Is dat juist vervelend of prettig?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen zonlicht. Ik ben een nachtwezen.
nee ik noem jou hetquote:
uurtje of 21 ?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef kree het volgende:
hier ook vol zon.
Maar zal me raam maar dicht doen straks heb ik een nat bed als ik terug kom.
Moet me nu nog een soort van gaan haasten.
Tot vanavond
Oh ik ga wel even huilen in een hoekje van mijn zolderkamertjequote:
Waarom noodzakelijk?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een noodzakelijk kwaad voor mur
Nee deze zijn allemaal boven de 20 en die film begint 10 over 6quote:Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uurtje of 21 ?
dan moeten de 16jarige toch weer thuis zijn
wel de kindervoorstelling dusquote:Op zondag 1 juli 2012 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nee deze zijn allemaal boven de 20 en die film begint 10 over 6
En moet nog naar scheveningen rijden
quote:
Ligt er aan, als je met me buiten wil spelen is het naar, maar als je wil uitgaan en de hele nacht wil neuken is het super.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij kan volgens mij niet zo goed tegen daglicht, volgens mij smelt hij dan of zo
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij kan volgens mij niet zo goed tegen daglicht, volgens mij smelt hij dan of zo
Hehehequote:Op zondag 1 juli 2012 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt er aan, als je met me buiten wil spelen is het naar, maar als je wil uitgaan en de hele nacht wil neuken is het super.
Mensen.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
Maar nee, ik hou niet zo van buiten. en mensen enzo.
Ik niet, hij lijkt me kut.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:08 schreef Royco1 het volgende:
Wie wil er met mij mee naar de nieuwe spiderman film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeeeeequote:Op zondag 1 juli 2012 17:27 schreef Flippiee het volgende:
Mensen. Nieuwe mensen leren kennen en de mensen die je al kent lekker laten vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |