Dito hier, nog 3,5 week dus tot de 1e baalmomenten door de overlappen die je dan ziet.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:22 schreef Da hopman het volgende:
In afwachting van de Lowlandskrant met blokkenschema.
Oke, ik hap. WIE?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoorde in de wandelgangen trouwens dat DJ De Rooie Neger ook op Lowlands gaat draaien.
Geen idee waar, wellicht het 24 uurscafé, maar ik ga bij mogelijkheid wel even kijken.
Als we naar voorgaande jaren kijken circa 50.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop nog op The Tallest Man On Earth.
Hoeveel namen moeten er trouwens nog bekend worden gemaakt?
Ik niet. Ook al stond ik begin 2001 teleurgesteld op de brug van de Melkweg toen ik hoorde dat ze de avond ervoor in Groningen hadden besloten ermee te kappen.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:01 schreef brother52 het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op At the drive-in. Voor dat weekend hebben ze nog niets in hun agenda staan en 25 augustus staan ze op Reading. En als ze er dan toch zijn, waarom niet meteen een optreden met the Mars Volta doen.
quote:
Zei ik tochquote:Op maandag 2 juli 2012 17:07 schreef Dikketroela het volgende:
Dus binnen nu en 3 weken zijn alle namen bekend... het gaat hard jongens. Ik verwacht geen Justice-achtige namen meer eerlijk gezegd.... Helaas
Oeps... ik las eerst Mel en Kimquote:Op maandag 2 juli 2012 16:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Nicolas Jaar, Alberta Cross, The Bots, Eptic, Miss Polska, TLP, Trash Radio en Ed & Kim zijn de nieuwe namen van Pukkelpop.
Niet echt bijzonder al hoewel Alberta Cross wel ok is.
Miss Polka is de chick van Mr. Polska?
magnetic man en knife party niet genoeg?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Niet echt bijzonder maar leuk voor de liefhebbers.
Ik zie dan liever nog een leuke live dance act. In de stijl van Chase & Status en Goose van vorig jaar. Dat mis ik een beetje.
Had het op de vorige pagina al gepost, maar ik hoor weinig over Club LLow is dat nog dit jaar?
Is knife party een live act?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
magnetic man en knife party niet genoeg?
Knife Party kan wel leuk zijn, ken maar 2 nummers van hem/ze (is alleen?)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
magnetic man en knife party niet genoeg?
oh coolquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:57 schreef Hpzone het volgende:
Knife Party zijn twee (?) gasten van Pendulum die een sideproject erbij doen. Hebben inderdaad geen heel groot repertoire.
Inspector Norse zeker?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoorde van de week Todd Terje op 3FM. Klonk ook wel fijn![]()
Ja kwam net weer voorbijquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Inspector Norse zeker?
Die is idd wel fijn.
Als Te land, ter Zee en in de Lucht nog zou bestaan (of bestaat dat nog?quote:
In de X-Rayquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:05 schreef Luni het volgende:
Weet niet of het hier al gemeld is maar Rudimental staat, volgens hunzelf, ook op Lowlands:
http://rudimental.co.uk/
laat die maar thuisquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:50 schreef theodoor9 het volgende:
Ik was even een rondje aan het surfen voor wat info over de line Up. Ik zag dat area 4 vorige week bullet for my valentine bevestigd heeft. Die cancelden toch vorig jaar? Dan zullen die wel komen. Magnetic man speelt btw op de zondag.
Edit: ook op highfield, ze zouden dan zondags op lowlands kunnen spelen.
allangquote:
van de regen in de drup dusquote:
sarcasmequote:
Goede vervanger waar ik zeer tevreden mee ben, maar Voorn had toch ook gewoon een dj set kunnen doen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:38 schreef Tourniquet het volgende:
"Joris Voorn moet zijn Lowlands show helaas cancelen. In verband met de geboorte van zijn eerste zoon eerder dit jaar (jeuh: gefeliciteerd!) heeft hij de liveshow die hij op Lowlands zou geven niet genoeg kunnen voorbereiden. Lees hier zijn officiele statement: http://lowlands.nl/nieuws/
Maar niet te lang getreurd: Oscar Mulero vervangt Joris!"
Blijkbaar wil hij op LL scoren met een spektakelstuk, beter hebben ze gelijk afgesproken dat hij dat dan volgend jaar doetquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Goede vervanger waar ik zeer tevreden mee ben, maar Voorn had toch ook gewoon een dj set kunnen doen?
Prima staat genoteerd vast voor volgend jaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
beter hebben ze gelijk afgesproken dat hij dat dan volgend jaar doet
gewoon gaan, laat je verrassen, ik ken ook veel niet, juist tof aan LLquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:49 schreef Murmeli het volgende:
godverdegodver geen joris![]()
aangezien ik de afgelopen jaren nogal onder een steen heb gelegen, was dit ongeveer nog de enige bekende naam die op de lijst staat voor mij.
sjeez... zal ik mijn kaartje maar weer verkopen ofzo
godverdegodver. en ik had al een kuthumeur
Voorn is goed, Detmann en Klock vele malen beter, is wel wat steviger.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:49 schreef Murmeli het volgende:
aangezien ik de afgelopen jaren nogal onder een steen heb gelegen, was dit ongeveer nog de enige bekende naam die op de lijst staat voor mij.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:38 schreef Tourniquet het volgende:
"Joris Voorn moet zijn Lowlands show helaas cancelen. In verband met de geboorte van zijn eerste zoon eerder dit jaar (jeuh: gefeliciteerd!) heeft hij de liveshow die hij op Lowlands zou geven niet genoeg kunnen voorbereiden. Lees hier zijn officiele statement: http://lowlands.nl/nieuws/
Maar niet te lang getreurd: Oscar Mulero vervangt Joris!"
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:49 schreef Murmeli het volgende:
ja ik ga ook wel gewoon. maar ik vond t vroeger juist leuk dat er bekende en minder bekende dingen kwamen. uiteindelijk zal ik me wel vermakenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon gaan, laat je verrassen, ik ken ook veel niet, juist tof aan LL
Er staan toch juist zat bekende dingen? Vind het weer een mooie mix tussen bekende bands en nieuwe dingen die ik wil checkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik ga ook wel gewoon. maar ik vond t vroeger juist leuk dat er bekende en minder bekende dingen kwamen. uiteindelijk zal ik me wel vermaken
@Luni: stevig is niet ergWe gaan het zien!
*pesthumeur is weer over dus ik kom weer ff normaal doen*
Ik ken niks volgens mij, maar ik heb een paar jaar onder een steen gelegen denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er staan toch juist zat bekende dingen? Vind het weer een mooie mix tussen bekende bands en nieuwe dingen die ik wil checken
Maar als je zelfs de Foo Fighters niet kent heb je wel onder een Hunnebed gelegen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ken niks volgens mij, maar ik heb een paar jaar onder een steen gelegen denk ik
Luister je wel eens 3FM? Dan ken je zo al een aantal bands zonder dat je het weetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ken niks volgens mij, maar ik heb een paar jaar onder een steen gelegen denk ik
Zoveel nog? Allemaal muzieknamen?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:34 schreef theodoor9 het volgende:
Nog 2,5 week en nog ongeveer 50 namen te gaan. Dus ik verwacht deze week wel weer een lijstje namen!
Dat staat in Oor en Lowlove omdat die gewoon dat gerucht van het Graz-Forum hebben overgenomen dacht ik. Een paar weken geleden werd er op dat forum al vermeld dat Beach House toch niet komt. Dus ik zou daar maar vanuit gaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:06 schreef WeezerButler het volgende:
Kut site idd.
Valt me op dat Beach House nog steeds niet op de LL site bij het programma staat.
Wel in Oor en op Llowlove
De afgelopen paar jaar was er rond 10 uur nog zat plek.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef Breuls het volgende:
Dit jaar ga ik weer heerlijk op camping 7 staan
Alleen wel met een groepje deze keer, dus moet ws. wat vroeger komen om een goede plek te hebben (op vrijdag). Iemand ervaring met de openingstijd van C7?
Zat plek voor een paar tenten die je bij elkaar wil zetten?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
De afgelopen paar jaar was er rond 10 uur nog zat plek.
Het lijkt me toch geen probleem om dáár een redelijk plekje te hebben?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef Breuls het volgende:
Dit jaar ga ik weer heerlijk op camping 7 staan
Alleen wel met een groepje deze keer, dus moet ws. wat vroeger komen om een goede plek te hebben (op vrijdag). Iemand ervaring met de openingstijd van C7?
Een stuk of 3 tenten bij elkaar moet midden op de ochtend nog wel kunnen. Zeker als je wat meer achteraan op de camping gaat staan.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zat plek voor een paar tenten die je bij elkaar wil zetten?
Want ik heb altijd net plek voor mezelf, als ik rond het middaguur aan kom zetten.
Stoer zijn omdat je op donderdag komt, net als 75% van de andere bezoekersquote:
Ik denk dat het bier een grotere boosdoener isquote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef PiRANiA het volgende:
Met die snacks op LL kom ik vrijdag ook aan.
voer op de donderdag is wel danig achteruit gegaan. Vroeger had je nog heerlijke burgers van ron koebruggequote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef PiRANiA het volgende:
Met die snacks op LL kom ik vrijdag ook aan.
Ik ken het. Maar toch, een hamburger voor 2,5 munt. Ik moest even slikken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:23 schreef Partingglass het volgende:
daar ging ik wel al vanuit. Die 2,60. Ach ik zal er geen muntje minder om kopen ben ik bang
Tja die 10 euro op 100 muntjes, kan er niet wakker van liggen. Als je nu alles cash moest betalen zou het wel irritant zijn. 2,5 muntje voor een hamburger is wel veel..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:19 schreef friekin_ het volgende:
Slecht nieuws dames en heren.
Pitch had muntprijzen van 2,60. Ik neem aan dat dit op LL ook zo zal zijn. SPAREN
JA.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik betaal graag nóg eens 10 cent extra voor muntjes als ik nooit meer iets van Jan Smeets hoef te horen. Ever.
Laten we wel wezen, hij zit dichter bij het vuur en de lobbyisten dan wij. Ik denk dat die uitspraken niet echt uit de lucht gegrepen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik betaal graag nóg eens 10 cent extra voor muntjes als ik nooit meer iets van Jan Smeets hoef te horen. Ever.
Dat ja. Net als die avondklok en max 3 dagen pleit hij nu ook voor drugsvrij, rook vrij en alcohol flink aan banden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is niet een gevalletje "don't shoot the messenger", hij pleit er ook voor.
En daarmee is het nog een grotere lulhannes dan het al was.
Met goeiemuziekvrij was ie het eerste begonnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:24 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat ja. Net als die avondklok en max 3 dagen pleit hij nu ook voor drugsvrij, rook vrij en alcohol flink aan banden.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met goeiemuziekvrij was ie het eerste begonnen.
Dizzeequote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:51 schreef theodoor9 het volgende:
Ik voorspel dat er vandaag een rijtje Bravo en X-ray namen bekend wordt gemaakt. Met Dizzee Rascal als Bravo-headliner op zondag tegenover Foo Fighters.
Een soort EO jongerendag dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:24 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat ja. Net als die avondklok en max 3 dagen pleit hij nu ook voor drugsvrij, rook vrij en alcohol flink aan banden.
De EO landdag dat was nog heftig toen ze er nog niet een echt festival van gemaakt hadden.quote:
Niet stoer, wel rete gezellig de donderdag. Dat begint al op de dijk. Dan de rij, en het hangen bij de tent zonder druk. Zalig. Sterker nog, als ik moet kiezen tussen donderdag of zondag, dan heeft zondag pech.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stoer zijn omdat je op donderdag komt, net als 75% van de andere bezoekers
Ook meerdere jaren zo gedaan ideaal. de massa komt donderdag e nvrijdags lekker rustig. (dat was vroeger wel anders)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:28 schreef Da hopman het volgende:
Vrijdag aankomen... geen file op de dijk, geen file op de parkeerplaats, geen file bij de ingang. Tentje is al voor me opgezet. Spullen neerflikkeren, koele bierblikken uitdelen en opentrekken en gaan met die banaan.
Tja, geen keuze ivm werk, maar toch prima hoor.
Behalve dan voor degene die je tent opzetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:28 schreef Da hopman het volgende:
Vrijdag aankomen... geen file op de dijk, geen file op de parkeerplaats, geen file bij de ingang. Tentje is al voor me opgezet. Spullen neerflikkeren, koele bierblikken uitdelen en opentrekken en gaan met die banaan.
Tja, geen keuze ivm werk, maar toch prima hoor.
je bedoeld flevo totaal?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:09 schreef Partingglass het volgende:
[..]
je bedoeld flevo totaal?
3 dagen, geen drank op terrein maar geen maximale hoeveelheid mee de camping op. Ooit eens vrijkaartjes voor gekregen en in mijn nieuwsgierigheid naar elk festival eens naar toe geweest. Heb het 2 dagen volgehouden maar moest wel lachen. Palletwagens met pallets blikken bier de camping op maar het festivalterrein zelf was alcohol vrij.
Heel vreemd.
Kan die man z'n waffel eens houden. Exponent van de oude garde;quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:09 schreef Luni het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)d-op-festivals.dhtml
Die man is sowieso niet helemaal 100%. En dat denk ik serieus, zonder grappen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:47 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Kan die man z'n waffel eens houden. Exponent van de oude garde;
Alcohol good/ Drugs bad. Z'n argumentatie is zoooo lek. "Als je alcohol gaat verbieden gaat de bezoeker voor de poort zich klemzuipen" Jan, met drugs zal dat idd niet lukken.
omgquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:09 schreef Luni het volgende:
We gaan steeds meer op amerika lijken.... bleh!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:09 schreef Luni het volgende:
Eh, het punt is juist dat hij ervoor gaat lobbyen. En dat kan goed als 'ie dicht op het vuur zitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:18 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, hij zit dichter bij het vuur en de lobbyisten dan wij. Ik denk dat die uitspraken niet echt uit de lucht gegrepen zijn.
Campings 2 en 3 zijn afraders.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga dit jaar voor 't eerst...heb er veel zin in. Maakt het überhaupt wat uit op welke camping je staat? Bij Pinkpop scheelt het nogal waar je je kampement opslaat namelijk.
Om welke reden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Campings 2 en 3 zijn afraders.
Teveel FOKersquote:
Mensen die met zonnebrillen met afgeschermde zijkanten rondlopen zodat ze zeker weten dat ze niemand hoeven aan te kijken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |