Stoer zijn omdat je op donderdag komt, net als 75% van de andere bezoekersquote:
Ik denk dat het bier een grotere boosdoener isquote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef PiRANiA het volgende:
Met die snacks op LL kom ik vrijdag ook aan.
voer op de donderdag is wel danig achteruit gegaan. Vroeger had je nog heerlijke burgers van ron koebruggequote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef PiRANiA het volgende:
Met die snacks op LL kom ik vrijdag ook aan.
Ik ken het. Maar toch, een hamburger voor 2,5 munt. Ik moest even slikken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:23 schreef Partingglass het volgende:
daar ging ik wel al vanuit. Die 2,60. Ach ik zal er geen muntje minder om kopen ben ik bang
Tja die 10 euro op 100 muntjes, kan er niet wakker van liggen. Als je nu alles cash moest betalen zou het wel irritant zijn. 2,5 muntje voor een hamburger is wel veel..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:19 schreef friekin_ het volgende:
Slecht nieuws dames en heren.
Pitch had muntprijzen van 2,60. Ik neem aan dat dit op LL ook zo zal zijn. SPAREN
JA.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik betaal graag nóg eens 10 cent extra voor muntjes als ik nooit meer iets van Jan Smeets hoef te horen. Ever.
Laten we wel wezen, hij zit dichter bij het vuur en de lobbyisten dan wij. Ik denk dat die uitspraken niet echt uit de lucht gegrepen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik betaal graag nóg eens 10 cent extra voor muntjes als ik nooit meer iets van Jan Smeets hoef te horen. Ever.
Dat ja. Net als die avondklok en max 3 dagen pleit hij nu ook voor drugsvrij, rook vrij en alcohol flink aan banden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is niet een gevalletje "don't shoot the messenger", hij pleit er ook voor.
En daarmee is het nog een grotere lulhannes dan het al was.
Met goeiemuziekvrij was ie het eerste begonnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:24 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat ja. Net als die avondklok en max 3 dagen pleit hij nu ook voor drugsvrij, rook vrij en alcohol flink aan banden.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met goeiemuziekvrij was ie het eerste begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |