee weg te spoelen
stiekem noem ik je al klikoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou!
heb al een aardige indruk achtergelaten blijkbaar..
oooooooooooooooooooooooooooooquote:
* Inlognaam zet deze een keer op zn imaginaire boodschappenlijstje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Lays oven chips roasted paprika
Hmm, klinkt niet heel ranzig ofzo..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Lays oven chips roasted paprika
* JK1982 noteert 1.. 2 minpuntjes voor DC..quote:
Ik vind ze normaal ook lekker. Maar dit is hersenloos door eten. Bah! Dus ik tik mn glas ranja achterover en ga slapen..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet heel ranzig ofzo..
[..]
* JK1982 noteert 1.. 2 minpuntjes voor DC..
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet heel ranzig ofzo..
[..]
* JK1982 noteert 1.. 2 minpuntjes voor DC..
ik kende tot 2010 ook geen honger gevoel, maar dat kreeg ik niet voor elkaar.....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:32 schreef Inlognaam het volgende:
![]()
Hersenloos eten... zo herkenbaar. Ik moet van mezelf wat afvallen, ken geen hongergevoel en toch kaan ik rustig 2 dagen achter elkaar patat en een zak chips naar binnen. Gewoon, omdat... geen zin om te koken en het lekker makkelijk is.
Prik maar een datumquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik vind ze normaal ook lekker. Maar dit is hersenloos door eten. Bah! Dus ik tik mn glas ranja achterover en ga slapen..
See you all latorrzzz you alligatorzzz
Slechte graap jawel!
quote:
quote:
*geen commentaar*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:32 schreef Inlognaam het volgende:
![]()
Hersenloos eten... zo herkenbaar. Ik moet van mezelf wat afvallen, ken geen hongergevoel en toch kaan ik rustig 2 dagen achter elkaar patat en een zak chips naar binnen. Gewoon, omdat... geen zin om te koken en het lekker makkelijk is.
* dolfina-chica kijkt naar haar tattoo.... jawel... wel engeltjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als er iemand geen engeltje is ben jij het wel geloof ik
Eeen rozzeee engel. Of tegenwoordig een rode :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica kijkt naar haar tattoo.... jawel... wel engeltje
nog steeds rozequote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Eeen rozzeee engel. Of tegenwoordig een rode :p
anders word je een krijsend speenvarken natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nog steeds roze
heb de kop kapot... dus verven is not done
Uhuh...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica kijkt naar haar tattoo.... jawel... wel engeltje
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
anders word je een krijsend speenvarken natuurlijk
Het enige lekkere roze zijn roze koeken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nog steeds roze
heb de kop kapot... dus verven is not done
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het enige lekkere roze zijn roze koeken.
Voel je je ook een lekker tussendoortje?
Haha ze zit nu aan de medicatie door een ander lekker tussendoortje :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Da's wel een heul foute openingszin.. Die gebruik je toch niet op zaterdagavond in het café hè?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Slaap lekker dan maar!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
maar nu ga ik echt slapen, anders zit ik morgen weer met een vertiefd ritme
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha ze zit nu aan de medicatie door een ander lekker tussendoortje :p
Nee, durfde ik dat maarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:41 schreefJK1982 het volgende:
[..]
Da's wel een heul foute openingszin.. Die gebruik je toch niet op zaterdagavond in het café hè?
6.30 hierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Slaap lekker dan maar!
En slaap lekker ook Yska..
* JK1982 moet er eigenlijk ook zo in, moet om 7.30 weer de deur uit..
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
godverdomme ik loop naar boven doe lamp aan op bovenste overloop. splascht uit. kutzooi
oooo als die kat er nu zit he!! Maar ik slaap tegenwoordig naast een zaklamp. Ik houd m ook vast in mn slaap :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, zolang er niemand op het dak rondstruint..
* JK1982 zich afvraagt waar zijn trechter gebleven is...quote:
Heel verstandig.. Daar kun je vast ook een flinke dreun mee uitdelen als het moet..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oooo als die kat er nu zit he!! Maar ik slaap tegenwoordig naast een zaklamp. Ik houd m ook vast in mn slaap :p
Het is toch geen knuffel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oooo als die kat er nu zit he!! Maar ik slaap tegenwoordig naast een zaklamp. Ik houd m ook vast in mn slaap :p
sterktequote:
Ik heb DJMO net gesproken en naar omstandigheden gaat het wel goed met haar. Ze is iig opgevangen en ze weet dat ze er niet alleen voor staat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goed om te horen, veel sterkte de komende tijd!
Ja gelukkig wel, merlijn ook wel volgens mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hallo belleVannacht wel wat beter kunnen slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |