Maakt niet uitquote:Op maandag 2 juli 2012 21:19 schreef Kally het volgende:
Sorry ik had niet door dat ik LaPo had
Bijna zelfde TT, dat wel
Grappig, ik vind deze juist leuker, iets vlottere liedjes. Sommige dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
De vorige aflevering vond ik duidelijk leuker.
Wyke?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoe heette dat meiske van vorige week ook alweer die ook zo goed was
Je weet wel
Geloof het welquote:
Hij had wel variatie in zijn stemquote:Op maandag 2 juli 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag van Rogier alleen die uithaal, vre-se-lijk
Ja begrijp het ook nog steeds niet dat ze niet door was.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Als ze er nu bij was geweest was ze wel doorgeweest dacht ik tot nu...
Net als vorige week, weer allebei goedquote:
quote:
Kijkcijfers zijn nog niet bekend, maar ik ben bang dat het niet al te best zal zijn.quote:Kritiek op montage talentenjacht Giel Beelen
Tv-recensent Marcel Peereboom Voller van De Telegraaf vindt de montage van het tv-programma De Beste Singer-Songwriter met presentator Giel Beelen onbegrijpelijk. Dat schrijft hij dinsdag in de krant. De optredens in de show worden continu onderbroken door filmpjes waarin medekandidaten hun mening geven. “Hier is een revolutionair idee: als het écht om het liedje gaat, laat die singersongwriters dan gewoon zingen? Het gehele nummer, als het kan?”, schrijft hij.
Voller vindt het niet goed voor het format. “Giel kondigt aan, de artiest speelt een gevoelig lied, de presentator zegt bedankt en introduceert een volgend talent. Tja, dat is saaie televisie uit het jaar kurk, zal Giel zeggen. Dus worden de liedjes versneden met het commentaar van de jury en zo ondergeschikt gemaakt aan het programma.”
“En dat is nu juist in het geval van deze muzikanten eeuwig zonde.“
Bron
358.000. Dat is redelijk, net in de Top 25.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:12 schreef Karina het volgende:
Hier ook al een paar keer opgemerkt, het commentaar tijdens de liedjes is rete-irritant:
[..]
Kijkcijfers zijn nog niet bekend, maar ik ben bang dat het niet al te best zal zijn.
Iets meer dan vorige week, toen waren er 343.000.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
358.000. Dat is redelijk, net in de Top 25.
Je bent te laat Ceequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben eens van de partij, samen met 38 andere kijkers in Nederland!
Spanje met 4-0quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef Cee het volgende:
Nou jaaaaaaaa, ik vond het al zo stil hier.
Wie denken jullie dat er morgen de finale gaat winnen trouwens, Italië of Spanje?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef Cee het volgende:
Nou jaaaaaaaa, ik vond het al zo stil hier.
Wie denken jullie dat er morgen de finale gaat winnen trouwens, Italië of Spanje?
Wat De Beste Singer Songwriter betreft maak ik geen grap.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Of Cee maakt een grap, of ze is er echt nog niet bij
(de finale van het EK was afgelopen zondag al)
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat De Beste Singer Songwriter betreft maak ik geen grap.
Wat betreft de finale wel, ik zat zondag in Rome.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Is dit niet 'live'? Ben ik een flater aan het slaan? Ik ben net terug van vakantie.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:20 schreef Cee het volgende:
Ook een aantal jongens wiens testikelen amper zijn ingedaald
Freek kijkt met me mee!twitter:BartelsFreek twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 23:38:23Wat n fijn programma! Vond Marlijne te gek! #dbssw reageer retweet
Dingetje! Dingetje met die naam, die ehquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef Kally het volgende:
Cee, die jongen van de Amerikaanse x-factor, verkocht taco's en had vreselijk leuke moeder bij zich, zong o.a. Etta James, wie was dat, ben zijn naam kwijt? Sorry ff off topic
jaaaaaa heldinquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dingetje! Dingetje met die naam, die eh
eh...
JOSH KRAHZJHZZJZJNZIC?? Nogwat? Kraznic? Krazjnic? Krajicek?
Die fotoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef Cee het volgende:
Freek kijkt met me mee!twitter:BartelsFreek twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 23:38:23Wat n fijn programma! Vond Marlijne te gek! #dbssw reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, in aflevering 2 zitten gelijk al geen lekkere hapjes meer
Mannen, spierige, bonkerige mannenquote:Op zondag 8 juli 2012 04:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik moest trouwens onwijs lachen toen er zo een onwijze relnicht tevoorschijn kwam die vervolgens ging zingen over het vrouwelijk lichaam.
Dan zul je vanavond ook niet echt iets bijzonders langs zien komen denk ikquote:
Hmm, gelukkig zijn de lekkerste hapjes dan iig door, Douwe Bob en Nielsquote:Op maandag 9 juli 2012 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zul je vanavond ook niet echt iets bijzonders langs zien komen denk ik
http://www.debestesingersongwriter.nl/Muzikanten.11306.0.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Benny op 09-07-2012 15:39:31 ]
Ik ook niet, we kijken dus wel, Benny post jij ook mee?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik laat me verrassen en ga nog niet kijken en luisteren wie dit zijn.
Ik vind van welquote:Op maandag 9 juli 2012 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, we kijken dus wel, Benny post jij ook mee?
Staat er zo vreemd als jij het zegtquote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik waag me er zeker weer aan. Zal weer een godsamme motherfokkin' awsome aflevering worden.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik waag me er zeker weer aan. Zal weer een godsamme motherfokkin' awsome aflevering worden.
Nu prikkel je me wel om toch vanavond te kijken, Vaduschkquote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het idee dat het überhaupt weinig vlot wordt, het blijft, denk ik, veel gepingel op een gitaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]That's the spirit. Ik wacht weer op vlotte nummers, mij teveel ballads steeds.
Hahaquote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Er gaat iemand enorm vals vanavond. Stay tunedddd.
De Murray Mountain overleefd, ik vind het nogal wat!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
Dus als ik straks meekijk, dan lig ik niet achter? En hoe laat begint het? Sowwy, ben net thuis van veekeesjun.
Livin' life on the edge!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Murray Mountain overleefd, ik vind het nogal wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Livin' life on the edge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
Ja logischquote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
Ik probeer ondertussen ook even snel een boterham met gebakken ei naar binnen te werken.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Muziek is een manier om een opening te vinden.
Ok.
Moet lukken dusquote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
Ik probeer ondertussen ook even snel een boterham met gebakken ei naar binnen te werken.
MM kreeg al een orgasme van muziek... dan weet je het welquote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Muziek is een manier om een opening te vinden.
Ok.
kwestie van oefenenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef Cee het volgende:
Wat een hippe schoenenwinkel, zo in van die vakjes, lekker uit de context met veel glitz en zwart en geen prijskaartjes eraan en erop kunnen lopen HO MAAR!
Dat is zo een winkel waar ik niet eens naar binnen durf.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef Cee het volgende:
Wat een hippe schoenenwinkel, zo in van die vakjes, lekker uit de context met veel glitz en zwart en geen prijskaartjes eraan en erop kunnen lopen HO MAAR!
Juist welquote:Op maandag 9 juli 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is zo een winkel waar ik niet eens naar binnen durf.
Ja juist leuk, lekker gek makenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee, dat soort winkels vind ik vreselijkMet allemaal van die kakjuffen.
Wat nou als er straks een tulpenteler komt die dropveters tussen z'n tanden heeft?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
NOu, het meekijken gaat nog even niet lukken!
Dat is What's Another Year he.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Moest ik ook gelijk aan denken, JOhnny Logan.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik flikkerde mezelf net uit de verbinding enzoLoser dat ik ben..
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik flikkerde mezelf net uit de verbinding enzoLoser dat ik ben..
Oh ja Buckhot Lefonque die ken ikquote:Op maandag 9 juli 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is What's Another Year he.Niet te verwarren met Another Day van Buckshot Lefonque of Jamie Lidell. Of Happy New Year van ABBA.
Beter dan die vorigequote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan hier niet zo goed tegen. Maar is het goed of?
Ik durf het niet te zeggenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan hier niet zo goed tegen. Maar is het goed of?
Jaaaaaquote:
Er zitten wel meer gaten in Gielquote:Op maandag 9 juli 2012 20:44 schreef Lutte het volgende:
Verdien je boven de Balkenendenorm, zitten er gaten in je #rooiebroek.
Zo goed had ik nog niet gekekenquote:
Amenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Hoi, ik ben Johnnygoody en ik zie eruit als 11. Om er toch nog wat ouder uit te zien doe ik mezelf een donzig baardje aan. Daarbij vergeet ik even dat ik nog steeds een Bieberkapsel heb.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Hoi, ik ben Johnnygoody en ik zie eruit als 11. Om er toch nog wat ouder uit te zien doe ik mezelf een donzig baardje aan. Daarbij vergeet ik even dat ik nog steeds een Bieberkapsel heb.
Oh die Johnny dinges baard, vreselijkquote:
Nou laat hem maar zinken..quote:
Ik vind baarden tof, als ze maar verzorgd zijn, niet van die slordige baarden. En bakkenbaardenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou laat hem maar zinken..
Nee, ik heb zelf een baard, maar ik vind het bij mij wel redelijk staan net als bij Giel, maar bij hem niet echt..
Wel vertaald met Babbelfish danquote:Op maandag 9 juli 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
De meeste NL singersongwriters maken toch wel altijd teksten die bestaan uit de zelfde cliché zinnen en als je ze zou vertalen zou je Bløf krijgen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:49 schreef Lutte het volgende:
Een van de Brownies is meer een Betonnie, verkeerde stand van de oven
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind d'r wel schattig.
En deze stem komt prettig binnen.
D'r moest een opmerking komenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:51 schreef Bos81 het volgende:
Lutte, mag zij eerst mijn dokter zijn? Als je afgestudeerd bent, stap ik wel over..
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
D'r moest een opmerking komen![]()
Prima plan, kijk er al naar uit de dossiers over te dragen![]()
Huh loop ik achter ofzo...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef iBenny het volgende:
Evy heeft nog nooit voor publiek gezongen?
Dat zeg ikquote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef Piet90 het volgende:
Hmm merk na de opmerking van ibenny dat mijn tv blijkbaar achter loopt.
Toen ik vanmiddag via dit topic die voorbeschouwing al zeg had ik ook al zoiets van. ehhhquote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef Cee het volgende:
Huh, dit vind ik helemaal niet een typje voor al die tattoos.
Moblo heeft wel een iets betere uitstraling..quote:
Tja heftig, Gelukkig is het geen sms-stemverkeer, want dan had ze nu al gewonnen..quote:
An angel in disguisequote:Op maandag 9 juli 2012 20:58 schreef Cee het volgende:
"You're my angel in the sky."
"You look into my eye. Can't you see. You're hurting me."
Het was alsof iemand aan het slapen was en ondertussen een liedje zong en per ongeluk met de elleboog af en toe op een toets viel.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dit. Ik dacht echt dat er een super optreden bij zou horen
twitter:Wiepmusic twitterde op maandag 09-07-2012 om 20:56:14Ik baal dat ik niet wist dat er audities waren voor #DBSSWNL #ikhadgraageenkansjegewaagd reageer retweet
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was alsof iemand aan het slapen was en ondertussen een liedje zong en per ongeluk met de elleboog af en toe op een toets viel.
Arme jijquote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
twitter:Wiepmusic twitterde op maandag 09-07-2012 om 20:56:14Ik baal dat ik niet wist dat er audities waren voor #DBSSWNL #ikhadgraageenkansjegewaagd reageer retweet
Gelukkig heeft ze dat gemist.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was alsof iemand aan het slapen was en ondertussen een liedje zong en per ongeluk met de elleboog af en toe op een toets viel.
Nouquote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Maar wie neemt MM nou serieus (letterljk en figuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |