quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:12 schreef Pulver het volgende:
Alweer dat kutnummer?
Die maar iets van Elvis
Ik vind het ook een hele mooie uitvoering.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van deze versie moet ik altijd huilen...
hele mooie iddquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe me een lol, en hou het hierbij.. en niet het nummer "eens" van hem.. dat was de 'binnenkomer' op de crematie van mijn moeder én mijn oma...quote:
sorry meis, dat kon ik niet weten .. ik ben 'gewoon' op muzikale zoektoch door mijn verleden .. naar nummers die bij m'n gevoelens tóen hoorden ..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe me een lol, en hou het hierbij.. en niet het nummer "eens" van hem.. dat was de 'binnenkomer' op de crematie van mijn moeder én mijn oma...
Dat heb ik met deze versie van "Always on my mind":quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen sorry hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
sorry meis, dat kon ik niet weten .. ik ben 'gewoon' op muzikale zoektoch door mijn verleden .. naar nummers die bij m'n gevoelens tóen hoorden ..
deze hoort er ook bij :quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen sorry hooris niet nodig, als je het maar hierbij laat
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
Er is ook een nummer van hem dat hij moet lachen tijdens het nummer vanwege een fan die iets doet.. enig idee welke ik bedoel??
Ja die idd!quote:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=871359quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
Er is ook een nummer van hem dat hij moet lachen tijdens het nummer vanwege een fan die iets doet.. enig idee welke ik bedoel??
Altijd goedquote:
Ik geloof er niets van.quote:
iets met eentjes en nulletjes denk ik..quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:25 schreef Ireth het volgende:
Als we toch sentimenteel doen...
Mijn oma had een hondje, trixie. Die was op een dag hartstikke dood en pleite. Ik was een jaar of 8. Mijn pa draaide toen bij een piratenzender en mijn oma luisterde altijd daarna. En ik maar steeds dat nummer aanvragen voor mijn oma. Pas later hoorde ik dat ie overreden was en onder een boom achter het huis begraven lag... en oma elke keer maar janken als ik dat nummer liet draaien voor haar
Ben je er al van bijgekomenquote:
ow trouwens....quote:
quote:
hehe met kangoeroe iddquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef Ireth het volgende:
Mijn dochter is trouwens ook Nick&Simon-fan, maar dan op haar manier
quote:
iemand die frans duijts post heeft eigenlijk niet echt heel veel recht van spreken hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:38 schreef Pulver het volgende:
maar nou wil geen zeikerd zijn.
al ben ik dat wel heel goed op gezette tijden
Wie was het nou die housemuziek als muziek neerzette?
jeTJe!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:40 schreef Pulver het volgende:
Ik wist dat ik bij Jelle ergens aan moest denken.
Eminem maakt het af.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
iemand die frans duijts post heeft eigenlijk niet echt heel veel recht van spreken he
pas nou maar op, want ken het hele reperdinges....quote:
Ik vind twarres best leuk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
Dit is pas erg... dit nummer helemaal mee kunnen zingen...
Ik vind dit liedje leuk, maar tot op heden heb ik nog geen 2e persoon ontmoet die er ook zo over denktquote:
Anouk is mijn wijffie!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:55 schreef Ireth het volgende:
Vriend van mij kan dit spelen op gitaar, doen we altijd duo samen. Hij spelen en ik zingen (lees: stem verkachten). Laatste keer was met buurtfeest... kampvuurtje er bij, donker, drankjes en dan dit nummer op gitaar...
Anouk is diegene waar ik op zijn minst bi door kan wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Anouk is mijn wijffie!!!
Mijn greppeldel, mijn grabbelgrot!!!![]()
![]()
Dat kan ik dan weer niet zeggenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Anouk is diegene waar ik op zijn minst bi door kan worden
mag ik hierna?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef Ireth het volgende:
Even iets anders dan muziek.... hi-la-risch!!!
Voor mij wel, maar ik ga als deze afgelopen is Joep uitlaten, die ligt met gekruiste pootjes op de deurmat....quote:
ahhhhhhhhh........quote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar ik ga als deze afgelopen is Joep uitlaten, die ligt met gekruiste pootjes op de deurmat....
Ja opschieten danquote:Op zondag 1 juli 2012 00:04 schreef Pulver het volgende:
maar als k nou beloof dat ik hem afluister (wat onzinnig is, want ik ken hem al) mag ik dan ééntje?
Met beeldjes??? Alsjeblieft!!!!!
De glaasjes met sigaretten tijdens een feestje!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:12 schreef Pulver het volgende:
maar als je het hebt over herkenbaar, is dit het wel
quote:
"ik neem 1 hijs... begint achter mij het programma Windows weer..."quote:Op zondag 1 juli 2012 00:17 schreef Pulver het volgende:
een open hargt operatie klinkt gewoon het mooiste op ze haags
Maak er maar gelijk twee.quote:
Die is dan wel weer tof.quote:
Waarom zou dat een probleem zijn?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heb wel brood met pitjes, is dat een probleem?
Hangt er van af, horen die pitjes er in?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heb wel brood met pitjes, is dat een probleem?
In brood horen geen pitjes. Het is geen meloen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hangt er van af, horen die pitjes er in?
dat is het voor sommige mensen!quote:
Ik eet wel om de pitjes heen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
dat is het voor sommige mensen!
Nou, dan ben ik zo aardig om mijn eigen brood aan jullie te doneren voor een tosti!
niet doneren, hij vroeg of je een tosti vor hem maakte hequote:Op zondag 1 juli 2012 00:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
dat is het voor sommige mensen!
Nou, dan ben ik zo aardig om mijn eigen brood aan jullie te doneren voor een tosti!
bek houwe en meeswingen!!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:38 schreef gomi het volgende:
[..]
niet doneren, hij vroeg of je een tosti vor hem maakte he
Ik had haar in de steek gelaten.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een zeer slechte `zanger´. Ik was ook de tt nacht in geweest en hij trad op. Vreselijk! Tis dat mijn zusje graag wilde blijven, anders was ik wel naar een ander podium gegaan.
Waarom zou iemand in godsnaam Dries Roelvink na willen doen???quote:
Om te laten zien dat het nog slechter kan.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waarom zou iemand in godsnaam Dries Roelvink na willen doen???
moet je aan de zus van ingrid vragenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waarom zou iemand in godsnaam Dries Roelvink na willen doen???
Ik versta er geen zak van.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:51 schreef Pulver het volgende:
Zo, tijd voor een lief liedje.
Ja, dat vind IK een lief nummer!!!
Probleemwijkenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:44 schreef Pulver het volgende:
Leeeeef als een zigeuner!!!!!!!!
Lach als een clown!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve Rucky!!!quote:
Koos kankerkachel!!!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Probleemwijken![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=-7641325221732436117
jij wil gewoon in de grote rucky-roddellijstquote:Op zondag 1 juli 2012 00:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Lieve Rucky!!!
Ik heb een tuintje in mijn hart,
alleen voor jouw!!!!!
Oeoeoeoeoee!!!!
Vandaag ook bbq gedaan. en bowlen. en karten.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:04 schreef Ehhe het volgende:
Zooo * Ehhe is weer uit gebbq-t. Hele avond lekker kunnen zitten, geen wind/regen.. Feestje is afgelopen en gelijk begint 't te waaien. Zo moeten we 't hebben
volgens mij wel iddquote:Op zondag 1 juli 2012 01:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoe heet die serie ook alweer? Was dat niet "achterstandswijken" oid?
Vandaar dat ik hem niet ken.quote:
Ging het wel wat met je voet enzeu?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vandaag ook bbq gedaan. en bowlen. en karten.
Jaquote:
Bowlen zonder aanloop en karten ging niet zo heel goed.quote:
Bizar zeg, het is dus nog niet echt beter geworden.. Loop je dan niet ook ontzettend gek? Of deed je dat altijd al?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bowlen zonder aanloop en karten ging niet zo heel goed.
Voel niet waar die voet staat dus moest telkens kijken of ik wel bij de rem stond.
Neuh.....quote:Op zondag 1 juli 2012 01:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bizar zeg, het is dus nog niet echt beter geworden.. Loop je dan niet ook ontzettend gek? Of deed je dat altijd al?
Het blijft toch je zoon hequote:Op zondag 1 juli 2012 01:13 schreef Pulver het volgende:
ook hoe dat wijf dat zegt:
D'r zoon heeft een benzinestation overvallen met een hakbijl.
Hoor je het slachtoffer nog: Ja, hield ik tegen en ik bloede nog, maar had ik toen niet in de gaten.
En wat zegt moeders?
Halen ze hem zo op uit huis, als een varken, niet normaal!
Wat dacht je dan, kuttekop!!!!
Tja, zij weet ook niet beter dan dat natuurlijk... Het is vooral triest, zoiets.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:13 schreef Pulver het volgende:
ook hoe dat wijf dat zegt:
D'r zoon heeft een benzinestation overvallen met een hakbijl.
Hoor je het slachtoffer nog: Ja, hield ik tegen en ik bloede nog, maar had ik toen niet in de gaten.
En wat zegt moeders?
Halen ze hem zo op uit huis, als een varken, niet normaal!
Wat dacht je dan, kuttekop!!!!
Haha dat filmpje, monty python?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh.....
Maar loopt idd erg eigenaardig.
Dat gaat nog wel ff duren maar thanks!quote:Op zondag 1 juli 2012 01:16 schreef Ehhe het volgende:
'k Zou zeggen kusje er op... Maar iehl da's vies. Ik hoop (alweer...) echt snel beterschap voor je.
Een kusje gaat mij ook te ver Maar ik hoop wel dat het snel beter wordt.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Tja, zij weet ook niet beter dan dat natuurlijk... Het is vooral triest, zoiets.
[..]
'k Zou zeggen kusje er op... Maar iehl da's vies. Ik hoop (alweer...) echt snel beterschap voor je.
Ik kan best begrijpen dat zij ook niet beter weten. Dat maakt niet dat ik het goedkeur of goedpraat. Zij zijn ook maar weer met deze ideeën opgegroeid.. Overal tegenin gaan als 't niet in het straatje past en vooral idd een plaat voor de kop.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:17 schreef Pulver het volgende:
Sorry Ehhe,
Maar mijn begrip voor dit soort is niet al te groot.
Ik denk dat ik dat ook maar doe. Trustequote:
mooi en trustenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bevalt goed! Begint steeds meer als thuis te voelen.
De kinderen beginnen al aardig te wennen.
En nu slapen!
Fijn om te horen, slaap lekker.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bevalt goed! Begint steeds meer als thuis te voelen.
De kinderen beginnen al aardig te wennen.
En nu slapen!
quote:Op zondag 1 juli 2012 07:16 schreef DJMO het volgende:
* DJMO koffie aanslingert
* DJMO oven aangooit voor warme croissantjes
* DJMO eieren kookt voor op de verse broodjes van d-c
* DJMO wacht nog even met het beleg uit de koelkast pakken, maar wel de roomboter vast op tafel zet zodat het smeerbaar wordt
* DJMO een kop koffie pakt
Twarresfan meldt zichquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
Ik zag hem al, morge jaleesa hoe is je vakantie?quote:
Naast rucky gaat zittenquote:Op zondag 1 juli 2012 08:58 schreef Rucky het volgende:
* Rucky vraagt zich af waarom hij alleen aan het ontbijt zit.![]()
Gezellig, wil je een glaasje jus de orange als ik toch aan het inschenken ben?quote:
Ja lekkerquote:Op zondag 1 juli 2012 09:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gezellig, wil je een glaasje jus de orange als ik toch aan het inschenken ben?
[ afbeelding ]
Niets bijzonders eigenlijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 09:50 schreef Ganzz het volgende:
Heerlijk, ik ben weer levend
Ik lees een nieuwe meeting, verder nog iets belangrijks gemist? :$
Das alleen maar intro hahaquote:Op zondag 1 juli 2012 10:34 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts de eerste 40 seconden foutloos mee kon zingen!
hahaquote:Op zondag 1 juli 2012 10:37 schreef Egberts het volgende:
[..]
Erna kan ik hem ook wel een heel stuk meezingen, enkel niet foutloos
ben jij al zo oud?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:36 schreef belle1608 het volgende:
Ik heb Twarres 10 jaar geleden geplaybackt op vakantie met 2 kindjes die ik die middag voor het eerst zag! Super vet was dat!! (ik was toen 15, zij 5 en 7 ofzo)
Johquote:Op zondag 1 juli 2012 10:40 schreef Egberts het volgende:
[..]
Die linkse heeft wat in haar kin zitten
haha,quote:Op zondag 1 juli 2012 10:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Joh, dat vond ik echt cool trouwens een jaar of 12 terug
Stelletje broekies hier.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha moeten wij zeggen als jonkies van het topic
Gaafquote:Op zondag 1 juli 2012 10:46 schreef belle1608 het volgende:
http://www.stadspodia.nl/(...)genres&maand=2013-02
Ga ik voor de 3e keer heen![]()
![]()
Ja en de andere 2 heren ook overigens!! Ik ga niet voor niets voor de 3e keer, ik ging de 1e keer voor Mirjam, maar die 4 in combi met elkaar is gewoon super!!quote:Op zondag 1 juli 2012 10:51 schreef Egberts het volgende:
[..]
Gaaf
die Syb heeft echt een geweldige stem, heb hem vaker bij de beste zangers van Nederland gehoord
En bedankt hè...quote:Op zondag 1 juli 2012 10:54 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn komt even hallo zeggen en vertrekt voor klusdag twee. Kan iemand alvast een masseuse en een takelwagen bestellen voor als ik vanavond ooit eens thuis aankom?
Met of zonder happy ending?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:54 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn komt even hallo zeggen en vertrekt voor klusdag twee. Kan iemand alvast een masseuse en een takelwagen bestellen voor als ik vanavond ooit eens thuis aankom?
Succes vandaag, ik zal de kinderen hier wel in de gaten houden.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:54 schreef Merlijn het volgende:
Blijkbaar niet.. Nou dan toch niet!quote:
verstoppetje doen rucky? Ga jij je maar verstoppen komen wij je (vanavond) zoekenquote:Op zondag 1 juli 2012 10:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Succes vandaag, ik zal de kinderen hier wel in de gaten houden.
* Rucky zijn rode kaarten weer opzoekt.
quote:Op zondag 1 juli 2012 10:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Succes vandaag, ik zal de kinderen hier wel in de gaten houden.
* Rucky zijn rode kaarten weer opzoekt.
Jaaaaaquote:Op zondag 1 juli 2012 10:59 schreef Egberts het volgende:
[..]
verstoppetje doen rucky? Ga jij je maar verstoppen komen wij je (vanavond) zoeken
Dat kan je bij mij in de tuin doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:59 schreef Egberts het volgende:
[..]
verstoppetje doen rucky? Ga jij je maar verstoppen komen wij je (vanavond) zoeken
Volgende meet wordt een klus/tuin opruimmeet bij jou dus!quote:Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat kan je bij mij in de tuin doen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juli 2012 11:09 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Het is nog geen 3 uur!! Terug je bed in jij!!
Omdraaien en oogjes dicht. Om 3 uur maak ik je wel wakker.quote:
Oo wat ga je doen?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:11 schreef Egberts het volgende:
Ik ga eens afsluiten hier en richting het water.
tot straks allemaal
Ah, een onderhoudsvrije natuurtuinquote:Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat kan je bij mij in de tuin doen.![]()
[ afbeelding ]
Ik ga aan het water liggen en misschien nog wel tussendoor even zwemmenquote:
Oo leuk hoe oud zijn ze?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:14 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ga aan het water liggen en misschien nog wel tussendoor even zwemmen
ben aan het babysitten dus ik moet iets om de kids stil te krijgen
Zo zie ik het dan maar ook. Ik wil hem wel opknappen maar ik heb geen zin om er geld in te steken.quote:
Dat is balen zeg van je HD! Heb je geen track & trace code? Ligt hij niet toevallig bij de buren?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zo zie ik het dan maar ook. Ik wil hem wel opknappen maar ik heb geen zin om er geld in te steken.
En ik was van plan om mijn pc opnieuw te installeren maar gisteren is mijn nieuwe hd niet bezorgt.
Nee ik had hem vrijdag besteld en had gehoopt dat die gisteren bezorgt zou worden. Ik wil iig de brandnetels weghalen voor de rest is de tuin betegeld maar omdat het een huurwoning is wil ik er niet al te veel aandoen. Zometeeen vind ik wat anders als ik net klaar ben.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat is balen zeg van je HD! Heb je geen track & trace code? Ligt hij niet toevallig bij de buren?
En over opknappen, wat wil je eraan doen dan?? Waarvoor je geld uit zou geven?
Ah ok, geen 1 dag levertijd dusquote:Op zondag 1 juli 2012 11:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee ik had hem vrijdag besteld en had gehoopt dat die gisteren bezorgt zou worden. Ik wil iig de brandnetels weghalen voor de rest is de tuin betegeld maar omdat het een huurwoning is wil ik er niet al te veel aandoen. Zometeeen vind ik wat anders als ik net klaar ben.
quote:Op zondag 1 juli 2012 11:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee ik had hem vrijdag besteld en had gehoopt dat die gisteren bezorgt zou worden. Ik wil iig de brandnetels weghalen voor de rest is de tuin betegeld maar omdat het een huurwoning is wil ik er niet al te veel aandoen. Zometeeen vind ik wat anders als ik net klaar ben.
Ik zat al naar mijn kapmes te kijken maar dat is iig ook wel een goed idee.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even verdunnen met water en de boel insprayen. Weekje later kan je alles zo wegvegen met een bezem!
Goeiemorgen trouwens!
Mogequote:Op zondag 1 juli 2012 11:53 schreef vannelle het volgende:
Ik mag nog goedemorgen zeggen ipv goedemiddag en dát voor een zondag!
Goedemorgen.![]()
Goedemorgen Vannelle!!quote:Op zondag 1 juli 2012 11:53 schreef vannelle het volgende:
Ik mag nog goedemorgen zeggen ipv goedemiddag en dát voor een zondag!
Goedemorgen.![]()
Nee, gisteravond al terug komen rijden. Waren rond 23.30 thuis.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goedemorgen Vannelle!!
Vandaag weer terug naar Halsteren?
Suiker en melk graag.quote:
Zit er al in want dat weet ik.quote:
Oo lekker!!quote:Op zondag 1 juli 2012 11:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, gisteravond al terug komen rijden. Waren rond 23.30 thuis.
[..]
Suiker en melk graag.
quote:
Zeker weten, anders waren we daar weer een halve dag aan kwijt geweest.quote:
haha ja en lekker in je eigen bed slapenquote:Op zondag 1 juli 2012 11:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten, anders waren we daar weer een halve dag aan kwijt geweest.
Bovendien zouden ze vanmorgen na de kerk visite krijgen en daar hadden we al helemaal geen trek in.
Wegwezen dus.
Voet is ronduit *piep*quote:Op zondag 1 juli 2012 12:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha ja en lekker in je eigen bed slapenHoe is het met je voet?
Zo dan, dat is echt niet ok dus! Maar ze kunnen er niets aan doen?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Voet is ronduit *piep*
Totaal geen gevoel maar wél af en toe hele fijne pijnscheuten.
Gister klein stukje gereden op de motor van m'n zwager maar schakelen ging niet omdat voetje het gewoon niet doet....![]()
Voor mij voorlopig geen motorrijden meer......
Kutzooiquote:Op zondag 1 juli 2012 12:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Voet is ronduit *piep*
Totaal geen gevoel maar wél af en toe hele fijne pijnscheuten.
Gister klein stukje gereden op de motor van m'n zwager maar schakelen ging niet omdat voetje het gewoon niet doet....![]()
Voor mij voorlopig geen motorrijden meer......
Wordt nog bekeken.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zo dan, dat is echt niet ok dus! Maar ze kunnen er niets aan doen?
Wat duurt dat nog lang zeg.. Raar ook dat er niks meer gedaan kan worden hierquote:Op zondag 1 juli 2012 12:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wordt nog bekeken.
1 augustus een emg in antwerpen en 14 augustus een gesprek met de neuroloog daar.
Hoop dat ze iets kunnen doen want in Nederland ben ik klaar, kunnen ze niks voor me doen.
Komt omdat ik 2 protheses in m'n rug heb waardoor ze op scans geen details kunnen zien.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wat duurt dat nog lang zeg.. Raar ook dat er niks meer gedaan kan worden hier
Ah, dat klinkt dan wel weer logisch ja. En om foto's te maken kunnen ze niet 'ff' die prothesen eruit rukken natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2012 12:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Komt omdat ik 2 protheses in m'n rug heb waardoor ze op scans geen details kunnen zien.
In Antwerpen hebben ze betere spullen dus hopelijk daar meer geluk.
Antwerpen was iig een bewuste keuze van de neuroloog hier.
Zoals we van je gewend zijn: Het is weer te maf voor woorden.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Als mensen de vertaling nodig hebben dan hoor ik het wel
kopje thee dan...quote:Op zondag 1 juli 2012 12:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
moet ik je nog een keer terugsturen of wil je liever een kop koffie?
*Kop thee aan Dolfina geeft, croissantje erbij en een eitje?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kopje thee dan...
zucht...
![]()
mogguh allemaal
Pe & Rinus!quote:Op zondag 1 juli 2012 12:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zoals we van je gewend zijn: Het is weer te maf voor woorden.
Ga eens naar je nest toe want het is nog geen 15.00 uur. Of moet ik boos worden?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kopje thee dan...
zucht...
![]()
mogguh allemaal
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Kop thee aan Dolfina geeft, croissantje erbij en een eitje?
*Croissantje & eitje aan Dolfina geeft en iedereen wegstuurt!! Sttt, laat Dolfina ff rustig wakker worden a.u.b.!quote:
Mijn FHF vriendinnetje is er weer.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Croissantje & eitje aan Dolfina geeft en iedereen wegstuurt!! Sttt, laat Dolfina ff rustig wakker worden a.u.b.!
Hahahaquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn FHF vriendinnetje is er weer.![]()
En zijn jullie al een beetje gewend in je nieuwe woning?
Hahahahaaa, deze zong mijn broer altijd. Pakkende tekst.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahaha
aha jaja poepoe
goeiedag, hou is t mit joe
oké, goud goud, zozo
hee doe, wat hest ja schele ogen
hee doe, dien neus is ja verbogen
moar t kin mie niks verschelen
want schelen binnen de mooisten nait
hee doe, wat hest ja dikke kuten
hee doe, wat binnen dat veur spruten?
ieder mens het zien gebrek
ik an neus en doe an bek
moar hou je der outzugn deert ons nait
geef mie moar n vrizze jonge boerenmaaid
hee doe, wat hest ja n gekke kop
hee doe, hest n kop as n envelop
hee doe, wat hest ja kromme poten
hee doe, dien hoar zit kloten
hee doe, wat kiekst ja laif
moar ach, dien bek stait schaif
hee doe, wat hest kont ja braid
hee doe, zo'n bril staait ja nait
hee doe, hest n vaals gebit?
hee doe, doe hest dien kop ook nait mit!
Hoezo zijn die onveilig dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja, wel redelijk gewend. Balkon moet nog kinderproof worden. En op de vliering heel wat spul gevonden. Was dus niet kwijt gelukkig!
de kids kunnen er zo tussendoor glijden..quote:
Nouja, dat ook wel als ze hun best doen idd.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
de kids kunnen er zo tussendoor glijden..
Ik vind het leuk! En van een andere ordequote:Op zondag 1 juli 2012 12:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahahaaa, deze zong mijn broer altijd. Pakkende tekst.
* dolfina-chica helpt je wel ffquote:Op zondag 1 juli 2012 12:58 schreef belle1608 het volgende:
*Hier ook op moet gaan ruimen anders mag ik vanavond niet naar Merlijn..
Die kan je met tie-wraps vastmaken en dan kunnen ze ook niet meer het hek als opstapje gebruiken.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nouja onveilig, ze gebruiken het als opstapje, vind ik eng. Ik heb kippengaas gekregen, maar weet neit precies wat de bedoeling is.
Liefquote:
Zal ik mijn rekening nr. ook even geven als je toch aan het overmaken bent?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:09 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Lief*Gelukkig hoef ik alleen maar m'n eigen kamer te doen*
* Was opvouwen & in kast leggen
* Spullen die mee gaan naar Merlijn klaarleggen
* Mailtjes beantwoorden / dingen klaarleggen om te versturen
* Geld overmaken naar een aantal mensen
Valt best mee
Ja das goedquote:Op zondag 1 juli 2012 13:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zal ik mijn rekening nr. ook even geven als je toch aan het overmaken bent?
O ja Merlijn moet ik ook nog even spreken. * Rucky notitie klaarlegt.
Gaat dat zo makkelijk?quote:
Das goed hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 13:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gaat dat zo makkelijk?Dan geef ik mijn rekeningnr ook door
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
Haha heerlijk toch!! Ik vind het tof dat er zoveel FHF fokkers zijn die dat lied mee kunnen zingen, ik zeg, karaokequote:
Neuh, eerst een danslesmeet.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha heerlijk toch!! Ik vind het tof dat er zoveel FHF fokkers zijn die dat lied mee kunnen zingen, ik zeg, karaoke
Ik geloof dat ik ze allebij oversla.quote:
Jaaaaaquote:
Syb heeft ook een tijd een andere band gehad, speelden ze heel veel covers. Dat was ook erg goed.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:51 schreef Egberts het volgende:
[..]
Gaaf
die Syb heeft echt een geweldige stem, heb hem vaker bij de beste zangers van Nederland gehoord
Er staat nog een bbq/filmmeet op de planning.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaaaaa, kunnen het ook combineren, ik kan niet en karaoke & dansles geven tegelijk aan meerdere mensen
(tenzij we fhf dansstelletjes maken
)
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Als mensen de vertaling nodig hebben dan hoor ik het wel
Dat kan ik dus ook niet.....quote:
Ik ben ook wel eens bij 'n concert van Twarres geweestquote:Op zondag 1 juli 2012 13:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha heerlijk toch!! Ik vind het tof dat er zoveel FHF fokkers zijn die dat lied mee kunnen zingen, ik zeg, karaoke
Wij hebben ze in 1995 in de jeugdsoos gehad met het programma:"Schiet op jongens."quote:Op zondag 1 juli 2012 12:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Pe & Rinus!
En dan nu Drents :p met Alina Kiers
Ik heb nog toneelles gehad van Alina Kiers met mijn zelfgeschreven en uitgevoerde toneelstuk
1 voordeel: als iemand op je voet gaat staan doet het je geen pijnquote:Op zondag 1 juli 2012 13:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat kan ik dus ook niet.....
Misschien is het wel leuk als je het kunt maar of ik daar ooit achter zal komen?
Volgens mij leer ik het nooit.
Als het mijn voet maar niet is! Die is al blauw!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
1 voordeel: als iemand op je voet gaat staan doet het je geen pijn![]()
Hangt er een beetje van af welke voet.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
1 voordeel: als iemand op je voet gaat staan doet het je geen pijn![]()
Je gevoellozequote:Op zondag 1 juli 2012 13:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af welke voet.
Ik heb een beetje hetzelfde stembereik als Johan.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik quotte vannelle...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Als het mijn voet maar niet is! Die is al blauw!
Jij zingt veul mooierquote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde stembereik als Johan.
Ik heb nog wel 2 liedjes op mn laptop staan, gezongen door hemquote:Op zondag 1 juli 2012 13:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat willen we dan wel horen natuurlijk
Haha ik twijfel ineens of 'quotte' wel een normaal woord is xDquote:Op zondag 1 juli 2012 13:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik niet het enige zere pootje in Nederland.
Ach, als er begrepen wordt wat je bedoelt is het toch goed?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha ik twijfel ineens of 'quotte' wel een normaal woord is xD
Yeah! Kan alles volgens mij wel meebleren, voor de rest kan ik geen Gronings. Alleen de liedties! :pquote:
*Lief aan kijkt *quote:Op zondag 1 juli 2012 13:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 liedjes op mn laptop staan, gezongen door hemMaar weet niet of ik die mag delen
Hahaha succes!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haaaaaaardcore vibes jlalalalala opruimen want M is al op de afsluitdijk. Bambambam
Sorry steekje los en kan niet gerepareerd worden. Dag ei!
Ik heb heb ook best wel weer zin om er eentje te regelen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]Was te proberen, dan moeten jullie maar een keer naar een meeting komen
![]()
@Yska tempo tempo
Schiet dan ook eens een keer op!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb heb ook best wel weer zin om er eentje te regelen.
Regel maar een datum. Merlijn en ik hebben de spullen en de lokatie.quote:
Regel dan ook goed weer voor de bbq, het regent weer eens hiero.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb heb ook best wel weer zin om er eentje te regelen.
Daar kan ik niets aan dooen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Regel dan ook goed weer voor de bbq, het regent weer eens hiero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |