van de regen in de drup dusquote:
sarcasmequote:
Goede vervanger waar ik zeer tevreden mee ben, maar Voorn had toch ook gewoon een dj set kunnen doen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:38 schreef Tourniquet het volgende:
"Joris Voorn moet zijn Lowlands show helaas cancelen. In verband met de geboorte van zijn eerste zoon eerder dit jaar (jeuh: gefeliciteerd!) heeft hij de liveshow die hij op Lowlands zou geven niet genoeg kunnen voorbereiden. Lees hier zijn officiele statement: http://lowlands.nl/nieuws/
Maar niet te lang getreurd: Oscar Mulero vervangt Joris!"
Blijkbaar wil hij op LL scoren met een spektakelstuk, beter hebben ze gelijk afgesproken dat hij dat dan volgend jaar doetquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Goede vervanger waar ik zeer tevreden mee ben, maar Voorn had toch ook gewoon een dj set kunnen doen?
Prima staat genoteerd vast voor volgend jaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
beter hebben ze gelijk afgesproken dat hij dat dan volgend jaar doet
gewoon gaan, laat je verrassen, ik ken ook veel niet, juist tof aan LLquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:49 schreef Murmeli het volgende:
godverdegodver geen joris![]()
aangezien ik de afgelopen jaren nogal onder een steen heb gelegen, was dit ongeveer nog de enige bekende naam die op de lijst staat voor mij.
sjeez... zal ik mijn kaartje maar weer verkopen ofzo
godverdegodver. en ik had al een kuthumeur
Voorn is goed, Detmann en Klock vele malen beter, is wel wat steviger.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:49 schreef Murmeli het volgende:
aangezien ik de afgelopen jaren nogal onder een steen heb gelegen, was dit ongeveer nog de enige bekende naam die op de lijst staat voor mij.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:38 schreef Tourniquet het volgende:
"Joris Voorn moet zijn Lowlands show helaas cancelen. In verband met de geboorte van zijn eerste zoon eerder dit jaar (jeuh: gefeliciteerd!) heeft hij de liveshow die hij op Lowlands zou geven niet genoeg kunnen voorbereiden. Lees hier zijn officiele statement: http://lowlands.nl/nieuws/
Maar niet te lang getreurd: Oscar Mulero vervangt Joris!"
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:49 schreef Murmeli het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |