Old Sailors, zelfs ik ken die kroegquote:Op zondag 1 juli 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders gaan we wel old Sailors mop
Hoeren en voetbal kijken, win win situatie
Als man ben ik zo snel afgeleid he, net zoals gister in Utrecht. Man, wat lopen daar een vrouwen rond!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Sssst .. Ik bedoel: Borsten borsten borsten
Waar was jij dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als man ben ik zo snel afgeleid he, net zoals gister in Utrecht. Man, wat lopen daar een vrouwen rond!
Van die ronde dingen met een tepel eropquote:
Ik was bij die meetquote:Op zondag 1 juli 2012 15:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar was jij dan?![]()
(Zeker veel mooie vrouwen, maar ik wil mannen grmbl)
Ik was daar nog nooit. Snap niet wat er zo bijzonder aan die tent is (behalve de gunstige ligging dan).quote:
Is dat zo? Ik was er laatst ook hoor.. Dus weet niet of het dan nog kloptquote:Op zondag 1 juli 2012 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
In de havana zijn veel mooie meisjes geloof ik...
130 studentes vs 100 studenten in utrecht btw.
Arme jij!quote:
Ik ook niet...quote:Op zondag 1 juli 2012 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was daar nog nooit. Snap niet wat er zo bijzonder aan die tent is (behalve de gunstige ligging dan).
Het terrasje buiten vind ik dan wel weer sfeervol. De binnenkant is wel heel ruim, maar idd weinig sfeervolquote:Op zondag 1 juli 2012 15:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook niet...Behalve dan dat die gitaren en meuk best leuk zijn, maar het kan wel wat meer sfeer en leuke mensen gebruiken zo nu en dan!
zolang je niet weet wat je mistquote:Op zondag 1 juli 2012 15:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dankje dankje. Schrale troost wel maargoed
Mja dat is dus niet helemaal waar...quote:
Daar heb je gelijk in..quote:Op zondag 1 juli 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja dat is dus niet helemaal waar...
Je kunt ook iets missen wat slechts een gedachte / gevoel is.
een beetje tussenin zou wel fijn zijn!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het hier juist fijn als het dood is... Anders is het altijd veel te druk
Neequote:Op zondag 1 juli 2012 15:43 schreef kingtoppie het volgende:
Mja je hebt gelijk, een user of 2 erbij zou prettig zijn ja
Je studeert in utrecht Evie?
Pervers mannetje!quote:
Met mur aan mn zijdequote:
Wat is een aquirium?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met mur aan mn zijde
Klaar om te strijden
Neukend in mortuarium
Steken we hem dieper dan het aquirium
De zomer komt wel weer!!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:58 schreef marbasnarf het volgende:
schoon
ging met de honden naar buiten, loop nog geen minuut in het park (en woon er naast, dus was pas echt super kort buiten) gaat t WEER keihard regenen en ook onweer erbij... en dacht dat t zomer was
FYLquote:Op zondag 1 juli 2012 15:58 schreef marbasnarf het volgende:
schoon
ging met de honden naar buiten, loop nog geen minuut in het park (en woon er naast, dus was pas echt super kort buiten) gaat t WEER keihard regenen en ook onweer erbij... en dacht dat t zomer was
?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:01 schreef Barbusse het volgende:
.........................................
hij mag niet meer opscheppen over 35 graden en terrasjes in de zonquote:
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij mag niet meer opscheppen over 35 graden en terrasjes in de zon
Ga je gang ouwequote:
Allemaal 16jarige in korte rokjesquote:Op zondag 1 juli 2012 16:21 schreef kree het volgende:
tis hier best aardig weer, niet dat ik erveel van merk vanaf mn donkere zolderkamertje
Dan moet je een ijsje gaan eten op de boulevard.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:21 schreef kree het volgende:
tis hier best aardig weer, niet dat ik erveel van merk vanaf mn donkere zolderkamertje
Moet zo weg naar de bios.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je een ijsje gaan eten op de boulevard.
Ja, over een uurtje eten in de jachthavenquote:
Ik ben serieus jaloersquote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, over een uurtje eten in de jachthaven
Van mij mag het de hele week gaan regenen van 7 tot 4.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben serieus jaloers
Ik word niet goed van deze zomer
Nog een week of 6 en ik zit eindelijk in Spanje
Waar ga jij normaal gesproken naar de bios?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
Moet zo weg naar de bios.
Ook lekker donker weer
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
Van mij mag het de hele week gaan regenen van 7 tot 4.![]()
Als het in het weekend maar weer droog is.
scheveningenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Waar ga jij normaal gesproken naar de bios?
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik er toch geen reet aan heb als het warm en heet is tussen die tijden.quote:
Lekker egoïstisch wel jijquote:Op zondag 1 juli 2012 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik er toch geen reet aan heb als het warm en heet is tussen die tijden.
Liever regen en koel.
Ja sorry ik weet hetquote:
Whud?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ja pathe is wel beter.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfde hier, pas naar Trianon in Leiden geweest, maar dat is toch een heel stuk minder.
Ik heb al zo'n 10 jaar geen opa's of oma's meerquote:Op zondag 1 juli 2012 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Drommel, is dit jouw oma?
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zondag 1 juli 2012 16:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n 10 jaar geen opa's of oma's meer
Trianon dusquote:Op zondag 1 juli 2012 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja pathe is wel beter.
Wat wel leuk is is dat hele kleine bioscoopje op de breestraat in leiden.
Lekker knus en nostalgisch voor een nederlandse film
owhquote:
Ik dacht dat je kijkhuis bedoelde.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:40 schreef kree het volgende:
[..]
owh
Nouja vindt het wel wat hebben daar, maar je moet er niet echt naar toe gaan voor de populaire actiefilms enzo
Kan ook zit ff te twijfelen maar bedoel die op de breestraat en dat is inderdaad trianonquote:Op zondag 1 juli 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kijkhuis bedoelde.
Ik ook niet sowieso heb ik nog al m'n twijfels over die film van straks.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nooit zin om ver te reizen voor een film eigenlijk. Dus helemaal naar Pathé om een film te zien, is niet aan mij besteed.
je werkt toch ook in Amsterdamquote:Op zondag 1 juli 2012 16:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga de laatste tijd alleen maar naar de pathe voor een film. De tijden en filmkeuze zijn wat groter dan de bioscoop in mijn eigen stad, dat vind ik toch wel een voordeel.
Edit: Voor Pathe moet ik dus naar Amsterdam reizen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
het hagelt...!!moet niet gekker worden!!
Woon jij nog wel in Nederland?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
het hagelt...!!moet niet gekker worden!!
Heb een gruwelijke tegenwind gehad tijdens het fietsen en het werd steeds donkerder dus heb maar een verkorte route genomen voor het geval datquote:
Mensen die geen thuisbioscoop hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet met een kwartier lopen bij de film zijn
Begint hier wel verdacht te waaienquote:Op zondag 1 juli 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier is het best lekker weer, merk niks van buien
Met een kwartier lopen ben ik, waar ik nu woon, hooguit bij de lokale supermarktquote:Op zondag 1 juli 2012 16:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet met een kwartier lopen bij de film zijn
Whutquote:Op zondag 1 juli 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier is het best lekker weer, merk niks van buien
t heeft zelfs al ge-onweertquote:
Hier dus nietquote:
hier dus ook nietquote:
Zoveel verschil binnen paar kmquote:
IK MAAK WEL EEN PICwachtquote:Op zondag 1 juli 2012 16:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier dus ook niet
AAAHW KOM OP... wie gaat er vertellen dat bij hun de zon wel stralend aan de hemel staat
Hij is al in de havenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier dus ook niet
AAAHW KOM OP... wie gaat er vertellen dat bij hun de zon wel stralend aan de hemel staat
Nicequote:Op zondag 1 juli 2012 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier ook dikke zon.gelukkig heb ik de gordijnen dicht.
Ik denkquote:
De coop is 5 minuten lopen, Jumbo, aldi en AH ook <15 minutenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met een kwartier lopen ben ik, waar ik nu woon, hooguit bij de lokale supermarkt
Hoe is het met je squatfilm?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die films nodig hebben, gewoon Making Movies irl toch.
Niet iedereen heeft 70 maagden zoals jijquote:Op zondag 1 juli 2012 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die films nodig hebben, gewoon Making Movies irl toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |