Hij heeft een relatie, we moeten 5 dagen per week naar school, het kost 35 euro voor een retourtje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is echt opvallend. Afstanden zijn zo enorm klein en snel in Nederland en mensen zo extreem huiselijk...
Als je wil, kan bijna alles
Zoals ieder gezond persoon zou doen. De mijne moet voor 31 juli gekeurd zijn, en dat gaat ie ook gewoon worden..quote:
En hierdoor ben je ongewild single.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft een relatie, we moeten 5 dagen per week naar school, het kost 35 euro voor een retourtje.
Ja dan houdt het al snel op.
Zoals de meest bazige collega van mij zei:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En hierdoor ben je ongewild single.
Denk in mogelijkheden, niet in problemen.
Je hebt het niet over Naatje, toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft een relatie, we moeten 5 dagen per week naar school, het kost 35 euro voor een retourtje.
Ja dan houdt het al snel op.
Ik denk niet in problemen, wij hebben een prima oplossing gevonden om die vriendschap te onderhouden zonder elkaar elke week te zien. Als ik echt zou denken in problemen was die vriendschap er helemaal niet meer geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En hierdoor ben je ongewild single.
Denk in mogelijkheden, niet in problemen.
Nee.quote:
Steve Jobs, Mark Zuckerberg, Lionel Messi en Napoleon dachten daar iets anders over..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoals de meest bazige collega van mij zei:Nee, mijn leven kent alleen maar problemen, geen uitdagingen.
Die zijn dan ook lang niet zo bazig als mijn collega.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Steve Jobs, Mark Zuckerberg, Lionel Messi en Napoleon dachten daar iets anders over..
Naatje en ik zijn ook niet echt vrienden verder, daarvoor spreek ik hem veel te weinig.quote:
Slaap lekker drummeltje van mequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga slapen mensen...! ben moe en morgen ook nog hoop op de planning staan
truste!!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga slapen mensen...! ben moe en morgen ook nog hoop op de planning staan
truste!!
Ik weet ook niet hoe ik zo bij zijn naam kwam.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Naatje en ik zijn ook niet echt vrienden verder, daarvoor spreek ik hem veel te weinig.
Ik snap mensen nooit die aangeven ik heb heel veel vrienden vaak kun je maar echt terugvallen op 1 of misschien 2 mensen in je leven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
Ik heb een echte vriend, voor de rest alleen kennissen.
Kennissen in mijn ogen als je het zo benoemt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb twee echte vrienden. De rest zijn... Vrienden maar geen echte vrienden, zeg maar.
Lijkt me een semantische kwestie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kennissen in mijn ogen als je het zo benoemt.
Nee, dat vind ik te oppervlakkig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kennissen in mijn ogen als je het zo benoemt.
Ik drink met mensen een biertje ga op de koffie sta ze bij als ze zich slecht voelen toch ik kan ze geen vrienden noemen. Zou ik mijn leven voor hen geven nee dat stukje mis ik.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
Er zijn mensen die ik elke dag spreek door school, maar die zie ik dan alleen puur als kennissen. Spreek verder ook nooit met ze af.
Letterlijk gezien zou ik dat voor veel mensen doen, al is het alleen al omdat ik niet met het schuldgevoel zou kunnen leven dat iemand dood is en ik doorleef.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
Er zijn ook maar weinig mensen waar ik mijn leven voor zou willen geven, mijn moeder. Voor de rest zou ik dat niemand op deze aardbodem doen.
Ik heb dat echt totaal niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Letterlijk gezien zou ik dat voor veel mensen doen, al is het alleen al omdat ik niet met het schuldgevoel zou kunnen leven dat iemand dood is en ik doorleef.
Keihard gezegd dat dus niet meer heb een keer een mes mogen opvangen en juist met die gozer heb ik de groots mogelijke ruzie gehadquote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Letterlijk gezien zou ik dat voor veel mensen doen, al is het alleen al omdat ik niet met het schuldgevoel zou kunnen leven dat iemand dood is en ik doorleef.
Is vooral ook dom, omdat het meestal geen zin heeft.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Letterlijk je leven geven of je leven zwaar riskeren?
Mijn leven geven...quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Letterlijk je leven geven of je leven zwaar riskeren?
Als het aan de leeftijd ligt, dan worden we wel heel snel oudquote:Op zondag 1 juli 2012 01:23 schreef kree het volgende:
yep
Iedereen slapen alweer?
Haha kan me toch nog tijden herinneren dat het hier de hele nacht door ging.
Ach we worden snel oud he
Precies ik laat mij in mijn bed leggen! Goede avond mensen!quote:Op zondag 1 juli 2012 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het aan de leeftijd ligt, dan worden we wel heel snel oud
ik heb gemsnt met anja vanavondquote:Op zondag 1 juli 2012 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het aan de leeftijd ligt, dan worden we wel heel snel oud
Pas op dat je niks breekt Evie...die leeftijd ookquote:Op zondag 1 juli 2012 01:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies ik laat mij in mijn bed leggen! Goede avond mensen!
quote:
kweet ging ook niet omdat ik weer wat wilde met haar.quote:
Je moet het eens keer gewoon afsluiten. Gewoon een streep er onder.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
kweet ging ook niet omdat ik weer wat wilde met haar.
Zucht nou jullie kennen de verhalen toch? ik ging twijfelen of het wel klopte wat ze allemaal verteld had.
Vooral omdat ik zelfde verhalen over andere hoorde als ik het erover had en bleek gelogen.
Nou goed ze is gelovig ook net als ik en ze gaf me 100% haar woord dat het waar was allemaal.
Zelfs terwijl er iemand van boven meekijkt.
Ik geloof haar maar nu, denk niet dat ze liegt.
Maar ok meer waar jullie op wachten ze is toe aan vriendje #2 sinds mij en daar is het nog mee aan.
mis haar nog steeds het is best kut wat verliefdheid met je kan doen.
misschien dat je ooit over haar heen kan komen, dat is je hoop.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
kweet ging ook niet omdat ik weer wat wilde met haar.
Zucht nou jullie kennen de verhalen toch? ik ging twijfelen of het wel klopte wat ze allemaal verteld had.
Vooral omdat ik zelfde verhalen over andere hoorde als ik het erover had en bleek gelogen.
Nou goed ze is gelovig ook net als ik en ze gaf me 100% haar woord dat het waar was allemaal.
Zelfs terwijl er iemand van boven meekijkt.
Ik geloof haar maar nu, denk niet dat ze liegt.
Maar ok meer waar jullie op wachten ze is toe aan vriendje #2 sinds mij en daar is het nog mee aan.
mis haar nog steeds het is best kut wat verliefdheid met je kan doen.
is moeilijk hoor als je echt gevoelens had voor iemand en het uitgaat zonder ruzie ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet het eens keer gewoon afsluiten. Gewoon een streep er onder.
Vergeten doe je het niet, verder gaan kan wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
is moeilijk hoor als je echt gevoelens had voor iemand en het uitgaat zonder ruzie ook.
Maar je hebt wel gelijk. Denk dat ik dit pas vergeten ga als ik een nieuw vriendinnetje heb.
het gaat steeds beter dat ik dit nu vroeg is omdat ik gewoon niet voorgelogen wil worden door zo'n meid.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
misschien dat je ooit over haar heen kan komen, dat is je hoop.
en je gaat vast nog wel over haar heen komen.
ben nu wel beetje high.
Pas 18 en zoveel wijze raad.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Vergeten doe je het niet, verder gaan kan wel.
yep doe ik ook vanavond bios met musicalmeisjesquote:Op zondag 1 juli 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Vergeten doe je het niet, verder gaan kan wel.
ik wil het heel graag weten, maar ik kom er niet uitquote:Op zondag 1 juli 2012 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
yep doe ik ook vanavond bios met musicalmeisjes
Volgens mij was die laaste nog vrijgezel aan haar facebook te zien.
Nu nog ff naast haar zitten:P
nou heb 3 musical meisjes nuquote:Op zondag 1 juli 2012 01:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik wil het heel graag weten, maar ik kom er niet uit
dus een vraag:
wie is (de?) laaste?
ah oke.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou heb 3 musical meisjes nu
#1 aardig en gezellig maar niet mijn type
#2 superleuk en helemaal mijn type maar heeft al een vriendje kuuuuuttttt
#3 ken ik volgens mij niet zal wel andere groep geweest zijn maar heb facebook gekregen en ze lijkt geen vriendje te hebben. Zien we dus wel bij de bios vanavond, wie weet.
Wel een grote poel, die musical meisjesquote:Op zondag 1 juli 2012 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
#3 ken ik volgens mij niet zal wel andere groep geweest zijn maar heb facebook gekregen en ze lijkt geen vriendje te hebben. Zien we dus wel bij de bios vanavond, wie weet.
meisjes die musical doen zijn meestal wel leuk.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ah oke.
oh wat leuk!
...wacht musicalmeisjes:D , gaan meer van de leuke meisjes naar musicals toe, of de stomme meisjes?
ohja wacht dat ook nog ... musicals, misshien is daar je redding kree. maar dan mag je niet verward worden met een homoseksuele gay musicalfan.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel een grote poel, die musical meisjes
haha er zijn er nog meer.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel een grote poel, die musical meisjes
haha weet ik want ken spelers en die is 100% gay nouja maakt mij niks uit maargoed ik ben band(leider) dat maakt het verhaal wel anders toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ohja wacht dat ook nog ... musicals, misshien is daar je redding kree. maar dan mag je niet verward worden met een homoseksuele gay musicalfan.
ja bandleider klinkt wel goed denk ik voor ze, echt zo van "johny van de band" ofzo achtig. of rock ofzoquote:Op zondag 1 juli 2012 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
haha weet ik want ken spelers en die is 100% gay nouja maakt mij niks uit maargoed ik ben band(leider) dat maakt het verhaal wel anders toch?
Het is ook altijd hetzelfde.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
Vergeten doe je het nooit, accepteren wel.. Been there, done that..quote:Op zondag 1 juli 2012 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
is moeilijk hoor als je echt gevoelens had voor iemand en het uitgaat zonder ruzie ook.
Maar je hebt wel gelijk. Denk dat ik dit pas vergeten ga als ik een nieuw vriendinnetje heb.
tuurlijk, speel ook alleen piano/keyboard.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:03 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja bandleider klinkt wel goed denk ik voor ze, echt zo van "johny van de band" ofzo achtig. of rock ofzo
kan je als je alleen piano speelt, en beperkt keyboard, ook band(leider) worden?
yep is ook niet de eerste keer dat ik situatie #2 meemaak inderdaadquote:
Moet je je vingers ook niet aan branden.quote:Op zondag 1 juli 2012 07:48 schreef kree het volgende:
[..]
yep is ook niet de eerste keer dat ik situatie #2 meemaak inderdaad
Vanavond op tijd op bed.quote:Op zondag 1 juli 2012 09:04 schreef Casie het volgende:
Goedemorgen
Ik zit te twijfelen om toch nog een paar uur te gaan slapen of door te halen en vanavond op tijd in bed te liggen. Moeilijk, moeilijk
Denk alleen dat ik vanmiddag alsnog in slaap val, maar ik ga proberen gewoon wakker te blijven en vanavond op tijd in bed te liggen. Is het beste inderdaad.quote:
Nee. Het eerste kan. Het tweede niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 09:54 schreef Kreator het volgende:
Teveel koffie. Net zoiets als teveel lekkere wijven.
U heeft een voorspellende gave mijnheer, u bent gezegend.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Straks ga je me ook nog vertellen dat wanneer mensen 1 goedemorgen zeggen dat je dan vraagt of het er niet 2 zijn
Hoi Snarf, jij bezig bijtjequote:Op zondag 1 juli 2012 12:00 schreef marbasnarf het volgende:
gister kledingkasten gehaald en net inelkaar gezet... heb helemaal last van opruimwoede... zo nog lekker alles dweilen en de laatste was erin..
en hellow trouwens
Jij ook goeiemiddag KTquote:Op zondag 1 juli 2012 12:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Godver, tis dat ik een man ben anders werd ik spontaan nat van deze tekst
ja t gaat helemaal goed met mequote:
Je mag langskomen hierquote:Op zondag 1 juli 2012 12:00 schreef marbasnarf het volgende:
gister kledingkasten gehaald en net inelkaar gezet... heb helemaal last van opruimwoede... zo nog lekker alles dweilen en de laatste was erin..
en hellow trouwens
Krijg je een a4 tekst terug!quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja t gaat helemaal goed met mehad nog zoveel projecten liggen en heb er dit weekend echt een hoop afgerond!
heb ook een nieuwe kast in de gang nu dus al die zooi van de honden (buitenspeelgoed, trainings"gear", riemen, tuigen, halsbanden... alles kan nu netjes in de kast!
al mn kleding opnieuw gevouwen en in mn nieuwe kasten gelegd en gister begin gemaakt met tuin tegelen.. en ohja, vrijdag ook nog 2 paar nieuwe schoenen gekocht 9(was ook drastisch nodig)
ja ik dacht dat jullie vast alle ins en outs wilde weten van mijn activiteiten dit weekend tot nu toe (spannender dan dit kan ik t niet maken)quote:Op zondag 1 juli 2012 12:04 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus, vraag je hoe het met iemand gaat:
[..]
Krijg je een a4 tekst terug!
[..]
waarom zou je je schoenen recht zettenquote:Op zondag 1 juli 2012 12:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die opruimen
Ik zet meestal alleen mn schoenen recht als er bezoek komt
look at me and tell me the truthquote:Op zondag 1 juli 2012 12:12 schreef marbasnarf het volgende:
baby look at me
and tell me what you see
you aint seen the best of me yet...
"word je toch gelukkig van"
edit: mn buren worden vast ook gelukkig van mijn gezang![]()
Werksequote:
Blijkbaarquote:Op zondag 1 juli 2012 13:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey Tijn
Tis wel erg rustig hier man. Iedereen ligt zeker voor pampus
Leven hebben of van pampus liggen?quote:
Weer een nuttige bijdrage van... DG.quote:
Ja, hallo.quote:
Prima hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo Heloef. Hoe is 't leven voor je?
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
look at me and tell me the truth
what do you do
when people don't know what we go through
they see my blonde hair, blue eyes and class
but they don't know i have a really big heart
please, don't get me wrong
i know that i am hot
but textbook perfection really takes a lot
when guys call my phone
and girls call me names
but like miley said
i can't be tamed
hot girls we have problems too
we're just like you
except we're hot
the world needs to open their eyes
and realise
we're not perfect and sometimes we lie!
i got the look
i got the butt
but those things don't make me a slut
boys call me stuck up
girls say i'm conceited
on behalf of all hot girls
those comments aren't needed
just cuz i'm pretty
i have to be dumb
i don't care about wits
i just wanna have fun
people start rumours
and say things about me
funny thing is:
i didn't go to the party
we're just like you
except we're hot
and realise
ha!
why oh why
can't you see
you all are
just like me
we make mistakes and get in trouble
now you know our hot girls' trouble
we're just like you
except we're hot
and realise
we're just like you
except we're hot
and realise
just kidding~
we're perfect
Goed bezig, beter dan mijquote:Op zondag 1 juli 2012 13:37 schreef marbasnarf het volgende:
beneden is schoon(op de afwas en rommel op mn dressoir na)
alleen nog boven dweilen![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die denken dat ik elke avond "an die arbeid" zit
quote:
das precies wat ik nog moet doen.. (afwas verschuif ik naar morgen ) alle dweilen, dan met de hondjes naar buiten (hoop dat t droog blijft) dan opfrissen en daarna bij iemand eten... toch nog beetje ontspanning hahaquote:Op zondag 1 juli 2012 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig, beter dan mijik heb gedweild en de afwas gedaan
Dat is ook belangrijkquote:Op zondag 1 juli 2012 13:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das precies wat ik nog moet doen.. (afwas verschuif ik naar morgen ) alle dweilen, dan met de hondjes naar buiten (hoop dat t droog blijft) dan opfrissen en daarna bij iemand eten... toch nog beetje ontspanning haha
Noesquote:Op zondag 1 juli 2012 13:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das precies wat ik nog moet doen.. (afwas verschuif ik naar morgen ) alle dweilen, dan met de hondjes naar buiten (hoop dat t droog blijft) dan opfrissen en daarna bij iemand eten... toch nog beetje ontspanning haha
Nooit.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ja goedemorgen DG is het nou godverdomme afgelopen met dat getroll
Doe er wat aanquote:Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ben brak heb hoofdpijn en ben toch weer eens geil als de neten
was dr een meet...?? had toch gene tijd gehad.. maar waar vinden jullie dat soort dingen? ben echt een nitwit, kan dit topic vinden en daar houdt t beetje mee opquote:Op zondag 1 juli 2012 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook belangrijk![]()
Gisteren naar een meet geweest. En zo naar een verjaardag.
Ja, de 25-35 jaar meet. Ik was er ook bij. Was ontzettend gezellig! Jammer alleen dat ik niet met iedereen heb kunnen pratenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
was dr een meet...?? had toch gene tijd gehad.. maar waar vinden jullie dat soort dingen? ben echt een nitwit, kan dit topic vinden en daar houdt t beetje mee op
Inderdaad, was gezellig.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, de 25-35 jaar meet. Ik was er ook bij. Was ontzettend gezellig! Jammer alleen dat ik niet met iedereen heb kunnen praten
Reageer eens op je fb bericht die ik je stuurde mutsquote:Op zondag 1 juli 2012 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben vannacht gehosseld door een 28-jarige en ik heb zijn nummer gekregen
hm.. was dan echt de jongste geweest, maar jij spit t hele forum door naar meets? of post je daar standaard?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, de 25-35 jaar meet. Ik was er ook bij. Was ontzettend gezellig! Jammer alleen dat ik niet met iedereen heb kunnen praten
Ja sorry ik kom net uit de sportschoolquote:Op zondag 1 juli 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Reageer eens op je fb bericht die ik je stuurde muts
Sportschool, yeah rightquote:Op zondag 1 juli 2012 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sorry ik kom net uit de sportschool
Ik kan je gewoon niet serieus nemen, Drommel, als je dit zo zegtquote:Op zondag 1 juli 2012 13:25 schreef Drommeldaris het volgende:
En terecht, dit gepest moet tot een halt worden geroepen!
ik moest ook grinnikenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan je gewoon niet serieus nemen, Drommel, als je dit zo zegt![]()
picsquote:Op zondag 1 juli 2012 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oooooh! Goed bezig! Leuke kerel?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben vannacht gehosseld door een 28-jarige en ik heb zijn nummer gekregen
Nog wezen kickboksen gisteren?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:25 schreef Drommeldaris het volgende:
fixed.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben vannacht gehosseld door een 28-jarige en ik heb zijn nummer gekregen ik heb mijn nummer gegeven
Omg heb je gesquat?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooiquote:
Reageer nou maar op mijn prive bericht, ik heb het nodigquote:Op zondag 1 juli 2012 13:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Serieus man.Hunkgehalte is op zondagochtend hoog.
Welk festival?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Was best leuk gister op dat festivalletje!![]()
Plezier gehad?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Was best leuk gister op dat festivalletje!![]()
Gezelligquote:
Ik ga zodrekt 198km fietsen kijken denk ikquote:Op zondag 1 juli 2012 13:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Goed ik ga even 30Km fietsen![]()
Wel een beetje sportief blijven
Ik ga morgen weerquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga zodrekt 198km fietsen kijken denk ik
DOe ik ook sportief
waarheen...? of ben je zon eh.. hoe heet dat.. heel hard fietsen op ene fiets met smalle bandjes?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Goed ik ga even 30Km fietsen![]()
Wel een beetje sportief blijven
wielrennenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waarheen...? of ben je zon eh.. hoe heet dat.. heel hard fietsen op ene fiets met smalle bandjes?
Ik ben daar gaan posten juist omdat zij nog meets organiseren. Hier valt niks meer te meeten, iedereen spreekt af via fb en zo en ik heb niemands fb verder.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. was dan echt de jongste geweest, maar jij spit t hele forum door naar meets? of post je daar standaard?
Collega waar ik zo op verjaardagsvisite ga doet datquote:
Ja hartstikke leuke man.quote:
Mijn rode kop is niet zo heul aantrekkelijk.quote:
Ja dat was het hem iddquote:
Ja. Jongen die daar werkt heeft mij even helpen uitleggen hoe je dat goed doet met zo een barquote:
Ben je gek! Ga me niet in een strak pakje hijsen en dan op een wielrenfietsje crossenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waarheen...? of ben je zon eh.. hoe heet dat.. heel hard fietsen op ene fiets met smalle bandjes?
Ja ik keek al via mijn mobiel op fb maar ik zie geen melding.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Reageer nou maar op mijn prive bericht, ik heb het nodig
Omg, kom naar Groningen en we trouwenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:54 schreef Flippiee het volgende:
Ja. Jongen die daar werkt heeft mij even helpen uitleggen hoe je dat goed doet met zo een bar
Huhquote:Op zondag 1 juli 2012 13:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik keek al via mijn mobiel op fb maar ik zie geen melding.
Daar was ik ook gisteren. Uiteraard in de Fok! stamkroeg stairwayquote:
ghehehehe, verbaas me soms over de bejaarde mannen die in zon strak pakje er heel sportief uit proberen te zien, maar dan nog langzamer fietsen dan ik loopquote:Op zondag 1 juli 2012 13:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ben je gek! Ga me niet in een strak pakje hijsen en dan op een wielrenfietsje crossen
Maar jij loopt ook heel snelquote:Op zondag 1 juli 2012 13:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe, verbaas me soms over de bejaarde mannen die in zon strak pakje er heel sportief uit proberen te zien, maar dan nog langzamer fietsen dan ik loop
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar was ik ook gisteren. Uiteraard in de Fok! stamkroeg stairway
Ik haal vaak veel van dat soort bejaarden in met mijn Gazelle Nexus 7quote:Op zondag 1 juli 2012 13:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe, verbaas me soms over de bejaarde mannen die in zon strak pakje er heel sportief uit proberen te zien, maar dan nog langzamer fietsen dan ik loop
Onbedoeld sarcastisch?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Als mijn studie afgelopen is, dan kom ik in Groningen wonen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omg, kom naar Groningen en we trouwen
Had dat dan gezegdquote:Op zondag 1 juli 2012 13:57 schreef Evie het volgende:
[..]Stairway.. jullie hadden beter naar dat festival kunnen gaan
Ik gooi je uit mijn vriendenkring als je dat doetquote:Op zondag 1 juli 2012 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mijn studie afgelopen is, dan kom ik in Groningen wonen.
O. Maar dan heb ik Drommel dus dat maakt tegen die tijd niet meer uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gooi je uit mijn vriendenkring als je dat doet
Doe maar zoquote:Op zondag 1 juli 2012 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O. Maar dan heb ik Drommel dus dat maakt tegen die tijd niet meer uit.
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Flippiee goffedomme ik hou niet niet meer
Heb echt nodig dat je ff reageert
Ze heeft al gereageerdquote:
Hey Tijnquote:
Pesten mag niet. Dat moet echt gestopt worden. Anders maak ik een TR.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze heeft al gereageerd
Nu kan ik mensen weer belachelijk maken op den foks
Mooi zo!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:55 schreef Evie het volgende:
[..]
De beschaving in utrecht
[..]
Zeker plezier gehad!!![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mijn studie afgelopen is, dan kom ik in Groningen wonen.
Ik zal hem vanavond wel even updaten.:Dquote:Op zondag 1 juli 2012 14:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze heeft al gereageerd
Nu kan ik mensen weer belachelijk maken op den foks
quote:
Omdat het kan. Ga het 2 weken volhoudenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat moet jij met een Turkse vlag als UI?
18uur vrijdag op Zaantje NSquote:Op zondag 1 juli 2012 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal hem vanavond wel even updaten.:D
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:03 schreef Flippiee het volgende:
Maar goed, ik ben douchen. Plakkerig lichaam dit dat..
Plakkerig, opwindend dit hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 14:03 schreef Flippiee het volgende:
Maar goed, ik ben douchen. Plakkerig lichaam dit dat..
Aha. Goeie ondertitel wel. Ik dacht al even dat je Turks wasquote:Op zondag 1 juli 2012 14:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat het kan. Ga het 2 weken volhoudenDaarna ben ik het Turkengebash wel weer zat
Gewoon een grap dus. Ik had deze UI vroeger ook een poosje.
Nou komt zijn kloon weer, quinton_fortunequote:Op zondag 1 juli 2012 14:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Loefje geband![]()
Zal hem leren zo te pesten!
Die moet je even uitleggen die snap ik nietquote:
Je plaatje is kaputt.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mwah weet niet, ik kan er af en toe wel omlachen maar meestal is dit het geval:
[ afbeelding ]
Ja, plaatje doet het bij mij ook nietquote:Op zondag 1 juli 2012 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je plaatje is kaputt.Maar het is een derpface zo te zien.
Krijg je allemaal dm´s van Gulmez en Amenthquote:Op zondag 1 juli 2012 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aha. Goeie ondertitel wel. Ik dacht al even dat je Turks was
Ik wil over flips heen ejaculerenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen die snap ik niet
Dat je het nog serieus uitlegt ookquote:Op zondag 1 juli 2012 14:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil over flips heen ejaculeren[ afbeelding ]
Positieve of negatieve?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Krijg je allemaal dm´s van Gulmez en Amenth
Ik zeg doenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil over flips heen ejaculeren[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg doenwel eerst even netjes vragen of het mag
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gooi je uit mijn vriendenkring als je dat doet
Wel lief van hemquote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
aaaahw ik krijg een afscheids dm van DG vol crap...
Dat soort dingen vragenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg doenwel eerst even netjes vragen of het mag
Aggosjiequote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
Ik zal je ook eens een DM sturen...quote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
Ehh zou ik misschien jou mogen penetreren en daarna ejaculeren over je gezicht?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat soort dingen vragen
Ze geven wel aan wat niet mag ipv dat ik vraag wat wel mag
En dan als nog doen zekerquote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat soort dingen vragen
Ze geven wel aan wat niet mag ipv dat ik vraag wat wel mag
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh zou ik misschien jou mogen penetreren en daarna ejaculeren over je gezicht?
Zoiets
Posten!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
quote:
nee, want hij zegt ook iets over andere user, dus ga dat niet online gooien, ben ik straks schuldig aan de rel die daaruit voortkomtquote:
Jezusquote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
Zal ik het voor de mensen hier invullen?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, want hij zegt ook iets over andere user, dus ga dat niet online gooien, ben ik straks schuldig aan de rel die daaruit voortkomt
Wat een toffe gast is het ookquote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef marbasnarf het volgende:
maar tis ene typisch dg berichtje iighoop strond gevbaseerd op wat geroddel en halve verhalen, waar hij weer mooie eigen conclusies uittrekt en vervolgens een (uiteraard goed!) advies geeft wat ik met mn leven moet gaan doen
Hij wil je trouwen?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef marbasnarf het volgende:
maar tis ene typisch dg berichtje iighoop strond gevbaseerd op wat geroddel en halve verhalen, waar hij weer mooie eigen conclusies uittrekt en vervolgens een (uiteraard goed!) advies geeft wat ik met mn leven moet gaan doen
nee hoor.. weet jij precies wara dg t over heeft (Dat bevestigd verdomd goed mn vermoedens)quote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal ik het voor de mensen hier invullen?
fietse!!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ja godver ik moet nu echt weg.
XXX schatjes
Oooeeeeh. Ga ik dan eindelijk door de mand vallen?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee hoor.. weet jij precies wara dg t over heeft (Dat bevestigd verdomd goed mn vermoedens)
Door de mand vallen? Ik weet niet zo goed waar dit over gaat?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oooeeeeh. Ga ik dan eindelijk door de mand vallen?_!
jij niet... wist alleen t "select" groepje niet precies te benoemenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oooeeeeh. Ga ik dan eindelijk door de mand vallen?_!
hoeft ook niet, hoop gezeur wat allemaal via dm/facebook is gegaanquote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Door de mand vallen? Ik weet niet zo goed waar dit over gaat?
Ik hoor nooit bij een select groepjequote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jij niet... wist alleen t "select" groepje niet precies te benoemen
Ok, vond het al zo vaagquote:Op zondag 1 juli 2012 14:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoeft ook niet, hoop gezeur wat allemaal via dm/facebook is gegaan
Welke mails en welke gezeikquote:Op zondag 1 juli 2012 14:19 schreef marbasnarf het volgende:
maar voor alle mensen die weten waar t over gaat... dat gezeik heeft me goed gedaan, heb me maanden niet zo lekker in mn vel gevoeld, dus kan me geen donder schelen wat er allemaal in die geheime mails staat, want kan nu lekker mn eigen ding doen ipv steeds mn best doen voor dingen doe t niet waard zijn
?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:19 schreef marbasnarf het volgende:
maar voor alle mensen die weten waar t over gaat... dat gezeik heeft me goed gedaan, heb me maanden niet zo lekker in mn vel gevoeld, dus kan me geen donder schelen wat er allemaal in die geheime mails staat, want kan nu lekker mn eigen ding doen ipv steeds mn best doen voor dingen doe t niet waard zijn
ik ook niet, heb namelijk ook geen mail over mij gehadquote:Op zondag 1 juli 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoor echt niet bij het selecte groepje
Hij is niet goed wijs, en ik begrijp werkelijk niet waarom hij in dit draadje postquote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef marbasnarf het volgende:
Ciaoquote:Op zondag 1 juli 2012 14:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ja godver ik moet nu echt weg.
XXX schatjes
Dan maak je toch je eigen selecte groepjequote:Op zondag 1 juli 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoor echt niet bij het selecte groepje
Heb ik ergens toch alquote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maak je toch je eigen selecte groepje
Hij ging jou toch ontvrienden?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maak je toch je eigen selecte groepje
Ik ben flippiee haar aids, die komt nooit meer van mij afquote:
Als Flippieee die 28jarige batst heeft die gast ook een stukje stevenmacquote:Op zondag 1 juli 2012 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben flippiee haar aids, die komt nooit meer van mij af
Zie je, geen gehuil voor nodig.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb ik ergens toch al![]()
Vbl-sc
En ik heb jou
Watquote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven, je komt ook naar Groningen als Flips met haar studie klaar is?
Whut.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als Flippieee die 28jarige batst heeft die gast ook een stukje stevenmac
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben flippiee haar aids, die komt nooit meer van mij af
Niemand wil stevenmacquote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaar dat het altijd misgaat bij mannen.
Snarf, anders mel je dit even bij de mods. Ze kunnen hem dan een IP-ban geven zodat je geen last meer van hem hebtquote:Op zondag 1 juli 2012 14:19 schreef marbasnarf het volgende:
DG ALS JE MEELEEST..... KAP MET DM's.....
De mannen niet nee, de vrouwen heb ik verder geen last vanquote:
Het is een teken, het is zo voorbestemdquote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaar dat het altijd misgaat bij mannen.
Je kan ook gewoon dm/pm-blockenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Snarf, anders mel je dit even bij de mods. Ze kunnen hem dan een IP-ban geven zodat je geen last meer van hem hebt
mannen vinden het ook niet fijn als steven naast t bed zit, terwijl flips los gaat en steven iets over aids mompeldquote:
Ook al zegt hij niks lijkt het me nog niet prettig als hij er naast zitquote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mannen vinden het ook niet fijn als steven naast t bed zit, terwijl flips los gaat en steven iets over aids mompeld
Of aan Ayumuquote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Zelfs mannen willen mij
Vraag maar aan Yvonne en BrandX
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh echt... hoe, want wordt echt doodziek van de dm's waarin hij alle crap die ooit over/door mij gepost is, boven haaltquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Of aan AyumuTja ik kan er niks aan doen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Mij ook niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook al zegt hij niks lijkt het me nog niet prettig als hij er naast zit
Het is alweer voorbijquote:
quote:
Ahhh je mag ook gewoon met mij praten hoor!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
Ik volg dit gedoe niet echt. Zelfs zonder leven heb ik wel wat beters te doen
Hij durft niet met vrouwen te pratenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh je mag ook gewoon met mij praten hoor!
Wat ben je liev!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh je mag ook gewoon met mij praten hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |