Hee Rhubarbquote:Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh?
je kiest je vrienden toch juist zelf?
Is al van 5jaar terug hequote:Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vertoond wel mooi de verpaupering van Zaantje.Deze clip had net zo goed in Poelenburcht kunnen worden opgenomen.
Omg je hebt tieten @ 0:46quote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarna pas bij die skatepark
Toen vond ik het nog tof dat ik rappers als vrienden had
Nu zie ik het iets anders, maarja je kiest je vrienden niet altijd uit
quote:
je hoeft je vrienden toch niet in de wijk waar je op bent gegroeid te zoeken?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal mijn ouders haten dan voor de wijk waar ik ben opgegroeid
haiquote:
35 graden!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:38 schreef marbasnarf het volgende:
hm... t regent hier nu echt hard... vrees dak mn korte broek zo moet inruilen voor een lange... daar ging de zomer weer
Dat zijn dan ook geen vrienden. Eerder kennissen en die kun je er altijd nog uit kicken voordat het te erg wordt. genoeg mensen die je alleen maar leegzuigen en die mijd ik als de pestquote:Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soms staan ze voor je deur en gaan ze niet meer weg... heel irritant
Ja als je jong bent dan denk je daar echt over na jaquote:Op zondag 1 juli 2012 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hoeft je vrienden toch niet in de wijk waar je op bent gegroeid te zoeken?
I don't get it
Dit dus.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja als je jong bent dan denk je daar echt over na ja
En uiteindelijk blijven het jaren later nog je vrienden
Ik ken die 2 waar het om gaat al sinds ik 5 ben ofzo
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:39 schreef twi het volgende:
Mensen die op Malta wonen mogen hier niet meer over het weer posten. Mag dat erbij in de "Voordat je reageert"-sectie?
ghehehehe idd... helemaal mee eenschquote:Op zondag 1 juli 2012 14:39 schreef twi het volgende:
Mensen die op Malta wonen mogen hier niet meer over het weer posten. Mag dat erbij in de "Voordat je reageert"-sectie?
als je ze niks vind had je best wel daar iets mee kunnen doen hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja als je jong bent dan denk je daar echt over na ja
En uiteindelijk blijven het jaren later nog je vrienden
Ik ken die 2 waar het om gaat al sinds ik 5 ben ofzo
Regen? Hier stralend zonnetjequote:Op zondag 1 juli 2012 14:38 schreef marbasnarf het volgende:
hm... t regent hier nu echt hard... vrees dak mn korte broek zo moet inruilen voor een lange... daar ging de zomer weer
Er zat sarcasme in, is voor heel veel nog steeds moeilijk te herkennenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je ze niks vind had je best wel daar iets mee kunnen doen hoor
niemand onder de 13 gezien in die clip of zo
sorry maar ik vind het echt te lame om zo te doen alsof je er niks over te zeggen heeft
iedereen heeft wel eens iets gehad in zijn jeugd waarvan je nu denkt ow god whymaar own het tenminste
getuigd niet echt van enig reflectief vermogen dit maar goed
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe idd... helemaal mee eensch
en zeker geen fotos posten van ideale duikplaatsen, of zonnige terrasjes
Toen was ik ook nog een Gquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |