Zie je, geen gehuil voor nodig.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb ik ergens toch al![]()
Vbl-sc
En ik heb jou
Watquote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven, je komt ook naar Groningen als Flips met haar studie klaar is?
Whut.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als Flippieee die 28jarige batst heeft die gast ook een stukje stevenmac
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben flippiee haar aids, die komt nooit meer van mij af
Niemand wil stevenmacquote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaar dat het altijd misgaat bij mannen.
Snarf, anders mel je dit even bij de mods. Ze kunnen hem dan een IP-ban geven zodat je geen last meer van hem hebtquote:Op zondag 1 juli 2012 14:19 schreef marbasnarf het volgende:
DG ALS JE MEELEEST..... KAP MET DM's.....
De mannen niet nee, de vrouwen heb ik verder geen last vanquote:
Het is een teken, het is zo voorbestemdquote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaar dat het altijd misgaat bij mannen.
Je kan ook gewoon dm/pm-blockenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Snarf, anders mel je dit even bij de mods. Ze kunnen hem dan een IP-ban geven zodat je geen last meer van hem hebt
mannen vinden het ook niet fijn als steven naast t bed zit, terwijl flips los gaat en steven iets over aids mompeldquote:
Ook al zegt hij niks lijkt het me nog niet prettig als hij er naast zitquote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mannen vinden het ook niet fijn als steven naast t bed zit, terwijl flips los gaat en steven iets over aids mompeld
Of aan Ayumuquote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Zelfs mannen willen mij
Vraag maar aan Yvonne en BrandX
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh echt... hoe, want wordt echt doodziek van de dm's waarin hij alle crap die ooit over/door mij gepost is, boven haaltquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Of aan AyumuTja ik kan er niks aan doen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Mij ook niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook al zegt hij niks lijkt het me nog niet prettig als hij er naast zit
Het is alweer voorbijquote:
quote:
Ahhh je mag ook gewoon met mij praten hoor!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
Ik volg dit gedoe niet echt. Zelfs zonder leven heb ik wel wat beters te doen
Hij durft niet met vrouwen te pratenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh je mag ook gewoon met mij praten hoor!
Wat ben je liev!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh je mag ook gewoon met mij praten hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |