Ik heb mijn chef wel eens aan mijn bureau gehad met de vraag wat hij met al mijn vrije dagen moest.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Had nog behoorlijk wat dagen staan, ook van vorig jaar nog.
Kwam een beetje out of the blue aangezien het al best een bekende term is en ik niet de 1e en enige ben die het zegt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:12 schreef Ehhe het volgende:
Vannelle, het was van mij niet naar bedoeld, over die topickill. Was gewoon benieuwd wat de reden ervan is dat men dat zegt. Jaja, beetje spuit elf maar wilde het toch ff gezegd hebben
* Rucky stoel aanschuift.quote:
dat doe ik ook hoor... ben geen ijsbeertjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:41 schreef Inlognaam het volgende:
Ik wil ook wel een ijsbeertje zijn![]()
Baldadig doen, zonder enige vorm van sanctie en ook nog eens door iedereen lief gevonden worden.
ik gok net zoiets als kwartet ofzo...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:12 schreef Ehhe het volgende:
Zoo, weer klaar met werken voor vandaag. Morgen dagje vrij
.
Vannelle, het was van mij niet naar bedoeld, over die topickill. Was gewoon benieuwd wat de reden ervan is dat men dat zegt. Jaja, beetje spuit elf maar wilde het toch ff gezegd hebben
cvboer, succes met je laatste weekje!
Ja? Gaan we kaarten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik gok net zoiets als kwartet ofzo...
quote:
Alweer?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oe het wordt een andere keer want ik verwacht een pakketje vanavond. Dus ik houd het wel tegoed.![]()
ff idee uitwisselen...quote:
Ik doe maar wat eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ff idee uitwisselen...
hoe maak je die?
Aan één heb ik er genoeg maar ik verwacht een nieuwe harde schijf over een half uur.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Alweer?
Hoeveel telefoons heb je besteld?
klinkt ook goed...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik doe maar wat eigenlijk. Tomaat, komkommer, bruschetta-kruiden of sla-kruiden, olijfolie, olijven, feta, sla en de pasta
. Misschien nog wat tonijn en kappertjes.
Ach, neem je toch gewoon vrij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Aan één heb ik er genoeg maar ik verwacht een nieuwe harde schijf over een half uur.![]()
Geen idee wanneer ik die ga inbouwen want de komende 2 weken heb ik geen tijd.
Hihi ik lust geen erwten, mais en zilveruiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klinkt ook goed...
ik doe: ham, komkommer, erwten, mais, augurk, zilverui, kerriepoeder, knoflook, ui, mayo, macaronie...
en ik vergeet wat.. oja... ketjap
Morgen maar eens vragen hoeveel ik er nog heb.quote:
ssd?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:27 schreef Rucky het volgende:
Aan één heb ik er genoeg maar ik verwacht een nieuwe harde schijf over een half uur.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |