Ik ook niet. Wat maakt het uitquote:Op zondag 1 juli 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij durft niet met vrouwen te praten
quote:
Serieus? Waar?quote:
Rond de 33 secondenquote:
Gelukkig niet neequote:
ik wilde gaan kijken, maar weet niet hoe je eruit zietquote:
Daarna pas bij die skateparkquote:
huh?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarna pas bij die skatepark
Toen vond ik het nog tof dat ik rappers als vrienden had
Nu zie ik het iets anders, maarja je kiest je vrienden niet altijd uit
Hoezo niet? Ik ben juist heel selectief in met wie ik vrienden ben. Iets met geen rotzooi mensen in m'n leven willen hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vertoond wel mooi de verpaupering van Zaantje.quote:
soms staan ze voor je deur en gaan ze niet meer weg... heel irritantquote:Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh?
je kiest je vrienden toch juist zelf?
Nee. Soms krijg je ze cadeau bij andere vrienden.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh?
Ik zal mijn ouders haten dan voor de wijk waar ik ben opgegroeidquote:Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh?
Hee Rhubarbquote:Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh?
Is al van 5jaar terug hequote:Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vertoond wel mooi de verpaupering van Zaantje.Deze clip had net zo goed in Poelenburcht kunnen worden opgenomen.
Omg je hebt tieten @ 0:46quote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:
je hoeft je vrienden toch niet in de wijk waar je op bent gegroeid te zoeken?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal mijn ouders haten dan voor de wijk waar ik ben opgegroeid
haiquote:
35 graden!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:38 schreef marbasnarf het volgende:
hm... t regent hier nu echt hard... vrees dak mn korte broek zo moet inruilen voor een lange... daar ging de zomer weer
Dat zijn dan ook geen vrienden. Eerder kennissen en die kun je er altijd nog uit kicken voordat het te erg wordt. genoeg mensen die je alleen maar leegzuigen en die mijd ik als de pestquote:Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soms staan ze voor je deur en gaan ze niet meer weg... heel irritant
Ja als je jong bent dan denk je daar echt over na jaquote:Op zondag 1 juli 2012 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hoeft je vrienden toch niet in de wijk waar je op bent gegroeid te zoeken?
I don't get it
Dit dus.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja als je jong bent dan denk je daar echt over na ja
En uiteindelijk blijven het jaren later nog je vrienden
Ik ken die 2 waar het om gaat al sinds ik 5 ben ofzo
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:39 schreef twi het volgende:
Mensen die op Malta wonen mogen hier niet meer over het weer posten. Mag dat erbij in de "Voordat je reageert"-sectie?
ghehehehe idd... helemaal mee eenschquote:Op zondag 1 juli 2012 14:39 schreef twi het volgende:
Mensen die op Malta wonen mogen hier niet meer over het weer posten. Mag dat erbij in de "Voordat je reageert"-sectie?
als je ze niks vind had je best wel daar iets mee kunnen doen hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja als je jong bent dan denk je daar echt over na ja
En uiteindelijk blijven het jaren later nog je vrienden
Ik ken die 2 waar het om gaat al sinds ik 5 ben ofzo
Regen? Hier stralend zonnetjequote:Op zondag 1 juli 2012 14:38 schreef marbasnarf het volgende:
hm... t regent hier nu echt hard... vrees dak mn korte broek zo moet inruilen voor een lange... daar ging de zomer weer
Er zat sarcasme in, is voor heel veel nog steeds moeilijk te herkennenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je ze niks vind had je best wel daar iets mee kunnen doen hoor
niemand onder de 13 gezien in die clip of zo
sorry maar ik vind het echt te lame om zo te doen alsof je er niks over te zeggen heeft
iedereen heeft wel eens iets gehad in zijn jeugd waarvan je nu denkt ow god whymaar own het tenminste
getuigd niet echt van enig reflectief vermogen dit maar goed
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe idd... helemaal mee eensch
en zeker geen fotos posten van ideale duikplaatsen, of zonnige terrasjes
Toen was ik ook nog een Gquote:
Ik zal binnenkort eens zoekenquote:
Wtfquote:Op zondag 1 juli 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens zoeken
Heb ook ooit een gouden tand gehad!!!!!!!!!
ghehehe serieusquote:Op zondag 1 juli 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens zoeken
Heb ook ooit een gouden tand gehad!!!!!!!!!
Straattuig jongen, je weet tochquote:
Jaquote:
Ik was geen diefquote:Op zondag 1 juli 2012 14:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Steven was de moderne Robin Hood. Hij stealt van de rijke tata's en fuckt de popo.
Of zo iets.
welke taal is ditquote:Op zondag 1 juli 2012 14:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Steven was de moderne Robin Hood. Hij stealt van de rijke tata's en fuckt de popo.
Of zo iets.
rijke blanken, en ik neuk de politiequote:
I'm so oldquote:
Ik sprak gewoon ABNquote:Op zondag 1 juli 2012 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veelal gebruikt door wannabe gangsters en nl rappers
Lijkt me serieus lachen om met een figuur als jou in een stadion te zittenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was geen dief
Deed andere foute dingen
Coke pushen dit dat
En voetbalhooligan
Tegenwoordig hou ik mij inquote:Op zondag 1 juli 2012 14:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me serieus lachen om met een figuur als jou in een stadion te zitten
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met ABN verdien je toch geen respect?
daarom was jij ook geen rapperquote:
Kloptquote:
hetquote:Op zondag 1 juli 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Heb ook de rijm vermogen van een kleuter
Hoezo dat laatste?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tegenwoordig hou ik mij in
3jaar terug was ik waarschijnlijk een drama om naast te zitten
Maarja aankomend jaar neem ik even pauze van het voetbal
Ik ben wel allochtoon nog steedsquote:
Omdat dat beter voor mij isquote:
Veel plezier!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:56 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga nog ff boven dweilen... zit al veel te lang niets te doentjuuuuus
Op zondag mag je niet werkenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:56 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga nog ff boven dweilen... zit al veel te lang niets te doentjuuuuus
quote:
jaquote:Op zondag 1 juli 2012 14:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga jij nu de taalnazi uithangen?
En het is 'rijmvermogen'.
Hoe heb je die fout kunnen missen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Flips en ik als we leeuwen waren geweest
Doe dan ook punten achter je zinnen en gebruik hoofdletters.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
een paar dingen kan ik namelijk echt niet hebben
zoals me/mijn fouten en eens/is
waarom ben je dan op fok?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:59 schreef Evie het volgende:
Op zondag hoor je te genieten van mooie mannen
Inderdaad. Beter starten de voetbalcompetities weer gauwquote:Op zondag 1 juli 2012 14:59 schreef Evie het volgende:
Op zondag hoor je te genieten van mooie mannen
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter starten de voetbalcompetities weer gauw
Dan kan je bier halen en frituur maken?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter starten de voetbalcompetities weer gauw
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan kan je bier halen en frituur maken?
Sowieso een strak planquote:Op zondag 1 juli 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Aankomend seizoen gaan we zeker weer wat wedstrijden in de kroeg kijken flipsels
Die zijn dat dan allang al vergeten hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat kan ja.
Mannen kijken.
[..]
Sowieso een strak planJammer van die pub wel eigenlijk.
Dank u!quote:
Haha is toch aan mij of ik het lezen wil he?!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks loopt je hele DM box vol
Dat denk je, ja?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die zijn dat dan allang al vergeten hoor
Anders gaan we wel old Sailors mopquote:
Ja, das waar, tis maar net wat je leuk vindtquote:Op zondag 1 juli 2012 15:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha is toch aan mij of ik het lezen wil he?!
Precies!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das waar, tis maar net wat je leuk vindt
Nee, help me niet herinnerenquote:Op zondag 1 juli 2012 15:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies!Heb toch vrij weinig te doen op deze zondag behalve scriptie van een vriend screenen en opruimen/schoonmaken ontwijken
Old Sailors, zelfs ik ken die kroegquote:Op zondag 1 juli 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders gaan we wel old Sailors mop
Hoeren en voetbal kijken, win win situatie
Als man ben ik zo snel afgeleid he, net zoals gister in Utrecht. Man, wat lopen daar een vrouwen rond!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Sssst .. Ik bedoel: Borsten borsten borsten
Waar was jij dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als man ben ik zo snel afgeleid he, net zoals gister in Utrecht. Man, wat lopen daar een vrouwen rond!
Van die ronde dingen met een tepel eropquote:
Ik was bij die meetquote:Op zondag 1 juli 2012 15:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar was jij dan?![]()
(Zeker veel mooie vrouwen, maar ik wil mannen grmbl)
Ik was daar nog nooit. Snap niet wat er zo bijzonder aan die tent is (behalve de gunstige ligging dan).quote:
Is dat zo? Ik was er laatst ook hoor.. Dus weet niet of het dan nog kloptquote:Op zondag 1 juli 2012 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
In de havana zijn veel mooie meisjes geloof ik...
130 studentes vs 100 studenten in utrecht btw.
Arme jij!quote:
Ik ook niet...quote:Op zondag 1 juli 2012 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was daar nog nooit. Snap niet wat er zo bijzonder aan die tent is (behalve de gunstige ligging dan).
Het terrasje buiten vind ik dan wel weer sfeervol. De binnenkant is wel heel ruim, maar idd weinig sfeervolquote:Op zondag 1 juli 2012 15:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook niet...Behalve dan dat die gitaren en meuk best leuk zijn, maar het kan wel wat meer sfeer en leuke mensen gebruiken zo nu en dan!
zolang je niet weet wat je mistquote:Op zondag 1 juli 2012 15:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dankje dankje. Schrale troost wel maargoed
Mja dat is dus niet helemaal waar...quote:
Daar heb je gelijk in..quote:Op zondag 1 juli 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja dat is dus niet helemaal waar...
Je kunt ook iets missen wat slechts een gedachte / gevoel is.
een beetje tussenin zou wel fijn zijn!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het hier juist fijn als het dood is... Anders is het altijd veel te druk
Neequote:Op zondag 1 juli 2012 15:43 schreef kingtoppie het volgende:
Mja je hebt gelijk, een user of 2 erbij zou prettig zijn ja
Je studeert in utrecht Evie?
Pervers mannetje!quote:
Met mur aan mn zijdequote:
Wat is een aquirium?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met mur aan mn zijde
Klaar om te strijden
Neukend in mortuarium
Steken we hem dieper dan het aquirium
De zomer komt wel weer!!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:58 schreef marbasnarf het volgende:
schoon
ging met de honden naar buiten, loop nog geen minuut in het park (en woon er naast, dus was pas echt super kort buiten) gaat t WEER keihard regenen en ook onweer erbij... en dacht dat t zomer was
FYLquote:Op zondag 1 juli 2012 15:58 schreef marbasnarf het volgende:
schoon
ging met de honden naar buiten, loop nog geen minuut in het park (en woon er naast, dus was pas echt super kort buiten) gaat t WEER keihard regenen en ook onweer erbij... en dacht dat t zomer was
?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:01 schreef Barbusse het volgende:
.........................................
hij mag niet meer opscheppen over 35 graden en terrasjes in de zonquote:
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij mag niet meer opscheppen over 35 graden en terrasjes in de zon
Ga je gang ouwequote:
Allemaal 16jarige in korte rokjesquote:Op zondag 1 juli 2012 16:21 schreef kree het volgende:
tis hier best aardig weer, niet dat ik erveel van merk vanaf mn donkere zolderkamertje
Dan moet je een ijsje gaan eten op de boulevard.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:21 schreef kree het volgende:
tis hier best aardig weer, niet dat ik erveel van merk vanaf mn donkere zolderkamertje
Moet zo weg naar de bios.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je een ijsje gaan eten op de boulevard.
Ja, over een uurtje eten in de jachthavenquote:
Ik ben serieus jaloersquote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, over een uurtje eten in de jachthaven
Van mij mag het de hele week gaan regenen van 7 tot 4.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben serieus jaloers
Ik word niet goed van deze zomer
Nog een week of 6 en ik zit eindelijk in Spanje
Waar ga jij normaal gesproken naar de bios?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
Moet zo weg naar de bios.
Ook lekker donker weer
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
Van mij mag het de hele week gaan regenen van 7 tot 4.![]()
Als het in het weekend maar weer droog is.
scheveningenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Waar ga jij normaal gesproken naar de bios?
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik er toch geen reet aan heb als het warm en heet is tussen die tijden.quote:
Lekker egoïstisch wel jijquote:Op zondag 1 juli 2012 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik er toch geen reet aan heb als het warm en heet is tussen die tijden.
Liever regen en koel.
Ja sorry ik weet hetquote:
Whud?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ja pathe is wel beter.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfde hier, pas naar Trianon in Leiden geweest, maar dat is toch een heel stuk minder.
Ik heb al zo'n 10 jaar geen opa's of oma's meerquote:Op zondag 1 juli 2012 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Drommel, is dit jouw oma?
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zondag 1 juli 2012 16:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n 10 jaar geen opa's of oma's meer
Trianon dusquote:Op zondag 1 juli 2012 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja pathe is wel beter.
Wat wel leuk is is dat hele kleine bioscoopje op de breestraat in leiden.
Lekker knus en nostalgisch voor een nederlandse film
owhquote:
Ik dacht dat je kijkhuis bedoelde.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:40 schreef kree het volgende:
[..]
owh
Nouja vindt het wel wat hebben daar, maar je moet er niet echt naar toe gaan voor de populaire actiefilms enzo
Kan ook zit ff te twijfelen maar bedoel die op de breestraat en dat is inderdaad trianonquote:Op zondag 1 juli 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kijkhuis bedoelde.
Ik ook niet sowieso heb ik nog al m'n twijfels over die film van straks.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nooit zin om ver te reizen voor een film eigenlijk. Dus helemaal naar Pathé om een film te zien, is niet aan mij besteed.
je werkt toch ook in Amsterdamquote:Op zondag 1 juli 2012 16:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga de laatste tijd alleen maar naar de pathe voor een film. De tijden en filmkeuze zijn wat groter dan de bioscoop in mijn eigen stad, dat vind ik toch wel een voordeel.
Edit: Voor Pathe moet ik dus naar Amsterdam reizen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
het hagelt...!!moet niet gekker worden!!
Woon jij nog wel in Nederland?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
het hagelt...!!moet niet gekker worden!!
Heb een gruwelijke tegenwind gehad tijdens het fietsen en het werd steeds donkerder dus heb maar een verkorte route genomen voor het geval datquote:
Mensen die geen thuisbioscoop hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet met een kwartier lopen bij de film zijn
Begint hier wel verdacht te waaienquote:Op zondag 1 juli 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier is het best lekker weer, merk niks van buien
Met een kwartier lopen ben ik, waar ik nu woon, hooguit bij de lokale supermarktquote:Op zondag 1 juli 2012 16:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet met een kwartier lopen bij de film zijn
Whutquote:Op zondag 1 juli 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier is het best lekker weer, merk niks van buien
t heeft zelfs al ge-onweertquote:
Hier dus nietquote:
hier dus ook nietquote:
Zoveel verschil binnen paar kmquote:
IK MAAK WEL EEN PICwachtquote:Op zondag 1 juli 2012 16:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier dus ook niet
AAAHW KOM OP... wie gaat er vertellen dat bij hun de zon wel stralend aan de hemel staat
Hij is al in de havenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier dus ook niet
AAAHW KOM OP... wie gaat er vertellen dat bij hun de zon wel stralend aan de hemel staat
Nicequote:Op zondag 1 juli 2012 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier ook dikke zon.gelukkig heb ik de gordijnen dicht.
Ik denkquote:
De coop is 5 minuten lopen, Jumbo, aldi en AH ook <15 minutenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met een kwartier lopen ben ik, waar ik nu woon, hooguit bij de lokale supermarkt
Hoe is het met je squatfilm?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die films nodig hebben, gewoon Making Movies irl toch.
Niet iedereen heeft 70 maagden zoals jijquote:Op zondag 1 juli 2012 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die films nodig hebben, gewoon Making Movies irl toch.
Is dat juist vervelend of prettig?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen zonlicht. Ik ben een nachtwezen.
nee ik noem jou hetquote:
uurtje of 21 ?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef kree het volgende:
hier ook vol zon.
Maar zal me raam maar dicht doen straks heb ik een nat bed als ik terug kom.
Moet me nu nog een soort van gaan haasten.
Tot vanavond
Oh ik ga wel even huilen in een hoekje van mijn zolderkamertjequote:
Waarom noodzakelijk?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een noodzakelijk kwaad voor mur
Nee deze zijn allemaal boven de 20 en die film begint 10 over 6quote:Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uurtje of 21 ?
dan moeten de 16jarige toch weer thuis zijn
wel de kindervoorstelling dusquote:Op zondag 1 juli 2012 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nee deze zijn allemaal boven de 20 en die film begint 10 over 6
En moet nog naar scheveningen rijden
quote:
Ligt er aan, als je met me buiten wil spelen is het naar, maar als je wil uitgaan en de hele nacht wil neuken is het super.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij kan volgens mij niet zo goed tegen daglicht, volgens mij smelt hij dan of zo
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij kan volgens mij niet zo goed tegen daglicht, volgens mij smelt hij dan of zo
Hehehequote:Op zondag 1 juli 2012 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt er aan, als je met me buiten wil spelen is het naar, maar als je wil uitgaan en de hele nacht wil neuken is het super.
Mensen.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
Maar nee, ik hou niet zo van buiten. en mensen enzo.
Ik niet, hij lijkt me kut.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:08 schreef Royco1 het volgende:
Wie wil er met mij mee naar de nieuwe spiderman film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeeeeequote:Op zondag 1 juli 2012 17:27 schreef Flippiee het volgende:
Mensen. Nieuwe mensen leren kennen en de mensen die je al kent lekker laten vallen.
Nou nou nouquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zal jou eens laten vallenWie zegt dat ik al niet gevallen ben voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij zit nog in "nieuw" categoriequote:
Oh okequote:Op zondag 1 juli 2012 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou nou nou
[..]
Wie zegt dat ik al niet gevallen ben voor je.
[..]
Jij zit nog in "nieuw" categorie
Jij en ik niet te breken jwtquote:Op zondag 1 juli 2012 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grapje toch man, je bent mijn aids dit dat.
Nee man, ik moet nog verhalen horen enzoquote:Op zondag 1 juli 2012 17:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij en ik niet te breken jwt
Moet alleen even die andere aan de kant zetten dan maar komt goed
Ohjaquote:Op zondag 1 juli 2012 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man, ik moet nog verhalen horen enzo
Dan nog lijkt hij me kut. Batman wil ik wel zienquote:
Kut man ik wil het weten.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohja
Die krijg je vrijdag gewoon te horen van mij toch
Misschien dat ze meegaat zelfs
Ik ookquote:Op zondag 1 juli 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog lijkt hij me kut. Batman wil ik wel zien.
Paar dagen nogquote:
Ik boycot deze film.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:08 schreef Royco1 het volgende:
Wie wil er met mij mee naar de nieuwe spiderman film?
Beetje lastig als je in stukken ligt hequote:
Dat zal de boze mensen uit Hollywood leren jaquote:
Die wil ik ook zeker zienquote:Op zondag 1 juli 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog lijkt hij me kut. Batman wil ik wel zien.
hoeveel stukken?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje lastig als je in stukken ligt he.
Die heb ik gisteren al gepost.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
Komt er trouwens nog een F&F update vandaag Samzz?
Batman.quote:
Een reboot was niet nodig. Het is pas 10 jaar geleden dat de eerste uit kwam.quote:
Die lizard lijkt op Killer Croc, uit Batman.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Lelijk gaar ding. Ik kan dat al beter.
Ah ja, dat is ook zo'n beetje waarom ik hem niet wil zien.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Batman.![]()
Gisteren Lego Batman gespeeld.
[..]
Een reboot was niet nodig. Het is pas 10 jaar geleden dat de eerste uit kwam.
Daarnaast ziet de Lizard er niet uit, ziet Spider-Man er niet uit en ziet Peter Parker er niet uit.
Het verhaal is bagger, heb ik al gehoord.
Ik wacht lekker op Venom.
Het hoort geen lachfilm te zijn toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die lizard lijkt op Killer Croc, uit Batman.
Paint er een oranje masker over en je hebt Michelangelo.quote:
dat moet ik je zien eten.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:51 schreef Drommeldaris het volgende:
800 gram gehakt voor de pasta gebruiken maar alsnog de bolognesesaus kopen omdat er gehakt in zit
ga naar groningenquote:
Ik ga tortillas makenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:57 schreef Evie het volgende:
Wat te eten zo dadelijk?? Iemand een leuk idee?
Kibbelingquote:Op zondag 1 juli 2012 17:57 schreef Evie het volgende:
Wat te eten zo dadelijk?? Iemand een leuk idee?
Klinkt goed!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga tortillas maken
Nog nooit gedaan dus ik ben benieuwd
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga tortillas maken
Nog nooit gedaan dus ik ben benieuwd
Waar train je eigenlijk?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Moet alleen weleens beginnen met stoppen met drinken
Moet morgen ook allejezus vroeg op om te trainen
doe maar ruig, een aardappelquote:Op zondag 1 juli 2012 18:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik eet zo aardappel met geroerbakte witlof met ham en kaas en een zigeuner schnitzel.
witlof hamkaasquote:Op zondag 1 juli 2012 18:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik eet zo aardappel met geroerbakte witlof met ham en kaas en een zigeuner schnitzel.
In Wormer bij Bob Schreiber tochquote:
Nicequote:Op zondag 1 juli 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Wormer bij Bob Schreiber toch
2x op een dag en dat 2 a 3x per week
Wil weer op oude niveau met kickboksen komen
Ja ik heb aids, dus ik denk dat ik je wat moet vertellenquote:
Wil eigenlijk nog een keer in de ring gaan staan maar weet niet of dat nog haalbaar isquote:
Ik moet jou ook dus nog wat vertellenquote:
Ik had het al van Murderaquote:Op zondag 1 juli 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet jou ook dus nog wat vertellen
Ah dus dan heb ik het van jou, en bedanktquote:
Want?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk nog een keer in de ring gaan staan maar weet niet of dat nog haalbaar is
Ja weet nietquote:
Jij had toch al van Mono?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah dus dan heb ik het van jou, en bedankt
Mono en ik hebben alleen orale seks gehadquote:
heb je eerder wedstrijden gevochten?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk nog een keer in de ring gaan staan maar weet niet of dat nog haalbaar is
Jaquote:
Zou het ook weleens willen proberen, gewoon om te kijken of ik een beetje partij kan bieden.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
3x
1 verloren door knock out na geeneens 1 minuut
1x gewonnen op punten
1x gewonnen op knock out in 2e ronde
Ik dacht dat ik het wel even ging doen, verkeerd gedacht manquote:Op zondag 1 juli 2012 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou het ook weleens willen proberen, gewoon om te kijken of ik een beetje partij kan bieden.
Dominant typequote:Op zondag 1 juli 2012 18:32 schreef Barbusse het volgende:
Evie, stop met posten in dat randdebielentopic.
Ik mag dat.quote:
Je moet toch wat he?!quote:Op zondag 1 juli 2012 18:32 schreef Barbusse het volgende:
Evie, stop met posten in dat randdebielentopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |