nee hoor.. weet jij precies wara dg t over heeft (Dat bevestigd verdomd goed mn vermoedens)quote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal ik het voor de mensen hier invullen?
fietse!!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ja godver ik moet nu echt weg.
XXX schatjes
Oooeeeeh. Ga ik dan eindelijk door de mand vallen?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee hoor.. weet jij precies wara dg t over heeft (Dat bevestigd verdomd goed mn vermoedens)
Door de mand vallen? Ik weet niet zo goed waar dit over gaat?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oooeeeeh. Ga ik dan eindelijk door de mand vallen?_!
jij niet... wist alleen t "select" groepje niet precies te benoemenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oooeeeeh. Ga ik dan eindelijk door de mand vallen?_!
hoeft ook niet, hoop gezeur wat allemaal via dm/facebook is gegaanquote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Door de mand vallen? Ik weet niet zo goed waar dit over gaat?
Ik hoor nooit bij een select groepjequote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jij niet... wist alleen t "select" groepje niet precies te benoemen
Ok, vond het al zo vaagquote:Op zondag 1 juli 2012 14:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoeft ook niet, hoop gezeur wat allemaal via dm/facebook is gegaan
Welke mails en welke gezeikquote:Op zondag 1 juli 2012 14:19 schreef marbasnarf het volgende:
maar voor alle mensen die weten waar t over gaat... dat gezeik heeft me goed gedaan, heb me maanden niet zo lekker in mn vel gevoeld, dus kan me geen donder schelen wat er allemaal in die geheime mails staat, want kan nu lekker mn eigen ding doen ipv steeds mn best doen voor dingen doe t niet waard zijn
?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:19 schreef marbasnarf het volgende:
maar voor alle mensen die weten waar t over gaat... dat gezeik heeft me goed gedaan, heb me maanden niet zo lekker in mn vel gevoeld, dus kan me geen donder schelen wat er allemaal in die geheime mails staat, want kan nu lekker mn eigen ding doen ipv steeds mn best doen voor dingen doe t niet waard zijn
ik ook niet, heb namelijk ook geen mail over mij gehadquote:Op zondag 1 juli 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoor echt niet bij het selecte groepje
Hij is niet goed wijs, en ik begrijp werkelijk niet waarom hij in dit draadje postquote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef marbasnarf het volgende:
maar tis ene typisch dg berichtje iighoop strond gevbaseerd op wat geroddel en halve verhalen, waar hij weer mooie eigen conclusies uittrekt en vervolgens een (uiteraard goed!) advies geeft wat ik met mn leven moet gaan doen
Ciaoquote:Op zondag 1 juli 2012 14:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ja godver ik moet nu echt weg.
XXX schatjes
Dan maak je toch je eigen selecte groepjequote:Op zondag 1 juli 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoor echt niet bij het selecte groepje
Heb ik ergens toch alquote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maak je toch je eigen selecte groepje
Hij ging jou toch ontvrienden?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maak je toch je eigen selecte groepje
Ik ben flippiee haar aids, die komt nooit meer van mij afquote:
Als Flippieee die 28jarige batst heeft die gast ook een stukje stevenmacquote:Op zondag 1 juli 2012 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben flippiee haar aids, die komt nooit meer van mij af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |