is moeilijk hoor als je echt gevoelens had voor iemand en het uitgaat zonder ruzie ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet het eens keer gewoon afsluiten. Gewoon een streep er onder.
Vergeten doe je het niet, verder gaan kan wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
is moeilijk hoor als je echt gevoelens had voor iemand en het uitgaat zonder ruzie ook.
Maar je hebt wel gelijk. Denk dat ik dit pas vergeten ga als ik een nieuw vriendinnetje heb.
het gaat steeds beter dat ik dit nu vroeg is omdat ik gewoon niet voorgelogen wil worden door zo'n meid.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
misschien dat je ooit over haar heen kan komen, dat is je hoop.
en je gaat vast nog wel over haar heen komen.
ben nu wel beetje high.
Pas 18 en zoveel wijze raad.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Vergeten doe je het niet, verder gaan kan wel.
yep doe ik ook vanavond bios met musicalmeisjesquote:Op zondag 1 juli 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Vergeten doe je het niet, verder gaan kan wel.
ik wil het heel graag weten, maar ik kom er niet uitquote:Op zondag 1 juli 2012 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
yep doe ik ook vanavond bios met musicalmeisjes
Volgens mij was die laaste nog vrijgezel aan haar facebook te zien.
Nu nog ff naast haar zitten:P
nou heb 3 musical meisjes nuquote:Op zondag 1 juli 2012 01:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik wil het heel graag weten, maar ik kom er niet uit
dus een vraag:
wie is (de?) laaste?
ah oke.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou heb 3 musical meisjes nu
#1 aardig en gezellig maar niet mijn type
#2 superleuk en helemaal mijn type maar heeft al een vriendje kuuuuuttttt
#3 ken ik volgens mij niet zal wel andere groep geweest zijn maar heb facebook gekregen en ze lijkt geen vriendje te hebben. Zien we dus wel bij de bios vanavond, wie weet.
Wel een grote poel, die musical meisjesquote:Op zondag 1 juli 2012 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
#3 ken ik volgens mij niet zal wel andere groep geweest zijn maar heb facebook gekregen en ze lijkt geen vriendje te hebben. Zien we dus wel bij de bios vanavond, wie weet.
meisjes die musical doen zijn meestal wel leuk.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ah oke.
oh wat leuk!
...wacht musicalmeisjes:D , gaan meer van de leuke meisjes naar musicals toe, of de stomme meisjes?
ohja wacht dat ook nog ... musicals, misshien is daar je redding kree. maar dan mag je niet verward worden met een homoseksuele gay musicalfan.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel een grote poel, die musical meisjes
haha er zijn er nog meer.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel een grote poel, die musical meisjes
haha weet ik want ken spelers en die is 100% gay nouja maakt mij niks uit maargoed ik ben band(leider) dat maakt het verhaal wel anders toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ohja wacht dat ook nog ... musicals, misshien is daar je redding kree. maar dan mag je niet verward worden met een homoseksuele gay musicalfan.
ja bandleider klinkt wel goed denk ik voor ze, echt zo van "johny van de band" ofzo achtig. of rock ofzoquote:Op zondag 1 juli 2012 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
haha weet ik want ken spelers en die is 100% gay nouja maakt mij niks uit maargoed ik ben band(leider) dat maakt het verhaal wel anders toch?
Het is ook altijd hetzelfde.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
Vergeten doe je het nooit, accepteren wel.. Been there, done that..quote:Op zondag 1 juli 2012 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
is moeilijk hoor als je echt gevoelens had voor iemand en het uitgaat zonder ruzie ook.
Maar je hebt wel gelijk. Denk dat ik dit pas vergeten ga als ik een nieuw vriendinnetje heb.
tuurlijk, speel ook alleen piano/keyboard.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:03 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja bandleider klinkt wel goed denk ik voor ze, echt zo van "johny van de band" ofzo achtig. of rock ofzo
kan je als je alleen piano speelt, en beperkt keyboard, ook band(leider) worden?
yep is ook niet de eerste keer dat ik situatie #2 meemaak inderdaadquote:
Moet je je vingers ook niet aan branden.quote:Op zondag 1 juli 2012 07:48 schreef kree het volgende:
[..]
yep is ook niet de eerste keer dat ik situatie #2 meemaak inderdaad
Vanavond op tijd op bed.quote:Op zondag 1 juli 2012 09:04 schreef Casie het volgende:
Goedemorgen
Ik zit te twijfelen om toch nog een paar uur te gaan slapen of door te halen en vanavond op tijd in bed te liggen. Moeilijk, moeilijk
Denk alleen dat ik vanmiddag alsnog in slaap val, maar ik ga proberen gewoon wakker te blijven en vanavond op tijd in bed te liggen. Is het beste inderdaad.quote:
Nee. Het eerste kan. Het tweede niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 09:54 schreef Kreator het volgende:
Teveel koffie. Net zoiets als teveel lekkere wijven.
U heeft een voorspellende gave mijnheer, u bent gezegend.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Straks ga je me ook nog vertellen dat wanneer mensen 1 goedemorgen zeggen dat je dan vraagt of het er niet 2 zijn
Hoi Snarf, jij bezig bijtjequote:Op zondag 1 juli 2012 12:00 schreef marbasnarf het volgende:
gister kledingkasten gehaald en net inelkaar gezet... heb helemaal last van opruimwoede... zo nog lekker alles dweilen en de laatste was erin..
en hellow trouwens
Jij ook goeiemiddag KTquote:Op zondag 1 juli 2012 12:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Godver, tis dat ik een man ben anders werd ik spontaan nat van deze tekst
ja t gaat helemaal goed met mequote:
Je mag langskomen hierquote:Op zondag 1 juli 2012 12:00 schreef marbasnarf het volgende:
gister kledingkasten gehaald en net inelkaar gezet... heb helemaal last van opruimwoede... zo nog lekker alles dweilen en de laatste was erin..
en hellow trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |