Ik was daar nog nooit. Snap niet wat er zo bijzonder aan die tent is (behalve de gunstige ligging dan).quote:
Is dat zo? Ik was er laatst ook hoor.. Dus weet niet of het dan nog kloptquote:Op zondag 1 juli 2012 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
In de havana zijn veel mooie meisjes geloof ik...
130 studentes vs 100 studenten in utrecht btw.
Arme jij!quote:
Ik ook niet...quote:Op zondag 1 juli 2012 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was daar nog nooit. Snap niet wat er zo bijzonder aan die tent is (behalve de gunstige ligging dan).
Het terrasje buiten vind ik dan wel weer sfeervol. De binnenkant is wel heel ruim, maar idd weinig sfeervolquote:Op zondag 1 juli 2012 15:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook niet...Behalve dan dat die gitaren en meuk best leuk zijn, maar het kan wel wat meer sfeer en leuke mensen gebruiken zo nu en dan!
zolang je niet weet wat je mistquote:Op zondag 1 juli 2012 15:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dankje dankje. Schrale troost wel maargoed
Mja dat is dus niet helemaal waar...quote:
Daar heb je gelijk in..quote:Op zondag 1 juli 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja dat is dus niet helemaal waar...
Je kunt ook iets missen wat slechts een gedachte / gevoel is.
een beetje tussenin zou wel fijn zijn!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het hier juist fijn als het dood is... Anders is het altijd veel te druk
Neequote:Op zondag 1 juli 2012 15:43 schreef kingtoppie het volgende:
Mja je hebt gelijk, een user of 2 erbij zou prettig zijn ja
Je studeert in utrecht Evie?
Pervers mannetje!quote:
Met mur aan mn zijdequote:
Wat is een aquirium?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met mur aan mn zijde
Klaar om te strijden
Neukend in mortuarium
Steken we hem dieper dan het aquirium
De zomer komt wel weer!!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:58 schreef marbasnarf het volgende:
schoon
ging met de honden naar buiten, loop nog geen minuut in het park (en woon er naast, dus was pas echt super kort buiten) gaat t WEER keihard regenen en ook onweer erbij... en dacht dat t zomer was
FYLquote:Op zondag 1 juli 2012 15:58 schreef marbasnarf het volgende:
schoon
ging met de honden naar buiten, loop nog geen minuut in het park (en woon er naast, dus was pas echt super kort buiten) gaat t WEER keihard regenen en ook onweer erbij... en dacht dat t zomer was
?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:01 schreef Barbusse het volgende:
.........................................
hij mag niet meer opscheppen over 35 graden en terrasjes in de zonquote:
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij mag niet meer opscheppen over 35 graden en terrasjes in de zon
Ga je gang ouwequote:
Allemaal 16jarige in korte rokjesquote:Op zondag 1 juli 2012 16:21 schreef kree het volgende:
tis hier best aardig weer, niet dat ik erveel van merk vanaf mn donkere zolderkamertje
Dan moet je een ijsje gaan eten op de boulevard.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:21 schreef kree het volgende:
tis hier best aardig weer, niet dat ik erveel van merk vanaf mn donkere zolderkamertje
Moet zo weg naar de bios.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je een ijsje gaan eten op de boulevard.
Ja, over een uurtje eten in de jachthavenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |