Old Sailors, zelfs ik ken die kroegquote:Op zondag 1 juli 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders gaan we wel old Sailors mop
Hoeren en voetbal kijken, win win situatie
Als man ben ik zo snel afgeleid he, net zoals gister in Utrecht. Man, wat lopen daar een vrouwen rond!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Sssst .. Ik bedoel: Borsten borsten borsten
Waar was jij dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als man ben ik zo snel afgeleid he, net zoals gister in Utrecht. Man, wat lopen daar een vrouwen rond!
Van die ronde dingen met een tepel eropquote:
Ik was bij die meetquote:Op zondag 1 juli 2012 15:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar was jij dan?![]()
(Zeker veel mooie vrouwen, maar ik wil mannen grmbl)
Ik was daar nog nooit. Snap niet wat er zo bijzonder aan die tent is (behalve de gunstige ligging dan).quote:
Is dat zo? Ik was er laatst ook hoor.. Dus weet niet of het dan nog kloptquote:Op zondag 1 juli 2012 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
In de havana zijn veel mooie meisjes geloof ik...
130 studentes vs 100 studenten in utrecht btw.
Arme jij!quote:
Ik ook niet...quote:Op zondag 1 juli 2012 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was daar nog nooit. Snap niet wat er zo bijzonder aan die tent is (behalve de gunstige ligging dan).
Het terrasje buiten vind ik dan wel weer sfeervol. De binnenkant is wel heel ruim, maar idd weinig sfeervolquote:Op zondag 1 juli 2012 15:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook niet...Behalve dan dat die gitaren en meuk best leuk zijn, maar het kan wel wat meer sfeer en leuke mensen gebruiken zo nu en dan!
zolang je niet weet wat je mistquote:Op zondag 1 juli 2012 15:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dankje dankje. Schrale troost wel maargoed
Mja dat is dus niet helemaal waar...quote:
Daar heb je gelijk in..quote:Op zondag 1 juli 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja dat is dus niet helemaal waar...
Je kunt ook iets missen wat slechts een gedachte / gevoel is.
een beetje tussenin zou wel fijn zijn!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het hier juist fijn als het dood is... Anders is het altijd veel te druk
Neequote:Op zondag 1 juli 2012 15:43 schreef kingtoppie het volgende:
Mja je hebt gelijk, een user of 2 erbij zou prettig zijn ja
Je studeert in utrecht Evie?
Pervers mannetje!quote:
Met mur aan mn zijdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |