11!! WOWquote:Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef DJMO het volgende:
de lucht begint hier nu dicht te trekken, wat ben ik blij dat ik vanmorgen al elf km gelopen heb zeg
Het maakt mij niet uit! Maar is met filmkeuze misschien wat lastigerquote:Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Meet klinkt leuk! Is dat met of zonder kinderen eigenlijk?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Het idee is dat kinderen ook mee kunnen maar ik moet het even met Merlijn kort sluiten.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Meet klinkt leuk! Is dat met of zonder kinderen eigenlijk?
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:46 schreef DJMO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik kan hier ook de verlichting bijna aandoen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef DJMO het volgende:
de lucht begint hier nu dicht te trekken, wat ben ik blij dat ik vanmorgen al elf km gelopen heb zeg
Ik heb evt. ook nog wel een vrij grote gas bbqquote:Op zondag 1 juli 2012 13:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Regel maar een datum. Merlijn en ik hebben de spullen en de lokatie.
Check buienradar ff, dat kloptquote:Op zondag 1 juli 2012 13:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan hier ook de verlichting bijna aandoen.
Is het bij jou of bij Merlijn? Sorry, quote moest voor Rucky zijn hahaquote:Op zondag 1 juli 2012 13:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb evt. ook nog wel een vrij grote gas bbq
Hier is het nog hartstikke licht en zonnig! Wel winderig (whehe) en flink wat wolken... Gelukkig niet voor de zon dusquote:Op zondag 1 juli 2012 13:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan hier ook de verlichting bijna aandoen.
*Ook jarig is in augustus* Dus kan ik mooi gelijk mijn FHF verjaardag vierenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:52 schreef Ehhe het volgende:
In augustus hebben wij het ook ontzettend druk met verjaardagen, er is iedere week wel iemand jarig zowat
Is wel een mooie maand om jarig te zijn ^^quote:
Verbeterd.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:52 schreef Ehhe het volgende:
Vanaf augustus hebben wij het ook ontzettend druk met verjaardagen, er is iedere week wel iemand jarig zowat
Ik had al eerder gezegd dat het verjaardagseizoen aangebroken isquote:
Het ziet er naar uit dat het bij Merlijn is.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is het bij jou of bij Merlijn? Sorry, quote moest voor Rucky zijn haha
@ Rucky dus
Vooral oktober en november zijn heel erg, qua verjaardagen. In augustus hebben we er een stuk of 5 (waarvan 3 bezocht worden ivm buitenland) , september hebben we er 2, oktober hebben we er ook 5, november 6 en december ook nog een paar.quote:
Helemaal top, dan kunnen volgens mij alle data blijven staanquote:Op zondag 1 juli 2012 13:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat het bij Merlijn is.
Goed bezig Yska!!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het veRschil tot nu toe :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ff douchen :p
Whoa, chaos! Maar ziet er nu wel 'n stuk minder chaotisch uitquote:Op zondag 1 juli 2012 13:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij maakt het niet zoveel uit wanneer maar ik denk dat een zaterdag het beste is.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:48 schreef Ehhe het volgende:
Data FOK! BBQ & filmmeeting:
3 augustus Belle
4 augustus Belle
5 augustus Belle
10 augustus Belle, Ehhe
11 augustus Belle
12 augustus Belle
17 augustus Belle, Ehhe
18 augustus Belle
19 augustus
24 augustus Belle
25 augustus
26 augustus
Ik denk dat een zonnige dag het beste is en helemaal als die op een zaterdag valt.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit wanneer maar ik denk dat een zaterdag het beste is.![]()
Nondeju, wat een teringzooi was het zeg..quote:Op zondag 1 juli 2012 13:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet alleen hoe je ze moet drinken.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nondeju, wat een teringzooi was het zeg..
Maar het is wel netjes opgeknapt
Dat steigerhouten tafeltje is leuk!
Zou kunnen, heb alleen zijn nummer niet voor het grijpen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:20 schreef belle1608 het volgende:
@Vannelle, misschien kan dhr. Merlijn je daarmee helpen
Hijs onderweg denk ik vanuit Limboland naar huisquote:Op zondag 1 juli 2012 14:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb alleen zijn nummer niet voor het grijpen.
Denk je dat je zijn nummer mag geven zodat ik hem ff kan bellen?
Anders had hij wel op Fok gezeten.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hijs onderweg denk ik vanuit Limboland naar huisdus bellen neemt ie nie op
En het kan nog erger! Oeps! Haha de keuken laat ik maar niet zien!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nondeju, wat een teringzooi was het zeg..
Maar het is wel netjes opgeknapt
Dat steigerhouten tafeltje is leuk!
Ik wil het niet weten denk ikquote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef dolfina-chica het volgende:
pfff...
wat heb ik vannacht gedaan?? heb allemaal wondjes op mijn kop!!
Jaa die willen we ook zien natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En het kan nog erger! Oeps! Haha de keuken laat ik maar niet zien!
Maareh ik ga net op de weegschaal staan en ik zie dat er op miracaleuze wijze 2kg vanaf is! Jippie! En dan ga ik vanavond maar weer eens hardlopen...
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:46 schreef DJMO het volgende:
hoe doe je dat ????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
Denk dat je je handen niet hebt gewassen nadat je jeuk tussen je benen had.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef dolfina-chica het volgende:
pfff...
wat heb ik vannacht gedaan?? heb allemaal wondjes op mijn kop!!
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Denk dat je je handen niet hebt gewassen nadat je jeuk tussen je benen had.
Sorry, niet leuk maar té makkelijk.
tussen mijn haar allemaal wondjes... boven op mijn hoofd... :quote:
ik had geen jeukquote:Op zondag 1 juli 2012 14:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Denk dat je je handen niet hebt gewassen nadat je jeuk tussen je benen had.
Sorry, niet leuk maar té makkelijk.
hmm, heeft iemand z'n nagels in je hoofd gezet?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tussen mijn haar allemaal wondjes... boven op mijn hoofd... :![]()
Het ligt er vooral aan hoe je ze hebt bewaard.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahawie weet dat anderen wel weten hoe je erachter komt hoe lang je wijn kan bewaren?
dat komt van al dat harde werk natuurlijk!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En het kan nog erger! Oeps! Haha de keuken laat ik maar niet zien!
Maareh ik ga net op de weegschaal staan en ik zie dat er op miracaleuze wijze 2kg vanaf is! Jippie! En dan ga ik vanavond maar weer eens hardlopen...
gewoon, m'n ene voet voor de andere zetten in hoog tempoquote:
vraag het eens in CULquote:Op zondag 1 juli 2012 14:20 schreef belle1608 het volgende:
Is er iemand die verstand heeft van wijnen (hoe lang ze bewaard kunnen blijven, gaat om oude wijnen) of is er hier op FOK! een topic waarin wijnkenners zitten?
@Vannelle, misschien kan dhr. Merlijn je daarmee helpen
Dussss...quote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tussen mijn haar allemaal wondjes... boven op mijn hoofd... :![]()
*Zijn niet van mij* maar volgens mij staand in een bergingquote:Op zondag 1 juli 2012 14:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het ligt er vooral aan hoe je ze hebt bewaard.
Gewoon een glaasje roosvicee nemen..quote:Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zeg als je je voet keihard tegen de deur stoot/ onder de deur krijgt, hij dik en blauw is, dan hoef je niet naar de dokter toch?
Gaat toch vanzelf weer beter.
Als het niet vanzelf beter wordt dan moet je weer wel naar de dokter.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zeg als je je voet keihard tegen de deur stoot/ onder de deur krijgt, hij dik en blauw is, dan hoef je niet naar de dokter toch?
Gaat toch vanzelf weer beter.
Staand is volgens mij niet ok, omdat dan de kurk uitdroogt. Volgens mij moet je wijn liggend bewaren. Maar hoelang dat kan??quote:Op zondag 1 juli 2012 14:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Zijn niet van mij* maar volgens mij staand in een berging
Ai, vervelend..quote:Op zondag 1 juli 2012 14:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
Doe ik wel een kopje thee, helpt ook vast wel.
Dit was dankzij Kim trouwens, die boos was dat je niet al het brood uit de vriezer mocht jatten.
Heart Rate - / -quote:Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef DJMO het volgende:
gewoon, m'n ene voet voor de andere zetten in hoog tempo
Als de flessen wijn op een donkere koele plaats hebt bewaard dan haal je wel de langste levensduur. Maar haal ze maar op voor de meet dan zullen we ze wel even keuren.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Als ze al maanden of zelfs jaren rechtop staan, dan geef ik het weinig hoop.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
3 en 6.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ai, vervelend..
Hoe oud zijn die kinders van jou?
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hmm, heeft iemand z'n nagels in je hoofd gezet?
tsss lekkere indrukquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Staand is volgens mij niet ok, omdat dan de kurk uitdroogt. Volgens mij moet je wijn liggend bewaren. Maar hoelang dat kan??
Maak er wel een pm van.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hijs onderweg denk ik vanuit Limboland naar huisdus bellen neemt ie nie op
Had best gekund toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:46 schreef dolfina-chica het volgende:
tsss lekkere indruk![]()
maar nee... geen bitchfight... ook geen nagels op mijn hoofd gehad, wel over mijn rug, maar dat is een ander verhaal
vrijdag ook bijna klappen gehad en gegeven hoor...quote:Op zondag 1 juli 2012 14:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Had best gekund toch?
Bij janneswas dat er wel! Ben maar stukje opgeschoven, kreeg bijna een knal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
betekent gewoon dat die waarde niet bebschikbaar isquote:Op zondag 1 juli 2012 14:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
Heart Rate - / -
toch vreemd hoor
jij toch geen alien
befschikbaar dan??quote:Op zondag 1 juli 2012 14:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
betekent gewoon dat die waarde niet bebschikbaar is
Ohohoh, gedraag je toch eens een beetjequote:Op zondag 1 juli 2012 14:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vrijdag ook bijna klappen gehad en gegeven hoor...
dus vandaar ook dieerbij
Niveau daalt weer.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:51 schreef dolfina-chica het volgende:
belle....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed...
Ik heb hier rond de 25 flessen staan..
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]goed...
Ik heb hier rond de 25 flessen staan..
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:51 schreef dolfina-chica het volgende:
belle....Oeps, dus ik ben een snobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ligt de wijn eigenlijk alleen voor de sier, ik drink zelf bijna geen wijn..
dat was vrijdag!!!!quote:
Ik ook niet, is van m'n danspartner die z'n schuur op ging ruimenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oeps, dus ik ben een snob
Hier ligt de wijn eigenlijk alleen voor de sier, ik drink zelf bijna geen wijn..
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat was vrijdag!!!!![]()
ik heb gisteren 2 meiden willen rammen, maar mocht niet van dinnetje...
En terecht ook, ik ben iig blij dat ze niet om de hoek woont.quote:
die meiden deden achterlijk... en als je 1 ding niet moet doen.... mijn dinnetje belachelijk maken of expres tegen haar op botsen...quote:
Tsja, als hij het al niet dronk..quote:Op zondag 1 juli 2012 14:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik ook niet, is van m'n danspartner die z'n schuur op ging ruimen
Ik ga er van de week wel ff rustig voor zitten.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, als hij het al niet dronk..
Ik zou het er niet op gokken in ieder geval..
Dan kom je vlak langs mij.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik ga er van de week wel ff rustig voor zitten.
Mensen ik ga! Heb zo vergadering van mijn koor en dan afsluitende bbq en dan is het tot 19 aug. vakantie
En daarna, door naar Merlijn![]()
Misschien tot straks en anders tot vanavond of morgen
Als juf zijnde moet je ook alles weten.quote:
quote:
Ah, vandaarquote:Op zondag 1 juli 2012 15:18 schreef Rucky het volgende:
[..]Ze zijn veel met onderhoud bezig zeker op zondag.
En anders was belle bij mij welkom geweest en had Merlijn haar bij mij kunnen ophalen. Zover woon ik niet van het station af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:53 schreef DJMO het volgende:
update van maffemuts:Oei, dat klinkt niet fijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wens haar maar het beste namens mij dan..
quote:
quote:
Wat is er grappig aan dat ik snel even keek of de metro rijd.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is er grappig aan dat ik snel even keek of de metro rijd.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hmmmz. Heb ik daar ook nog inspraak in?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat het bij Merlijn is.
Tssss.... waar heb ik gezegd dat jij dat niet mag zijn?quote:
Gelukkig ook nog goed bericht dusquote:Op zondag 1 juli 2012 17:08 schreef Merlijn het volgende:
Zus is verhuisd en de meeste klussen zijn gedaan. Heeft echt slaapkamers als balzalen en de woonkamer is zo groot dat ik er met recht jaloers op ben![]()
Ik hoop dat ze nu haar eigen leven weer wat beter kan opbouwen met de drie kleintjes.
Doe nogat is lekkerder dan MacZooi.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:43 schreef dolfina-chica het volgende:
belachelijk!!!
ik ga zo ff naar kermis noga halen voor mijn mama... dan rij ik ff door naar de mac. goed plan.. dank je voor het idee inlog
portie kipnug. en milkshake...quote:
Mac.quote:
gek! je had gerust hier mogen crashen .. (poortugaal)quote:Op zondag 1 juli 2012 19:30 schreef Inlognaam het volgende:
Zo, ik ben er ook weer na heerlijk te hebben geslapen vannacht en een heuse elfstedentocht te hebben gedaan per fiets: Delft-Schipluiden-Maassluis-Rozenburg-Hellevoetsluis-Vierpolders-Goedereede-Ouddorp-Brouwersdam/Scharendijke (Concert at Sea)-Ouddorp-Goedereede-Hellevoetsluis-Spijkenisse-Hoogvliet-Schiedam-Vlaardingen-Schipluiden-Delft + nog een paar gehuchtjes met weinig inwoners waarschijnlijk die ik vergeten ben.. Heen: 64km en terug 78 nogwat omdat die pont bij Rozenburg niet vaart 's nachtsen de Beneluxtunnel dus genomen moest worden.
Maar zonder lekke bandenEn met een concert achter de rug met Ilse Delange, The Baseballs en uiteraard Blof. De Dijk helaas gemist omdat het langer fietsen was dan gedacht.
Tss, en de Mac in Hoogvliet was gewoon dicht
![]()
Nee dat is niet moeilijk maar dat kost wel ¤100quote:Op zondag 1 juli 2012 20:13 schreef DJMO het volgende:
Rucky ... er schiet mij ineens iets te binnen he ... wellicht kan jij daar na zaterdag mee helpen <3
ik wil een (jaaah daar kom ik weer _o- ) een bewegende usericon waar ik zelf, in actie, dus hardlopend, te zien ben.. is dat heel moeilijk te maken denk je ?![]()
dat doe ik anders met plezierquote:Op zondag 1 juli 2012 20:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet direct te negatief he?
Avatar is gratis, jou laten rennen kost de meeste moeite.
Ik was vergeten dat we in het fhf zaten. Ik moet dan wel een filmpje hebben die ik kan omzetten.quote:
primter kan ik niet plaatsen in dit verhaalquote:Op zondag 1 juli 2012 20:21 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn valt binnen, pleurt tas in de hoek, zet vaatwas en wasmachine aan, opent laptop en rent naar de printer.
Oh hoi![]()
daarom zei ik al ná zaterdagquote:Op zondag 1 juli 2012 20:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat we in het fhf zaten. Ik moet dan wel een filmpje hebben die ik kan omzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Nee joh.. ik zie een veel mooierderdere: Klik!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:51 schreef dolfina-chica het volgende:
btw.. ik zie mooie motor op mp...
http://link.marktplaats.nl/555812930
Maar als ik je pas weer op het laatste moment zie dan wordt het geen mooie.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
daarom zei ik al ná zaterdagaangezien jij dan zelf komt filmen bij de Ekiden
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:25 schreef Merlijn het volgende:
Oh ja, deze hadden jullie nog tegoed:Wat een mooie foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Hmmm, die komt me bekend voorquote:Op zondag 1 juli 2012 20:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee joh.. ik zie een veel mooierderdere: Klik!
Rij jij ook??
het is op een atletiekbaan, dus je kunt me in de gaten houdenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar als ik je pas weer op het laatste moment zie dan wordt het geen mooie.
Oh ja, deze hadden jullie nog tegoed:Ben jij kleiner dan Belle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
quote:
Oh ja, deze hadden jullie nog tegoed:Zeker een leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar met hakken is ze iig even groot. Daarnaast is de foto scheef genomen en ik hing naar achter zodat Meg ook nog op de foto konquote:
nope.. ik rij niet... kan vanwege mijn lichaam ook niet...quote:Op zondag 1 juli 2012 20:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee joh.. ik zie een veel mooierderdere: Klik!
Rij jij ook??
Oh ja, deze hadden jullie nog tegoed:hele mooie foto inderdaad!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Aha.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, maar met hakken is ze iig even groot. Daarnaast is de foto scheef genomen en ik hing naar achter zodat Meg ook nog op de foto kon
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:40 schreef Pulver het volgende:
Gaaaaap....
Net op tijd wakker voor de voetjebal.
Okee, was al een tijdje wakker...quote:
Ik vind jou anders een grotere gek. Hard gaan lopen terwijl je op de fiets dezelfde afstand aflegt met veel minder moeitequote:Op zondag 1 juli 2012 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
gek! je had gerust hier mogen crashen .. (poortugaal)
Morgequote:Op zondag 1 juli 2012 20:40 schreef Pulver het volgende:
Gaaaaap....
Net op tijd wakker voor de voetjebal.
* dolfina-chica schuift aan!!!quote:Op zondag 1 juli 2012 20:45 schreef Inlognaam het volgende:
Geen zin om naar de tv te lopen, maar wie speelt er en wat is het? Halve finale, finale?
* Inlognaam vind voetbal wel leuk, maar daar heb je ook wel alles mee gezegd. En gaat zometeen bitterballen (Van Dobben dit keer) en kleine portie patat gaat bakken.
whut?quote:
Ik vind jullie allebei gek, aangezien je met de auto een nog veel grotere afstand kan afleggen met niet zonder totaal geen moeitequote:Op zondag 1 juli 2012 20:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vind jou anders een grotere gek. Hard gaan lopen terwijl je op de fiets dezelfde afstand aflegt met veel minder moeite
Gelukkig niet want dan zit je bij mij op schoot.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica schuift aan!!!
oops... ik bedoel ik schuif naast je... niet op je
Finale;quote:Op zondag 1 juli 2012 20:45 schreef Inlognaam het volgende:
Geen zin om naar de tv te lopen, maar wie speelt er en wat is het? Halve finale, finale?
* Inlognaam vind voetbal wel leuk, maar daar heb je ook wel alles mee gezegd. En gaat zometeen bitterballen (Van Dobben dit keer) en kleine portie patat gaat bakken.
Finale Spanje-Italië..quote:Op zondag 1 juli 2012 20:45 schreef Inlognaam het volgende:
en dat moeten we niet hebben... dat houdt je knie nietquote:Op zondag 1 juli 2012 20:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig niet want dan zit je bij mij op schoot.
quote:
ik wil het ook zeggen....quote:
Is het zo erg?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en dat moeten we niet hebben... dat houdt je knie niet
ex zwager wilt staat te dreigen over mijn "gedrag" vandaag toen ik hem tegenkwam (geneens gezien) en wilt een ladder terug die ik niet heb?quote:
Die houdt het nu wel maar laten we het risico maar niet nemen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en dat moeten we niet hebben... dat houdt je knie niet
Wat heb je nou weer allemaal uitgevreten?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ex zwager wilt staat te dreigen over mijn "gedrag" vandaag toen ik hem tegenkwam (geneens gezien) en wilt een ladder terug die ik niet heb?
Nanananana!quote:Op zondag 1 juli 2012 20:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
ik wil het ook zeggen....
finale!!! spanje vs italie
ik heb gezien hoe dik zijn knie kan wordenquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ex zwager wilt staat te dreigen over mijn "gedrag" vandaag toen ik hem tegenkwam (geneens gezien) en wilt een ladder terug die ik niet heb?
zeer verstandigquote:Op zondag 1 juli 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die houdt het nu wel maar laten we het risico maar niet nemen.
pas op hequote:
Ik vreesde al voor je voorbinddildo, maar dat is gelukkig niet nodigquote:Op zondag 1 juli 2012 20:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica schuift aan!!!
oops... ik bedoel ik schuif naast je... niet op je
Maar met 17.50 euro parkeerkosten, file, vervolgens nog 1km moeten lopen naar de ingang en een gebrek aan een auto en rijbewijs maakt dat ook niet een optie.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vind jullie allebei gek, aangezien je met de auto een nog veel grotere afstand kan afleggen met niet zonder totaal geen moeite
zo erg ben ik niet hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 20:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vreesde al voor je voorbinddildo, maar dat is gelukkig niet nodig
* Inlognaam gerustgesteld is
Jat een panty van je meisje, maak daar een ladder in en overhandig 'm aan 'm. Heeft ie weer een ladder.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die zullen binnen nu een een kwartiertje klaar zijn. Heb alleen geen fritessaus of mayonaise dus het wordt met ketchup, curry of mosterd.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo erg ben ik niet hoor
ik kwam voor de bitterballen en patat
Waarom is Pulver blij?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:01 schreef Pulver het volgende:
JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1-0 spanjequote:Op zondag 1 juli 2012 21:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Waarom is Pulver blij?
Is er gescoord?
mosterd!!!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die zullen binnen nu een een kwartiertje klaar zijn. Heb alleen geen fritessaus of mayonaise dus het wordt met ketchup, curry of mosterd.
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jat een panty van je meisje, maak daar een ladder in en overhandig 'm aan 'm. Heeft ie weer een ladder.
Mja, is wel 'stairway to heaven'. Dus beter jat je er maar een van je schoonmoeder bedenk ik me net.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jat een panty van je meisje, maak daar een ladder in en overhandig 'm aan 'm. Heeft ie weer een ladder.
Staat er toch ?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:07 schreef Pulver het volgende:
We weten nog steeds niet waarom de ex zwager boos is.
Spannend hoor
Nee, er staat dat je ex zwager boos is op je vanwege je gedrag EN dat ie een ladder terugwil.quote:
Sinds wanneer bestel je mij?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:08 schreef Merlijn het volgende:
Gaat weer lekker hier. DJMo, doe jij MM beterschapjes toekomen?
[..]
Hmmmz. Heb ik daar ook nog inspraak in?![]()
[..]
Tssss.... waar heb ik gezegd dat jij dat niet mag zijn?![]()
Anyway, Zus is verhuisd en de meeste klussen zijn gedaan. Heeft echt slaapkamers als balzalen en de woonkamer is zo groot dat ik er met recht jaloers op ben![]()
Ik hoop dat ze nu haar eigen leven weer wat beter kan opbouwen met de drie kleintjes.
*Niet te bestellen is!*quote:
Echt niet!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:28 schreef Pulver het volgende:
2 -0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:31 schreef Inlognaam het volgende:
Die zitten in de frituurpan. Of hangen er boven eigenlijk. Bijna klaar dus.
Ben al op zoek naar een andere, deze is niet best meerquote:Op zondag 1 juli 2012 21:46 schreef Inlognaam het volgende:
Basisbehoefte voor de single man: de frituurpan
Deze heb ik:quote:Op zondag 1 juli 2012 21:46 schreef Inlognaam het volgende:
pfff... ook van een vrouw hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 21:46 schreef Inlognaam het volgende:
Ik proef jaloezie op mijn gespierde benen!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wees blij. Het zijn geen mooie slanke vrouwenbenen
Nee hoor, want jij hebt een snackbar en een hondje dat uitgelaten kan worden in de richting van de snackbar.quote:
troost je .. elke keer als ik ga hardllopen in een zonnetje kom ik met een kleurtje thuis. je verbrandt ook niet door zonlicht, maar door zonkracht, en als die hoog is, verbrand je zelfs in de schaduw of als het redelijk bewolkt isquote:Op zondag 1 juli 2012 22:00 schreef Egberts het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verbrand ... maar van welke zon?
doe mij er wat van ?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee hoor, want jij hebt een snackbar en een hondje dat uitgelaten kan worden in de richting van de snackbar.
Ik heb lekker 2 frituurpannen. En een voorraad frituurvet voor de eerstkomende 2 jaar.
dat was omdat vriezer leeg isquote:Op zondag 1 juli 2012 22:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee hoor, want jij hebt een snackbar en een hondje dat uitgelaten kan worden in de richting van de snackbar.
Ik heb lekker 2 frituurpannen. En een voorraad frituurvet voor de eerstkomende 2 jaar.
Volgens mij heb ik hem daar ook besteld inderdaad. Maar dat geeft toch niks? Ik had hem binnen 2 dagen in huisquote:Op zondag 1 juli 2012 22:14 schreef Pulver het volgende:
Jammer genoeg alleen bij Neckermann te verkrijgen.
die is vast al opquote:Op zondag 1 juli 2012 22:16 schreef Inlognaam het volgende:
Papabear, heb je ook een na-foto? Van een gefrituurde frikandel that is?
Nou, normaal gesproken niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem daar ook besteld inderdaad. Maar dat geeft toch niks? Ik had hem binnen 2 dagen in huis
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:16 schreef Inlognaam het volgende:
Papabear, heb je ook een na-foto? Van een gefrituurde frikandel that is?
Dat vind ik extra aardig van jequote:Op zondag 1 juli 2012 22:17 schreef Papabear het volgende:
[..]nu even niet, sorry. Ik had ze speciaal voor Pulver ff uit de vriezer gehaald voor de foto, maar ze komen er mooi bruin uit hoor
kijk je een maat je van je lief aan....quote:Op zondag 1 juli 2012 22:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou, normaal gesproken niet.
Maar heb net me schuldsanering rond en zit met een verse postblokkade etc.
Werd me aangeraden om even niets te bestellen.
Wel jammer, want het is juist een mooi klein ding.
Vind het altijd onzin om voor mezelf alleen 3 liter prut op te warmen.
Precies de reden waarom ik hem ook heb genomen. Net mooi genoeg voor 1 persoon.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wel jammer, want het is juist een mooi klein ding.
Vind het altijd onzin om voor mezelf alleen 3 liter prut op te warmen.
Dat vind ik heel erg lief van je.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik hem ook heb genomen. Net mooi genoeg voor 1 persoon.
Kun je de helft missen (15 euro)? Dan bestel ik er wel eentje voor je
Dat weet ik, ik ken je ondertussen wel een beetjequote:
Mooi zo. PM je adres maar, dan komt er zo'n ding jouw kant opquote:Op zondag 1 juli 2012 22:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik ken je ondertussen wel een beetje
dat kan dus nietquote:Op zondag 1 juli 2012 22:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mooi zo. PM je adres maar, dan komt er zo'n ding jouw kant op
waarom denk je dat ik zei vannelle?quote:
Als ik me buren zou kennen, had ik hem zelf kunnen bestellenquote:
ja, dat betekend alle post gaat naar bewindvoerderquote:Op zondag 1 juli 2012 22:31 schreef Inlognaam het volgende:
Postblokkade = ook geen pakketten kunnen ontvangen?
En hoe weet de post dat dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, dat betekend alle post gaat naar bewindvoerder
Ik heb geen idee, voor mij is het nog helemaal nieuwquote:Op zondag 1 juli 2012 22:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En hoe weet de post dat dan?
En andere pakketbezorgers? Als: DHL/selectvracht, GLS ook allemaal?
wordt volgens mij doorgegeven, zo is mij dat uitgelegdquote:Op zondag 1 juli 2012 22:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En hoe weet de post dat dan?
En andere pakketbezorgers? Als: DHL/selectvracht, GLS ook allemaal?
Ik vind dat nogal een aantasting van je privacy eerlijk gezegd?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wordt volgens mij doorgegeven, zo is mij dat uitgelegd
ja en nee...quote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal een aantasting van je privacy eerlijk gezegd?
overleg eerst met jouw bewind...quote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef Pulver het volgende:
Wel stom eigenlijk.
Zit je in de schuldsanering en probeer je dus 'als' je wat nodig hebt, het zo goedkoop mogelijk te regelen.
Dwingen ze je eigenlijk naar alleen de winkels in de buurt.
Nou woon ik zelf in Den Haag, dus er zit hier genoeg, maar je zal maar in een dorp wonen.
Woon je in de buurt van je ouders? Laat ik hem daar toch gewoon bezorgen. Ik heb hem min of meer al toegezegd, dus dan wil ik het afmaken ookquote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef Pulver het volgende:
Wel stom eigenlijk.
Zit je in de schuldsanering en probeer je dus 'als' je wat nodig hebt, het zo goedkoop mogelijk te regelen.
Dwingen ze je eigenlijk naar alleen de winkels in de buurt.
Nou woon ik zelf in Den Haag, dus er zit hier genoeg, maar je zal maar in een dorp wonen.
Zover was ik ook al.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:36 schreef Inlognaam het volgende:
Dan loopt ie toch gewoon naar de winkel? Voor 25 euro koop je een prima frituurpan, weliswaar niet zo'n kleintje maar een Princess volstaat prima. Weliswaar met 3 liter vet, maar dat betekent ook dat je langer met het vet doet. En zo'n gekke aankoop is het niet vind ik.
Valt me nog mee dat ze niet eens visiteren als ze op bezoek komenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal een aantasting van je privacy eerlijk gezegd?
Nee, maar het komt wel goed.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van je ouders? Laat ik hem daar toch gewoon bezorgen. Ik heb hem min of meer al toegezegd, dus dan wil ik het afmaken ook
bij mij zijn ze door huis gelopen...quote:Op zondag 1 juli 2012 22:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze niet eens visiteren als ze op bezoek komen
beide noodzaak voor een singel vrouw!!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:41 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, anders mag ie 'm wel naar mij sturen, lever ik 'm af bij Pulver. Ik kom toch wel af en toe in Den Haag en anders is het op fietsafstand.
Een frituurpan is gewoon een noodzakelijk iets voor een single man. Net als een dildo dat zo'n beetje is voor een single vrouw
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:41 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, anders mag ie 'm wel naar mij sturen, lever ik 'm af bij Pulver. Ik kom toch wel af en toe in Den Haag en anders is het op fietsafstand.
Een frituurpan is gewoon een noodzakelijk iets voor een single man. Net als een dildo dat zo'n beetje is voor een single vrouw
Mooi! Pulver, kom maar op met je adresquote:Op zondag 1 juli 2012 22:41 schreef DJMO het volgende:
mij is door de tnt verteld .. postblokkade geld alleen voor briefpost. Pakketjes worden gewoon naar je huisadres gebracht. Dat ivm schuldsanering zelf niets besteld mag worden is clear enough .. heeft met het voorkomen van het ontstaan van nieuwe schulden te maken. Echter .. niets of niemand die kan verhinderen jou een cadeau te geven en dat per pakketpost op te sturen.
reden dat postblokkade alleen voor briefpost en niet voor pakketpost geld is het het twee verschillende systemen zijn.
Mja, toch valt er wat te zeggen voor pakketblokkade.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:41 schreef DJMO het volgende:
mij is door de tnt verteld .. postblokkade geld alleen voor briefpost. Pakketjes worden gewoon naar je huisadres gebracht. Dat ivm schuldsanering zelf niets besteld mag worden is clear enough .. heeft met het voorkomen van het ontstaan van nieuwe schulden te maken. Echter .. niets of niemand die kan verhinderen jou een cadeau te geven en dat per pakketpost op te sturen.
reden dat postblokkade alleen voor briefpost en niet voor pakketpost geld is het het twee verschillende systemen zijn.
Zit zelf maar es een week zonder bitterballenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef Inlognaam het volgende:
Ja, uh, enkel als Pulver dat wilt...
Papabear, goedzak die je bent
klopt, maar is niet te realiserenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mja, toch valt er wat te zeggen voor pakketblokkade.
Een grotere online bestelling wordt bezorgd met... jawel, pakketpost. En achterafbetaling is gewoon mogelijk.
overigens .. meeste postorderbedrijven werken tegenwoordig met kredietcheck. als jij een bkr notering hebt, krijg je niet op rekening geleverd (was tien jaar geleden al zo, toen ik zélf bij een postorderbedrijf werkte)quote:Op zondag 1 juli 2012 22:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mja, toch valt er wat te zeggen voor pakketblokkade.
Een grotere online bestelling wordt bezorgd met... jawel, pakketpost. En achterafbetaling is gewoon mogelijk.
Bij mij vertelde de bewindvoerder het.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
klopt, maar is niet te realiserenzo is me dat destijds verteld door de tnt hoor!
het gaat niet om geloven of niet geloven.quote:
Begrijpelijk. Zou ook mijn gedachte zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 22:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
het gaat niet om geloven of niet geloven.
het gaat erom dat ik een bewindvoerder (wiens werk dit is) ik eerder geloof dan een mederwerker van TNT.
lijkt me vrij simpel.
Tuurlijk wel en heel makkelijk te realiseren.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
klopt, maar is niet te realiserenzo is me dat destijds verteld door de tnt hoor!
nog een?? ik heb voor elke dag al 1quote:
Ik heb ze echt jaaaaaaaaaaren niet gegeten omdat ik die binnenmassa er niet lekker uit vond zien en die me deed denken aan ragout. Wat ik ook niet lekker eruit vind zien en dus niet eet.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zit zelf maar es een week zonder bitterballen
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nog een?? ik heb voor elke dag al 1
Het is ook gewoon ragoutquote:Op zondag 1 juli 2012 23:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb ze echt jaaaaaaaaaaren niet gegeten omdat ik die binnenmassa er niet lekker uit vond zien en die me deed denken aan ragout. Wat ik ook niet lekker eruit vind zien en dus niet eet.
Maar zonder ballen kan ik niet
Ja, maar ragout eet ik niet. Enkel met een krokant jasje eromheen.quote:
Same here. Alleen leverworst is de uitzondering op de regel (mits van Kroeb of slagerij Bakkertje)quote:Op zondag 1 juli 2012 23:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, maar ragout eet ik niet. Enkel met een krokant jasje eromheen.
Zelfde als dat ik geen orgaanvlees eet, puur omdat het orgaanvlees is. Maar schotel het me voor in een aantrekkelijk jasje en ik eet het wel waarschijnlijk.. Tenzij je me vertelt wat het is.
klinkt makkelijker dan het is .. bewindvoerds hebben een postbusadres. meeste postbussen accepteren geen pakketen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Tuurlijk wel en heel makkelijk te realiseren.
Het is tegenwoordig allemaal geautomatiseerd. Pakket voor dat adres? Hup, apart leggen en doorsturen naar bewindvoerder. Net als met de post zou moeten gebeuren.
Dan zal het spul wel weer 'retour afzender' gaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
klinkt makkelijker dan het is .. bewindvoerds hebben een postbusadres. meeste postbussen accepteren geen pakketen.
he verdraaid, ik heb zelf ook in die handel gezeten ..
ach laat ook maar. wie ben ik .
Dan voert die bewindvoerder naast een postbus, ook een adres voor pakketjes in.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
klinkt makkelijker dan het is .. bewindvoerds hebben een postbusadres. meeste postbussen accepteren geen pakketen.
he verdraaid, ik heb zelf ook in die handel gezeten ..
ach laat ook maar. wie ben ik .
heb je m'n vorige opmerking nog gelezen? vrijwel alle postorderbedrijven hanteren bij een betaling achteraf, een bkr check. Juist hierom. Bij aan a-notering kun je alleen bestellen indien betaald met i-deal of onder rembours. (nog een reden waarom pakketpost niet via een bewindvoerder kan). of handmatige vooruitbetaling.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan voert die bewindvoerder naast een postbus, ook een adres voor pakketjes in.
Probleem ligt dus niet bij TNT dan, maar bij de bewindvoerder. Kwalijke zaak als met een dermate simpele ingreep, toch nieuwe schulden gemaakt kunnen worden of bedrijven opgelicht kunnen worden.
De frikandelletjes zullen inmiddels wel ontdooid zijn.quote:
dat is dus niet waar!!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je m'n vorige opmerking nog gelezen? vrijwel alle postorderbedrijven hanteren bij een betaling achteraf, een bkr check. Juist hierom. Bij aan a-notering kun je alleen bestellen indien betaald met i-deal of onder rembours. (nog een reden waarom pakketpost niet via een bewindvoerder kan). of handmatige vooruitbetaling.
Die lagen alweer in de vriezerquote:Op zondag 1 juli 2012 23:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De frikandelletjes zullen inmiddels wel ontdooid zijn.
*eentje besteld met mayo, ketchup en gesneden uitjes!
Natuurlijk heb ik die gelezen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je m'n vorige opmerking nog gelezen? vrijwel alle postorderbedrijven hanteren bij een betaling achteraf, een bkr check. Juist hierom. Bij aan a-notering kun je alleen bestellen indien betaald met i-deal of onder rembours. (nog een reden waarom pakketpost niet via een bewindvoerder kan). of handmatige vooruitbetaling.
Zet die bitterballen dan neer... samen met een biertje graagquote:Op zondag 1 juli 2012 23:31 schreef Papabear het volgende:
Nu probeer ik al voor de 3e keer een topicwending te maken, maar jullie blijven maar doormiepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |