Maakt niet uitquote:Op maandag 2 juli 2012 21:19 schreef Kally het volgende:
Sorry ik had niet door dat ik LaPo had
Bijna zelfde TT, dat wel
Grappig, ik vind deze juist leuker, iets vlottere liedjes. Sommige dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
De vorige aflevering vond ik duidelijk leuker.
Wyke?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoe heette dat meiske van vorige week ook alweer die ook zo goed was
Je weet wel
Geloof het welquote:
Hij had wel variatie in zijn stemquote:Op maandag 2 juli 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag van Rogier alleen die uithaal, vre-se-lijk
Ja begrijp het ook nog steeds niet dat ze niet door was.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Als ze er nu bij was geweest was ze wel doorgeweest dacht ik tot nu...
Net als vorige week, weer allebei goedquote:
quote:
Kijkcijfers zijn nog niet bekend, maar ik ben bang dat het niet al te best zal zijn.quote:Kritiek op montage talentenjacht Giel Beelen
Tv-recensent Marcel Peereboom Voller van De Telegraaf vindt de montage van het tv-programma De Beste Singer-Songwriter met presentator Giel Beelen onbegrijpelijk. Dat schrijft hij dinsdag in de krant. De optredens in de show worden continu onderbroken door filmpjes waarin medekandidaten hun mening geven. “Hier is een revolutionair idee: als het écht om het liedje gaat, laat die singersongwriters dan gewoon zingen? Het gehele nummer, als het kan?”, schrijft hij.
Voller vindt het niet goed voor het format. “Giel kondigt aan, de artiest speelt een gevoelig lied, de presentator zegt bedankt en introduceert een volgend talent. Tja, dat is saaie televisie uit het jaar kurk, zal Giel zeggen. Dus worden de liedjes versneden met het commentaar van de jury en zo ondergeschikt gemaakt aan het programma.”
“En dat is nu juist in het geval van deze muzikanten eeuwig zonde.“
Bron
358.000. Dat is redelijk, net in de Top 25.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:12 schreef Karina het volgende:
Hier ook al een paar keer opgemerkt, het commentaar tijdens de liedjes is rete-irritant:
[..]
Kijkcijfers zijn nog niet bekend, maar ik ben bang dat het niet al te best zal zijn.
Iets meer dan vorige week, toen waren er 343.000.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
358.000. Dat is redelijk, net in de Top 25.
Je bent te laat Ceequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben eens van de partij, samen met 38 andere kijkers in Nederland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |