quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:12 schreef Pulver het volgende:
Alweer dat kutnummer?
Die maar iets van Elvis
Ik vind het ook een hele mooie uitvoering.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van deze versie moet ik altijd huilen...
hele mooie iddquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe me een lol, en hou het hierbij.. en niet het nummer "eens" van hem.. dat was de 'binnenkomer' op de crematie van mijn moeder én mijn oma...quote:
sorry meis, dat kon ik niet weten .. ik ben 'gewoon' op muzikale zoektoch door mijn verleden .. naar nummers die bij m'n gevoelens tóen hoorden ..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe me een lol, en hou het hierbij.. en niet het nummer "eens" van hem.. dat was de 'binnenkomer' op de crematie van mijn moeder én mijn oma...
Dat heb ik met deze versie van "Always on my mind":quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen sorry hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
sorry meis, dat kon ik niet weten .. ik ben 'gewoon' op muzikale zoektoch door mijn verleden .. naar nummers die bij m'n gevoelens tóen hoorden ..
deze hoort er ook bij :quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen sorry hooris niet nodig, als je het maar hierbij laat
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
Er is ook een nummer van hem dat hij moet lachen tijdens het nummer vanwege een fan die iets doet.. enig idee welke ik bedoel??
Ja die idd!quote:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=871359quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
Er is ook een nummer van hem dat hij moet lachen tijdens het nummer vanwege een fan die iets doet.. enig idee welke ik bedoel??
Altijd goedquote:
Ik geloof er niets van.quote:
iets met eentjes en nulletjes denk ik..quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:25 schreef Ireth het volgende:
Als we toch sentimenteel doen...
Mijn oma had een hondje, trixie. Die was op een dag hartstikke dood en pleite. Ik was een jaar of 8. Mijn pa draaide toen bij een piratenzender en mijn oma luisterde altijd daarna. En ik maar steeds dat nummer aanvragen voor mijn oma. Pas later hoorde ik dat ie overreden was en onder een boom achter het huis begraven lag... en oma elke keer maar janken als ik dat nummer liet draaien voor haar
Ben je er al van bijgekomenquote:
ow trouwens....quote:
quote:
hehe met kangoeroe iddquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef Ireth het volgende:
Mijn dochter is trouwens ook Nick&Simon-fan, maar dan op haar manier
quote:
iemand die frans duijts post heeft eigenlijk niet echt heel veel recht van spreken hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:38 schreef Pulver het volgende:
maar nou wil geen zeikerd zijn.
al ben ik dat wel heel goed op gezette tijden
Wie was het nou die housemuziek als muziek neerzette?
jeTJe!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:40 schreef Pulver het volgende:
Ik wist dat ik bij Jelle ergens aan moest denken.
Eminem maakt het af.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
iemand die frans duijts post heeft eigenlijk niet echt heel veel recht van spreken he
pas nou maar op, want ken het hele reperdinges....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |