wordt volgens mij doorgegeven, zo is mij dat uitgelegdquote:Op zondag 1 juli 2012 22:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En hoe weet de post dat dan?
En andere pakketbezorgers? Als: DHL/selectvracht, GLS ook allemaal?
Ik vind dat nogal een aantasting van je privacy eerlijk gezegd?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wordt volgens mij doorgegeven, zo is mij dat uitgelegd
ja en nee...quote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal een aantasting van je privacy eerlijk gezegd?
overleg eerst met jouw bewind...quote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef Pulver het volgende:
Wel stom eigenlijk.
Zit je in de schuldsanering en probeer je dus 'als' je wat nodig hebt, het zo goedkoop mogelijk te regelen.
Dwingen ze je eigenlijk naar alleen de winkels in de buurt.
Nou woon ik zelf in Den Haag, dus er zit hier genoeg, maar je zal maar in een dorp wonen.
Woon je in de buurt van je ouders? Laat ik hem daar toch gewoon bezorgen. Ik heb hem min of meer al toegezegd, dus dan wil ik het afmaken ookquote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef Pulver het volgende:
Wel stom eigenlijk.
Zit je in de schuldsanering en probeer je dus 'als' je wat nodig hebt, het zo goedkoop mogelijk te regelen.
Dwingen ze je eigenlijk naar alleen de winkels in de buurt.
Nou woon ik zelf in Den Haag, dus er zit hier genoeg, maar je zal maar in een dorp wonen.
Zover was ik ook al.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:36 schreef Inlognaam het volgende:
Dan loopt ie toch gewoon naar de winkel? Voor 25 euro koop je een prima frituurpan, weliswaar niet zo'n kleintje maar een Princess volstaat prima. Weliswaar met 3 liter vet, maar dat betekent ook dat je langer met het vet doet. En zo'n gekke aankoop is het niet vind ik.
Valt me nog mee dat ze niet eens visiteren als ze op bezoek komenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal een aantasting van je privacy eerlijk gezegd?
Nee, maar het komt wel goed.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van je ouders? Laat ik hem daar toch gewoon bezorgen. Ik heb hem min of meer al toegezegd, dus dan wil ik het afmaken ook
bij mij zijn ze door huis gelopen...quote:Op zondag 1 juli 2012 22:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze niet eens visiteren als ze op bezoek komen
beide noodzaak voor een singel vrouw!!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:41 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, anders mag ie 'm wel naar mij sturen, lever ik 'm af bij Pulver. Ik kom toch wel af en toe in Den Haag en anders is het op fietsafstand.
Een frituurpan is gewoon een noodzakelijk iets voor een single man. Net als een dildo dat zo'n beetje is voor een single vrouw
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:41 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, anders mag ie 'm wel naar mij sturen, lever ik 'm af bij Pulver. Ik kom toch wel af en toe in Den Haag en anders is het op fietsafstand.
Een frituurpan is gewoon een noodzakelijk iets voor een single man. Net als een dildo dat zo'n beetje is voor een single vrouw
Mooi! Pulver, kom maar op met je adresquote:Op zondag 1 juli 2012 22:41 schreef DJMO het volgende:
mij is door de tnt verteld .. postblokkade geld alleen voor briefpost. Pakketjes worden gewoon naar je huisadres gebracht. Dat ivm schuldsanering zelf niets besteld mag worden is clear enough .. heeft met het voorkomen van het ontstaan van nieuwe schulden te maken. Echter .. niets of niemand die kan verhinderen jou een cadeau te geven en dat per pakketpost op te sturen.
reden dat postblokkade alleen voor briefpost en niet voor pakketpost geld is het het twee verschillende systemen zijn.
Mja, toch valt er wat te zeggen voor pakketblokkade.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:41 schreef DJMO het volgende:
mij is door de tnt verteld .. postblokkade geld alleen voor briefpost. Pakketjes worden gewoon naar je huisadres gebracht. Dat ivm schuldsanering zelf niets besteld mag worden is clear enough .. heeft met het voorkomen van het ontstaan van nieuwe schulden te maken. Echter .. niets of niemand die kan verhinderen jou een cadeau te geven en dat per pakketpost op te sturen.
reden dat postblokkade alleen voor briefpost en niet voor pakketpost geld is het het twee verschillende systemen zijn.
Zit zelf maar es een week zonder bitterballenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef Inlognaam het volgende:
Ja, uh, enkel als Pulver dat wilt...
Papabear, goedzak die je bent
klopt, maar is niet te realiserenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mja, toch valt er wat te zeggen voor pakketblokkade.
Een grotere online bestelling wordt bezorgd met... jawel, pakketpost. En achterafbetaling is gewoon mogelijk.
overigens .. meeste postorderbedrijven werken tegenwoordig met kredietcheck. als jij een bkr notering hebt, krijg je niet op rekening geleverd (was tien jaar geleden al zo, toen ik zélf bij een postorderbedrijf werkte)quote:Op zondag 1 juli 2012 22:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mja, toch valt er wat te zeggen voor pakketblokkade.
Een grotere online bestelling wordt bezorgd met... jawel, pakketpost. En achterafbetaling is gewoon mogelijk.
Bij mij vertelde de bewindvoerder het.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
klopt, maar is niet te realiserenzo is me dat destijds verteld door de tnt hoor!
het gaat niet om geloven of niet geloven.quote:
Begrijpelijk. Zou ook mijn gedachte zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 22:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
het gaat niet om geloven of niet geloven.
het gaat erom dat ik een bewindvoerder (wiens werk dit is) ik eerder geloof dan een mederwerker van TNT.
lijkt me vrij simpel.
Tuurlijk wel en heel makkelijk te realiseren.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
klopt, maar is niet te realiserenzo is me dat destijds verteld door de tnt hoor!
nog een?? ik heb voor elke dag al 1quote:
Ik heb ze echt jaaaaaaaaaaren niet gegeten omdat ik die binnenmassa er niet lekker uit vond zien en die me deed denken aan ragout. Wat ik ook niet lekker eruit vind zien en dus niet eet.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zit zelf maar es een week zonder bitterballen
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nog een?? ik heb voor elke dag al 1
Het is ook gewoon ragoutquote:Op zondag 1 juli 2012 23:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb ze echt jaaaaaaaaaaren niet gegeten omdat ik die binnenmassa er niet lekker uit vond zien en die me deed denken aan ragout. Wat ik ook niet lekker eruit vind zien en dus niet eet.
Maar zonder ballen kan ik niet
Ja, maar ragout eet ik niet. Enkel met een krokant jasje eromheen.quote:
Same here. Alleen leverworst is de uitzondering op de regel (mits van Kroeb of slagerij Bakkertje)quote:Op zondag 1 juli 2012 23:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, maar ragout eet ik niet. Enkel met een krokant jasje eromheen.
Zelfde als dat ik geen orgaanvlees eet, puur omdat het orgaanvlees is. Maar schotel het me voor in een aantrekkelijk jasje en ik eet het wel waarschijnlijk.. Tenzij je me vertelt wat het is.
klinkt makkelijker dan het is .. bewindvoerds hebben een postbusadres. meeste postbussen accepteren geen pakketen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Tuurlijk wel en heel makkelijk te realiseren.
Het is tegenwoordig allemaal geautomatiseerd. Pakket voor dat adres? Hup, apart leggen en doorsturen naar bewindvoerder. Net als met de post zou moeten gebeuren.
Dan zal het spul wel weer 'retour afzender' gaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
klinkt makkelijker dan het is .. bewindvoerds hebben een postbusadres. meeste postbussen accepteren geen pakketen.
he verdraaid, ik heb zelf ook in die handel gezeten ..
ach laat ook maar. wie ben ik .
Dan voert die bewindvoerder naast een postbus, ook een adres voor pakketjes in.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
klinkt makkelijker dan het is .. bewindvoerds hebben een postbusadres. meeste postbussen accepteren geen pakketen.
he verdraaid, ik heb zelf ook in die handel gezeten ..
ach laat ook maar. wie ben ik .
heb je m'n vorige opmerking nog gelezen? vrijwel alle postorderbedrijven hanteren bij een betaling achteraf, een bkr check. Juist hierom. Bij aan a-notering kun je alleen bestellen indien betaald met i-deal of onder rembours. (nog een reden waarom pakketpost niet via een bewindvoerder kan). of handmatige vooruitbetaling.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan voert die bewindvoerder naast een postbus, ook een adres voor pakketjes in.
Probleem ligt dus niet bij TNT dan, maar bij de bewindvoerder. Kwalijke zaak als met een dermate simpele ingreep, toch nieuwe schulden gemaakt kunnen worden of bedrijven opgelicht kunnen worden.
De frikandelletjes zullen inmiddels wel ontdooid zijn.quote:
dat is dus niet waar!!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je m'n vorige opmerking nog gelezen? vrijwel alle postorderbedrijven hanteren bij een betaling achteraf, een bkr check. Juist hierom. Bij aan a-notering kun je alleen bestellen indien betaald met i-deal of onder rembours. (nog een reden waarom pakketpost niet via een bewindvoerder kan). of handmatige vooruitbetaling.
Die lagen alweer in de vriezerquote:Op zondag 1 juli 2012 23:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De frikandelletjes zullen inmiddels wel ontdooid zijn.
*eentje besteld met mayo, ketchup en gesneden uitjes!
Natuurlijk heb ik die gelezen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je m'n vorige opmerking nog gelezen? vrijwel alle postorderbedrijven hanteren bij een betaling achteraf, een bkr check. Juist hierom. Bij aan a-notering kun je alleen bestellen indien betaald met i-deal of onder rembours. (nog een reden waarom pakketpost niet via een bewindvoerder kan). of handmatige vooruitbetaling.
Zet die bitterballen dan neer... samen met een biertje graagquote:Op zondag 1 juli 2012 23:31 schreef Papabear het volgende:
Nu probeer ik al voor de 3e keer een topicwending te maken, maar jullie blijven maar doormiepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |