Ik heb je niet gevonden Dolfina, maar wel onwijs leuk filmpje!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tyler herkende je nog!
Leuk filmpje hebben ze gemaakt!
vanaf 11.54 ben ik 3 of 4 keer te zien... wit shirt 2 staartjes in...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik heb je niet gevonden Dolfina, maar wel onwijs leuk filmpje!!
*Nog een keertje gaat kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vanaf 11.54 ben ik 3 of 4 keer te zien... wit shirt 2 staartjes in...
in onze stamkroeg die as zaterdag voor het laatst draait
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Nog een keertje gaat kijken*
Oo jij werd de polonaise in getrokkentoch?
Pff gaat wel snel hoor![]()
hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]ja ging heel snel..
terwijl die nacht die camera zovaak op mijn smoel heeft gestaan
Mogen wij dan ook een beetje meeliften op de roem? Jawel tochquote:
Zo is dolfina-chica wel!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mogen wij dan ook een beetje meeliften op de roem? Jawel toch
Zoals je merkt wordt er vlak daarna weer gereageerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:11 schreef Ehhe het volgende:
Waarom is het steeds zo belangrijk om een topickill te benoemen? xD
Meestal dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zoals je merkt wordt er vlak daarna weer gereageerd.
Ken er anders zat die zitten te Fokken tijdens hun werk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar ik vind het sowieso geen topickill als er 15 minuten niemand reageert :p de meesten hier hebben een baan en/of kinderen. Daar gaat sowieso tijd in zitten. Laat staan het huishouden en de rest van het levenhet is dinsdagmiddag :p k ga er vanuit dat iedereen hard aan het werk is :p betaald of niet betaald maar de meeste mensen zullen bezig zijn :p
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:42 schreef vannelle het volgende:
Ken er anders zat die zitten te Fokken werken tijdens hun werkhet fokk!en.
Maar je hebt wel gelijk hoor!
Daarbij is het een slowchat en geen chatbox.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar ik vind het sowieso geen topickill als er 15 minuten niemand reageert :p de meesten hier hebben een baan en/of kinderen. Daar gaat sowieso tijd in zitten. Laat staan het huishouden en de rest van het levenhet is dinsdagmiddag :p k ga er vanuit dat iedereen hard aan het werk is :p betaald of niet betaald maar de meeste mensen zullen bezig zijn :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |