Ik zeg doenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil over flips heen ejaculeren[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg doenwel eerst even netjes vragen of het mag
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gooi je uit mijn vriendenkring als je dat doet
Wel lief van hemquote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
aaaahw ik krijg een afscheids dm van DG vol crap...
Dat soort dingen vragenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg doenwel eerst even netjes vragen of het mag
Aggosjiequote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
Ik zal je ook eens een DM sturen...quote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
Ehh zou ik misschien jou mogen penetreren en daarna ejaculeren over je gezicht?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat soort dingen vragen
Ze geven wel aan wat niet mag ipv dat ik vraag wat wel mag
En dan als nog doen zekerquote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat soort dingen vragen
Ze geven wel aan wat niet mag ipv dat ik vraag wat wel mag
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh zou ik misschien jou mogen penetreren en daarna ejaculeren over je gezicht?
Zoiets
Posten!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
quote:
nee, want hij zegt ook iets over andere user, dus ga dat niet online gooien, ben ik straks schuldig aan de rel die daaruit voortkomtquote:
Jezusquote:Op zondag 1 juli 2012 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
Zal ik het voor de mensen hier invullen?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, want hij zegt ook iets over andere user, dus ga dat niet online gooien, ben ik straks schuldig aan de rel die daaruit voortkomt
Wat een toffe gast is het ookquote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef marbasnarf het volgende:
maar tis ene typisch dg berichtje iighoop strond gevbaseerd op wat geroddel en halve verhalen, waar hij weer mooie eigen conclusies uittrekt en vervolgens een (uiteraard goed!) advies geeft wat ik met mn leven moet gaan doen
Hij wil je trouwen?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef marbasnarf het volgende:
maar tis ene typisch dg berichtje iighoop strond gevbaseerd op wat geroddel en halve verhalen, waar hij weer mooie eigen conclusies uittrekt en vervolgens een (uiteraard goed!) advies geeft wat ik met mn leven moet gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |