Dizzeequote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:51 schreef theodoor9 het volgende:
Ik voorspel dat er vandaag een rijtje Bravo en X-ray namen bekend wordt gemaakt. Met Dizzee Rascal als Bravo-headliner op zondag tegenover Foo Fighters.
Een soort EO jongerendag dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:24 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat ja. Net als die avondklok en max 3 dagen pleit hij nu ook voor drugsvrij, rook vrij en alcohol flink aan banden.
De EO landdag dat was nog heftig toen ze er nog niet een echt festival van gemaakt hadden.quote:
Niet stoer, wel rete gezellig de donderdag. Dat begint al op de dijk. Dan de rij, en het hangen bij de tent zonder druk. Zalig. Sterker nog, als ik moet kiezen tussen donderdag of zondag, dan heeft zondag pech.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stoer zijn omdat je op donderdag komt, net als 75% van de andere bezoekers
Ook meerdere jaren zo gedaan ideaal. de massa komt donderdag e nvrijdags lekker rustig. (dat was vroeger wel anders)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:28 schreef Da hopman het volgende:
Vrijdag aankomen... geen file op de dijk, geen file op de parkeerplaats, geen file bij de ingang. Tentje is al voor me opgezet. Spullen neerflikkeren, koele bierblikken uitdelen en opentrekken en gaan met die banaan.
Tja, geen keuze ivm werk, maar toch prima hoor.
Behalve dan voor degene die je tent opzetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:28 schreef Da hopman het volgende:
Vrijdag aankomen... geen file op de dijk, geen file op de parkeerplaats, geen file bij de ingang. Tentje is al voor me opgezet. Spullen neerflikkeren, koele bierblikken uitdelen en opentrekken en gaan met die banaan.
Tja, geen keuze ivm werk, maar toch prima hoor.
je bedoeld flevo totaal?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:09 schreef Partingglass het volgende:
[..]
je bedoeld flevo totaal?
3 dagen, geen drank op terrein maar geen maximale hoeveelheid mee de camping op. Ooit eens vrijkaartjes voor gekregen en in mijn nieuwsgierigheid naar elk festival eens naar toe geweest. Heb het 2 dagen volgehouden maar moest wel lachen. Palletwagens met pallets blikken bier de camping op maar het festivalterrein zelf was alcohol vrij.
Heel vreemd.
Kan die man z'n waffel eens houden. Exponent van de oude garde;quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:09 schreef Luni het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)d-op-festivals.dhtml
Die man is sowieso niet helemaal 100%. En dat denk ik serieus, zonder grappen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:47 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Kan die man z'n waffel eens houden. Exponent van de oude garde;
Alcohol good/ Drugs bad. Z'n argumentatie is zoooo lek. "Als je alcohol gaat verbieden gaat de bezoeker voor de poort zich klemzuipen" Jan, met drugs zal dat idd niet lukken.
omgquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:09 schreef Luni het volgende:
We gaan steeds meer op amerika lijken.... bleh!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:09 schreef Luni het volgende:
Eh, het punt is juist dat hij ervoor gaat lobbyen. En dat kan goed als 'ie dicht op het vuur zitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:18 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, hij zit dichter bij het vuur en de lobbyisten dan wij. Ik denk dat die uitspraken niet echt uit de lucht gegrepen zijn.
Campings 2 en 3 zijn afraders.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga dit jaar voor 't eerst...heb er veel zin in. Maakt het überhaupt wat uit op welke camping je staat? Bij Pinkpop scheelt het nogal waar je je kampement opslaat namelijk.
Om welke reden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Campings 2 en 3 zijn afraders.
Teveel FOKersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |