quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, in aflevering 2 zitten gelijk al geen lekkere hapjes meer
Mannen, spierige, bonkerige mannenquote:Op zondag 8 juli 2012 04:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik moest trouwens onwijs lachen toen er zo een onwijze relnicht tevoorschijn kwam die vervolgens ging zingen over het vrouwelijk lichaam.
Dan zul je vanavond ook niet echt iets bijzonders langs zien komen denk ikquote:
Hmm, gelukkig zijn de lekkerste hapjes dan iig door, Douwe Bob en Nielsquote:Op maandag 9 juli 2012 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zul je vanavond ook niet echt iets bijzonders langs zien komen denk ik
http://www.debestesingersongwriter.nl/Muzikanten.11306.0.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Benny op 09-07-2012 15:39:31 ]
Ik ook niet, we kijken dus wel, Benny post jij ook mee?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik laat me verrassen en ga nog niet kijken en luisteren wie dit zijn.
Ik vind van welquote:Op maandag 9 juli 2012 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, we kijken dus wel, Benny post jij ook mee?
Staat er zo vreemd als jij het zegtquote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik waag me er zeker weer aan. Zal weer een godsamme motherfokkin' awsome aflevering worden.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik waag me er zeker weer aan. Zal weer een godsamme motherfokkin' awsome aflevering worden.
Nu prikkel je me wel om toch vanavond te kijken, Vaduschkquote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het idee dat het überhaupt weinig vlot wordt, het blijft, denk ik, veel gepingel op een gitaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]That's the spirit. Ik wacht weer op vlotte nummers, mij teveel ballads steeds.
Hahaquote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Er gaat iemand enorm vals vanavond. Stay tunedddd.
De Murray Mountain overleefd, ik vind het nogal wat!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
Dus als ik straks meekijk, dan lig ik niet achter? En hoe laat begint het? Sowwy, ben net thuis van veekeesjun.
Livin' life on the edge!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Murray Mountain overleefd, ik vind het nogal wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Livin' life on the edge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
Ja logischquote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
Ik probeer ondertussen ook even snel een boterham met gebakken ei naar binnen te werken.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Muziek is een manier om een opening te vinden.
Ok.
Moet lukken dusquote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
Ik probeer ondertussen ook even snel een boterham met gebakken ei naar binnen te werken.
MM kreeg al een orgasme van muziek... dan weet je het welquote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Muziek is een manier om een opening te vinden.
Ok.
kwestie van oefenenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef Cee het volgende:
Wat een hippe schoenenwinkel, zo in van die vakjes, lekker uit de context met veel glitz en zwart en geen prijskaartjes eraan en erop kunnen lopen HO MAAR!
Dat is zo een winkel waar ik niet eens naar binnen durf.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef Cee het volgende:
Wat een hippe schoenenwinkel, zo in van die vakjes, lekker uit de context met veel glitz en zwart en geen prijskaartjes eraan en erop kunnen lopen HO MAAR!
Juist welquote:Op maandag 9 juli 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is zo een winkel waar ik niet eens naar binnen durf.
Ja juist leuk, lekker gek makenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee, dat soort winkels vind ik vreselijkMet allemaal van die kakjuffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |