11!! WOWquote:Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef DJMO het volgende:
de lucht begint hier nu dicht te trekken, wat ben ik blij dat ik vanmorgen al elf km gelopen heb zeg
Het maakt mij niet uit! Maar is met filmkeuze misschien wat lastigerquote:Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Meet klinkt leuk! Is dat met of zonder kinderen eigenlijk?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Het idee is dat kinderen ook mee kunnen maar ik moet het even met Merlijn kort sluiten.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Meet klinkt leuk! Is dat met of zonder kinderen eigenlijk?
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:46 schreef DJMO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik kan hier ook de verlichting bijna aandoen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef DJMO het volgende:
de lucht begint hier nu dicht te trekken, wat ben ik blij dat ik vanmorgen al elf km gelopen heb zeg
Ik heb evt. ook nog wel een vrij grote gas bbqquote:Op zondag 1 juli 2012 13:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Regel maar een datum. Merlijn en ik hebben de spullen en de lokatie.
Check buienradar ff, dat kloptquote:Op zondag 1 juli 2012 13:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan hier ook de verlichting bijna aandoen.
Is het bij jou of bij Merlijn? Sorry, quote moest voor Rucky zijn hahaquote:Op zondag 1 juli 2012 13:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb evt. ook nog wel een vrij grote gas bbq
Hier is het nog hartstikke licht en zonnig! Wel winderig (whehe) en flink wat wolken... Gelukkig niet voor de zon dusquote:Op zondag 1 juli 2012 13:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan hier ook de verlichting bijna aandoen.
*Ook jarig is in augustus* Dus kan ik mooi gelijk mijn FHF verjaardag vierenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:52 schreef Ehhe het volgende:
In augustus hebben wij het ook ontzettend druk met verjaardagen, er is iedere week wel iemand jarig zowat
Is wel een mooie maand om jarig te zijn ^^quote:
Verbeterd.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:52 schreef Ehhe het volgende:
Vanaf augustus hebben wij het ook ontzettend druk met verjaardagen, er is iedere week wel iemand jarig zowat
Ik had al eerder gezegd dat het verjaardagseizoen aangebroken isquote:
Het ziet er naar uit dat het bij Merlijn is.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is het bij jou of bij Merlijn? Sorry, quote moest voor Rucky zijn haha
@ Rucky dus
Vooral oktober en november zijn heel erg, qua verjaardagen. In augustus hebben we er een stuk of 5 (waarvan 3 bezocht worden ivm buitenland) , september hebben we er 2, oktober hebben we er ook 5, november 6 en december ook nog een paar.quote:
Helemaal top, dan kunnen volgens mij alle data blijven staanquote:Op zondag 1 juli 2012 13:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat het bij Merlijn is.
Goed bezig Yska!!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het veRschil tot nu toe :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ff douchen :p
Whoa, chaos! Maar ziet er nu wel 'n stuk minder chaotisch uitquote:Op zondag 1 juli 2012 13:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij maakt het niet zoveel uit wanneer maar ik denk dat een zaterdag het beste is.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:48 schreef Ehhe het volgende:
Data FOK! BBQ & filmmeeting:
3 augustus Belle
4 augustus Belle
5 augustus Belle
10 augustus Belle, Ehhe
11 augustus Belle
12 augustus Belle
17 augustus Belle, Ehhe
18 augustus Belle
19 augustus
24 augustus Belle
25 augustus
26 augustus
Ik denk dat een zonnige dag het beste is en helemaal als die op een zaterdag valt.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit wanneer maar ik denk dat een zaterdag het beste is.![]()
Nondeju, wat een teringzooi was het zeg..quote:Op zondag 1 juli 2012 13:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet alleen hoe je ze moet drinken.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nondeju, wat een teringzooi was het zeg..
Maar het is wel netjes opgeknapt
Dat steigerhouten tafeltje is leuk!
Zou kunnen, heb alleen zijn nummer niet voor het grijpen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:20 schreef belle1608 het volgende:
@Vannelle, misschien kan dhr. Merlijn je daarmee helpen
Hijs onderweg denk ik vanuit Limboland naar huisquote:Op zondag 1 juli 2012 14:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb alleen zijn nummer niet voor het grijpen.
Denk je dat je zijn nummer mag geven zodat ik hem ff kan bellen?
Anders had hij wel op Fok gezeten.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hijs onderweg denk ik vanuit Limboland naar huisdus bellen neemt ie nie op
En het kan nog erger! Oeps! Haha de keuken laat ik maar niet zien!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nondeju, wat een teringzooi was het zeg..
Maar het is wel netjes opgeknapt
Dat steigerhouten tafeltje is leuk!
Ik wil het niet weten denk ikquote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef dolfina-chica het volgende:
pfff...
wat heb ik vannacht gedaan?? heb allemaal wondjes op mijn kop!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |