Hij heeft een relatie, we moeten 5 dagen per week naar school, het kost 35 euro voor een retourtje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is echt opvallend. Afstanden zijn zo enorm klein en snel in Nederland en mensen zo extreem huiselijk...
Als je wil, kan bijna alles
Zoals ieder gezond persoon zou doen. De mijne moet voor 31 juli gekeurd zijn, en dat gaat ie ook gewoon worden..quote:
En hierdoor ben je ongewild single.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft een relatie, we moeten 5 dagen per week naar school, het kost 35 euro voor een retourtje.
Ja dan houdt het al snel op.
Zoals de meest bazige collega van mij zei:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En hierdoor ben je ongewild single.
Denk in mogelijkheden, niet in problemen.
Je hebt het niet over Naatje, toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft een relatie, we moeten 5 dagen per week naar school, het kost 35 euro voor een retourtje.
Ja dan houdt het al snel op.
Ik denk niet in problemen, wij hebben een prima oplossing gevonden om die vriendschap te onderhouden zonder elkaar elke week te zien. Als ik echt zou denken in problemen was die vriendschap er helemaal niet meer geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En hierdoor ben je ongewild single.
Denk in mogelijkheden, niet in problemen.
Nee.quote:
Steve Jobs, Mark Zuckerberg, Lionel Messi en Napoleon dachten daar iets anders over..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoals de meest bazige collega van mij zei:Nee, mijn leven kent alleen maar problemen, geen uitdagingen.
Die zijn dan ook lang niet zo bazig als mijn collega.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Steve Jobs, Mark Zuckerberg, Lionel Messi en Napoleon dachten daar iets anders over..
Naatje en ik zijn ook niet echt vrienden verder, daarvoor spreek ik hem veel te weinig.quote:
Slaap lekker drummeltje van mequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga slapen mensen...! ben moe en morgen ook nog hoop op de planning staan
truste!!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga slapen mensen...! ben moe en morgen ook nog hoop op de planning staan
truste!!
Ik weet ook niet hoe ik zo bij zijn naam kwam.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Naatje en ik zijn ook niet echt vrienden verder, daarvoor spreek ik hem veel te weinig.
Ik snap mensen nooit die aangeven ik heb heel veel vrienden vaak kun je maar echt terugvallen op 1 of misschien 2 mensen in je leven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
Ik heb een echte vriend, voor de rest alleen kennissen.
Kennissen in mijn ogen als je het zo benoemt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb twee echte vrienden. De rest zijn... Vrienden maar geen echte vrienden, zeg maar.
Lijkt me een semantische kwestie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kennissen in mijn ogen als je het zo benoemt.
Nee, dat vind ik te oppervlakkig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kennissen in mijn ogen als je het zo benoemt.
Ik drink met mensen een biertje ga op de koffie sta ze bij als ze zich slecht voelen toch ik kan ze geen vrienden noemen. Zou ik mijn leven voor hen geven nee dat stukje mis ik.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
Er zijn mensen die ik elke dag spreek door school, maar die zie ik dan alleen puur als kennissen. Spreek verder ook nooit met ze af.
Letterlijk gezien zou ik dat voor veel mensen doen, al is het alleen al omdat ik niet met het schuldgevoel zou kunnen leven dat iemand dood is en ik doorleef.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
Er zijn ook maar weinig mensen waar ik mijn leven voor zou willen geven, mijn moeder. Voor de rest zou ik dat niemand op deze aardbodem doen.
Ik heb dat echt totaal niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Letterlijk gezien zou ik dat voor veel mensen doen, al is het alleen al omdat ik niet met het schuldgevoel zou kunnen leven dat iemand dood is en ik doorleef.
Keihard gezegd dat dus niet meer heb een keer een mes mogen opvangen en juist met die gozer heb ik de groots mogelijke ruzie gehadquote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Letterlijk gezien zou ik dat voor veel mensen doen, al is het alleen al omdat ik niet met het schuldgevoel zou kunnen leven dat iemand dood is en ik doorleef.
Is vooral ook dom, omdat het meestal geen zin heeft.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Letterlijk je leven geven of je leven zwaar riskeren?
Mijn leven geven...quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Letterlijk je leven geven of je leven zwaar riskeren?
Als het aan de leeftijd ligt, dan worden we wel heel snel oudquote:Op zondag 1 juli 2012 01:23 schreef kree het volgende:
yep
Iedereen slapen alweer?
Haha kan me toch nog tijden herinneren dat het hier de hele nacht door ging.
Ach we worden snel oud he
Precies ik laat mij in mijn bed leggen! Goede avond mensen!quote:Op zondag 1 juli 2012 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het aan de leeftijd ligt, dan worden we wel heel snel oud
ik heb gemsnt met anja vanavondquote:Op zondag 1 juli 2012 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het aan de leeftijd ligt, dan worden we wel heel snel oud
Pas op dat je niks breekt Evie...die leeftijd ookquote:Op zondag 1 juli 2012 01:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies ik laat mij in mijn bed leggen! Goede avond mensen!
quote:
kweet ging ook niet omdat ik weer wat wilde met haar.quote:
Je moet het eens keer gewoon afsluiten. Gewoon een streep er onder.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
kweet ging ook niet omdat ik weer wat wilde met haar.
Zucht nou jullie kennen de verhalen toch? ik ging twijfelen of het wel klopte wat ze allemaal verteld had.
Vooral omdat ik zelfde verhalen over andere hoorde als ik het erover had en bleek gelogen.
Nou goed ze is gelovig ook net als ik en ze gaf me 100% haar woord dat het waar was allemaal.
Zelfs terwijl er iemand van boven meekijkt.
Ik geloof haar maar nu, denk niet dat ze liegt.
Maar ok meer waar jullie op wachten ze is toe aan vriendje #2 sinds mij en daar is het nog mee aan.
mis haar nog steeds het is best kut wat verliefdheid met je kan doen.
misschien dat je ooit over haar heen kan komen, dat is je hoop.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
kweet ging ook niet omdat ik weer wat wilde met haar.
Zucht nou jullie kennen de verhalen toch? ik ging twijfelen of het wel klopte wat ze allemaal verteld had.
Vooral omdat ik zelfde verhalen over andere hoorde als ik het erover had en bleek gelogen.
Nou goed ze is gelovig ook net als ik en ze gaf me 100% haar woord dat het waar was allemaal.
Zelfs terwijl er iemand van boven meekijkt.
Ik geloof haar maar nu, denk niet dat ze liegt.
Maar ok meer waar jullie op wachten ze is toe aan vriendje #2 sinds mij en daar is het nog mee aan.
mis haar nog steeds het is best kut wat verliefdheid met je kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |