Mensen die geen thuisbioscoop hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet met een kwartier lopen bij de film zijn
Begint hier wel verdacht te waaienquote:Op zondag 1 juli 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier is het best lekker weer, merk niks van buien
Met een kwartier lopen ben ik, waar ik nu woon, hooguit bij de lokale supermarktquote:Op zondag 1 juli 2012 16:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet met een kwartier lopen bij de film zijn
Whutquote:Op zondag 1 juli 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier is het best lekker weer, merk niks van buien
t heeft zelfs al ge-onweertquote:
Hier dus nietquote:
hier dus ook nietquote:
Zoveel verschil binnen paar kmquote:
IK MAAK WEL EEN PICwachtquote:Op zondag 1 juli 2012 16:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier dus ook niet
AAAHW KOM OP... wie gaat er vertellen dat bij hun de zon wel stralend aan de hemel staat
Hij is al in de havenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier dus ook niet
AAAHW KOM OP... wie gaat er vertellen dat bij hun de zon wel stralend aan de hemel staat
Nicequote:Op zondag 1 juli 2012 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier ook dikke zon.gelukkig heb ik de gordijnen dicht.
Ik denkquote:
De coop is 5 minuten lopen, Jumbo, aldi en AH ook <15 minutenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met een kwartier lopen ben ik, waar ik nu woon, hooguit bij de lokale supermarkt
Hoe is het met je squatfilm?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die films nodig hebben, gewoon Making Movies irl toch.
Niet iedereen heeft 70 maagden zoals jijquote:Op zondag 1 juli 2012 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die films nodig hebben, gewoon Making Movies irl toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |