Mijn laptop loopt vast van 't filmpjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:20 schreef dolfina-chica het volgende:
pssst....
zoek mij![]()
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)T_G4HU4SY-d.facebook
Ik kan hem ook nu niet zien. Vanmidag als ik weer thuis ben maar eens kijken of ik haar kan vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mijn laptop loopt vast van 't filmpjeKan je niet zoeken dus!
Own bah klinkt niet ok inderdaad! Zumba is leuk!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef Ehhe het volgende:
Nee, niet lekker. Ik ben onder behandeling bij een fysiotherapeut en ik word helemaal afgebeuld
. Arme buikspieren! 2 keer per week is dat, een halfuurtje.
Gisteravond zou ik zumba gaan doen, maar diegene waar ik er naar toe zou gaan kon niet... Dus nu zaterdagochtend proberen
Op zich is het wel ok natuurlijk, ik moet behoorlijk wat afvallen...En ja, dat gebeurt alleen met sporten en n dieetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Own bah klinkt niet ok inderdaad! Zumba is leuk!!!
Spot de dolfiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan hem ook nu niet zien. Vanmidag als ik weer thuis ben maar eens kijken of ik haar kan vinden.
Ah ok dat wist ik nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Op zich is het wel ok natuurlijk, ik moet behoorlijk wat afvallen...En ja, dat gebeurt alleen met sporten en n dieetZumba lijkt mij echt tof ja!
Alle visjes zwemmen in het water.....quote:
Ontspannen is ook belangrijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:40 schreef Ehhe het volgende:
Bij de fysio ook, als ik bepaalde oefeningen moet doen en het lukt niet helemaal lig ik helemaal in 'n deuk xD
Is ook zeker zoquote:
Woensdag en donderdag werken en vrijdag opruimen en dan vakantie!! Klussen bij vannelle en naar de kleine zeemeermin zaterdagavondquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Is ook zeker zo. Heb jij al vakantie trouwens of moet je nog ff?
Oh leuk zeg!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag werken en vrijdag opruimen en dan vakantie!! Klussen bij vannelle en naar de kleine zeemeermin zaterdagavond
Leuk, ik moet ook maar eens bedenken wat ik van de zomer ga doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag werken en vrijdag opruimen en dan vakantie!! Klussen bij vannelle en naar de kleine zeemeermin zaterdagavond
Ja maar niet samen, zijn vakantie stond al gepland. Nu ga k met een vriendin een weekje naar tenerifequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh leuk zeg!Gaan jullie ook nog weg?
Ik wil wel graag ff een midweekje of een weekje er tussenuit, maar denk niet dat dat wat gaat worden... Helaas
Hoe veel vakantie heb je deze zomer?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Leuk, ik moet ook maar eens bedenken wat ik van de zomer ga doen.
Ohja dat had je wel eens verteld. Heerlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja maar niet samen, zijn vakantie stond al gepland. Nu ga k met een vriendin een weekje naar tenerife
Ik weet niet maar de dagen kan ik vrij plannen. Vandaag heb ik lekker vrij genomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hoe veel vakantie heb je deze zomer?
Gevind!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:20 schreef dolfina-chica het volgende:
pssst....
zoek mij![]()
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gevind!
Die ene die daar een paar meiden in elkaar staat te timmeren?
Volg het spoor van blauwe ogen en je vindt haar vanzelf.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gevind!
Die ene die daar een paar meiden in elkaar staat te timmeren?
Lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet niet maar de dagen kan ik vrij plannen. Vandaag heb ik lekker vrij genomen.![]()
Da's wel fijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet niet maar de dagen kan ik vrij plannen. Vandaag heb ik lekker vrij genomen.![]()
Tyler herkende je nog!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:20 schreef dolfina-chica het volgende:
pssst....
zoek mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |